Mariposa Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dit is de oranjeborst blauwkin twitteraar Bob reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst gisteren om 13:31 Rapport Geplaatst gisteren om 13:31 Molsla: sla die grotendeels onder de grond groeit?
Yana Geplaatst gisteren om 14:26 Rapport Geplaatst gisteren om 14:26 Ik heb een flexibel brein dus ik keur het goed. In Frankrijk heet het pissenlit en wordt het in het voorjaar gewoon in de supermarkt verkocht. Het is het blad van paardenbloem die licht van kleur blijft en minder bitter als het in een molshoop groeit. (Je kan ook een bloempot ofzo over een plant zetten.) Jij bent @Reacher Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Waar was de Titanic eigenlijk onderweg naartoe voor de ongelukkige botsing met het ijs?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Klopt! Jij bent! Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat is het grootste dier dat op de aarde voorkomt en kan een lengte behalen van 33 meter?
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gokje, blauwe vinvis Mariposa reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oh jee, nou moet ik dus wat verzinnen zonder te googlelen. Ik lees dit draadje altijd wel en ga dan toch op Google zoeken. Geef dan natuurlijk geen antwoord omdat dat niet eerlijk is. Dus nu ff nadenken over een weetje wat ik weet zonder Google.....
Sanity Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Welke plant is de meest dodelijke plant voor de mens?
Mormel Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden 4 minuten geleden zei Sanity: Welke plant is de meest dodelijke plant voor de mens? Ik zou zeggen vingerhoedskruid, maar als ik erover nadenk zou het tabaksplant zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden