nancy Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Kasteel de Roquefort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Haddock is misnoegd, ben toch zeker Slagerij van Kampen niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2021 Haddock praat in de derde persoon. Zou hij een klap van de molen hebben gehad? Gelukkig loopt hij niet in zeven sloten tegelijk Bob en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Bommelstein. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Op 25-10-2021 om 17:50 zei Hadocque: Haddock is misnoegd, ben toch zeker Slagerij van Kampen niet? Wat is er mis met Slagerij van Kampen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 En wat is er mis met Roquefort?? Dat is toch een kaas en geen vlees?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 En Slagerij van Kampen gaat niet over vlees, maar is een drumband. Jullie spreken in raadselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Lees toch je Kuifjes, cultuurbarbaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Ik koester mijn exemplaar van Kuifje in Afrika @Hadocque Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Mijn oude vader heeft nog steeds zijn kuifje-verzameling met harde kaft. Als kind heb ik ze verslonden. (en samen met mijn broers ook aardig versleten) Slagerij van Kampen bleek een telefoonnummer te hebben die veel leek op die van Haddock Het mooiste vond ik als Haddock Professor Zonnebloem onnozel noemde Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 26 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2021 Ja, dat verstond ie ineens erg goed! Maverick reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 17 uur geleden zei Quinn: Ik koester mijn exemplaar van Kuifje in Afrika @Hadocque Da’s de tweede keer al is die beter dan de andere Kuifjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Molensloot! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 @Kunsie64!!! Daar ben je weer eens Kon je ook niet meer inloggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Hoi Reacher! Nee ik kon idd niet meer inloggen. Maar ik wist op alle andere vragen het antwoord ook niet! Dus ik had een tijd niet ingelogd. Ik heb dus maar een nieuw profiel aangemaakt. Nu alleen nog mijn foto van Pussycat nog terugzetten.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Helemaal goed, Kunsie. Jij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Oke, komt ie...hoe heet de enorme brug over de monding van de Seine bij Le Havre? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 (bewerkt) Pont de Normandie, de laatste keer dat we er waren niet overheen gereden. De andere brug wat binnenlijker genomen. 27 oktober 2021 bewerkt door Hadocque Kunsie64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Ja goed Haddock! Ik ben die pont de Normandie ook wel eens overgereden met een campertje maar ik vond het doodeng....ik scheet 7 kleuren en heb aan de overkant eerst een borrel genomen van de schrik Die meer in het binnenland ben ik ook overgegaan maar dan met de fiets...die vond ik ook best pittig... Jij bent weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 3 uur geleden zei Kunsie64: Hoi Reacher! Nee ik kon idd niet meer inloggen. Maar ik wist op alle andere vragen het antwoord ook niet! Dus ik had een tijd niet ingelogd. Ik heb dus maar een nieuw profiel aangemaakt. Nu alleen nog mijn foto van Pussycat nog terugzetten.. Die K staat je leuk maar ik mis je kat inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 3 uur geleden zei Kunsie64: Jij bent weer! @haddock une question s'il vous plait Liefst één waar ik het antwoord op weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Un Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 27 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2021 Is question in het Frans mannelijk of vrouwelijk? Gnignigni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 Ik heb het allebei voorbij zien komen, nooit begrepen wat nu het verschil is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2021 52 minuten geleden zei nancy: Ik heb het allebei voorbij zien komen, nooit begrepen wat nu het verschil is. That's the question Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden