nancy Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Oh, het wordt net genoemd in het journaal...tja, nou kan ik dat hier niet vermelden, zou niet eerlijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 mag wel hoor, het is maar een tussenvraagje (en dan mag jij weer haha) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2021 Tussenvraag? Ah, dan hoef ik geen nieuwe te bedenken. Annemiek van Vleuten, Wat ongelofelijk zuur én knullig. Ik moest meteen aan Sven Kramer denken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 23-7-2021 om 13:08 zei Quinn: Cool. Euhm, iets anders dan. Wat weten en vinden jullie van onderstaande? Het meest uitgebreide antwoord wint. WE WERE ON A BREAK! Wat @Lonsterzegt. Waarbij nog opgemerkt moet worden dat Rachel GELIJK had en Ross ONgelijk. Het was namelijk een break. En geen break up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Geen ge-break hier hoor, ge-lijk n nieuwe vraag. devolgassert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Wie zijn in godsnaam rachel en ross........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 26 minuten geleden zei nancy: Wie zijn in godsnaam rachel en ross........ Van Fri-ends! Focus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Vuurtorens hebben allemaal individuele karakters. Wat bedoel ik in deze context met karakters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Oh aha, ja, die ken ik wel! Ik draag zelfs wekelijks een zwart t- shirt met op de voorkant FRIENDS in kleur en achterop al hun namen! karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Lichtsignalen/ uiterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Lichtsignalen klopt maar wat is er met die lichtsignalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Op 25-7-2021 om 10:14 zei Artax: Is dat je telefoonnummer op het midden van het toestel @Artax? *wink wink* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Een eigen snelheid/ intensiteit van de lichtsignalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Zojuist zei Reacher: Is dat je telefoonnummer op het midden van het toestel @Artax? *wink wink* Nee, die daaronderaan Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 De hoeveelheid keren dat het licht aan/uit gaat per minuut... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Ritme inderdaad. Nancy is en MOET een vraag stellen. Want dat heurt. Yvonne en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 1 minuut geleden zei nancy: Nee, die daaronderaan Wacht! Ik ga bellen! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Ai, ik zie dat Nancy nagenoeg hetzelfde antwoord al gaf nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Oeh @nancyen @Yvonne samen een vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Hoeveel Griekse eilanden bestaan er ( bij benadering)? Je hoeft ze niet allemaal te benoemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Lesbos, Rhodes, Kreta en dan nog die 50 andere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 ik hoor net hoeveel het er ongeveer zijn van mijn vriend. I’m out. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 41 minuten geleden zei Artax: Nee, maar je kunt natuurlijk altijd een pbtje sturen. *terug winkt* Dan krijg ik zeker ook autoreply ‘u heeft 112 bereikt, hoe kan ik u van dienst zijn’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 Verdorie, even eten en afwassen, en hup: n vuurtorenvraag. Doe toch s rustig! Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2021 19 minuten geleden zei haddock: Verdorie, even eten en afwassen, en hup: n vuurtorenvraag. Doe toch s rustig! Vol gas zei je! @haddockroept, @Reacher luistert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden