lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 ook, maar iets wat nòg belangrijker is en nee, geen sex bedoel ik dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 ik denk dat een man pas het antwoord raadt als hij de vraag omdraait, Kohtje? over mannen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Kom ik toch op seks hoor @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Een woord van dank (als teken van aandacht). lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Een schouder om op te leunen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) willen ze bevestiging, oftewel gelijk krijgen... 4 mei 2021 bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Geruststelling? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 begrip! vrouwen willen zo graag begrepen worden. en serieus genomen, en respect, maar begrip staat bovenaan waarover vrouwen klagen Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 jeetje jullie hebben het allemaal ook goed wass will dass weib viel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 en dan hebben we de empathie nog niet eens genoemd. Yvonne en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) dat was al een voorwaarde, vóór de relatie begon Bob. maar het ligt wel heel dichtbij begrip 4 mei 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik hoef geen begrip. En ook die chocola niet. Gewoon een heerlijke, vertrouwde, stevige schouder en een paar armen om me heen. En zeg dan vooral niks: het kan zomaar het verkeerde zijn Quinn en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 De Fransman zou het weten sprak ons enigma @haddockeerder vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Kanalen. Even denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 1 minuut geleden zei nancy: Ik hoef geen begrip. En ook die chocola niet. Gewoon een heerlijke, vertrouwde, stevige schouder en een paar armen om me heen. En zeg dan vooral niks: het kan zomaar het verkeerde zijn Ook al zo’n pittigerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 2 minuten geleden zei Reacher: De Fransman zou het weten sprak ons enigma @haddockeerder vandaag. Ik zeg dat @bumperjim het kanaal heeft gegraven. Of het lief van @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 7 minuten geleden zei nancy: Ik hoef geen begrip. En ook die chocola niet. Gewoon een heerlijke, vertrouwde, stevige schouder en een paar armen om me heen. En zeg dan vooral niks: het kan zomaar het verkeerde zijn Ik hoef geen sterke armen om me heen, ik wil gewoon een nieuwe kat lady jane, Quinn en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Ik heb het antwoord even gegoogled, maar daar komt echt niemand op joh. Ik had nog nooit van de beste man gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Zojuist zei knakker: Jullie maken het er ons trouwens bepaald niet makkelijker op om De Vrouw te begrijpen Maar dat begrip hoef ik dus ook niet Reacher en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 Lekker makkelijk toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 10 minuten geleden zei Reacher: Ik zeg dat @bumperjim het kanaal heeft gegraven. Of het lief van @Yana Ik ben ertoe in staat maar ik heb hier thuis nog een paar klussen eerst. nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 ... maar daarna komt dat kanaal er onmiddelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 T is n Franse ingenieur, F de L. Maar nou mag Franse Sjim niet meer, uhhhhhh, nou toch maar wel, anders blijft ie staan tot St. J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 (bewerkt) Jij niet nee, V. 4 mei 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 4 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2021 4 minuten geleden zei haddock: T is n Franse ingenieur, F de L. Maar nou mag Franse Sjim niet meer, uhhhhhh, nou toch maar wel, anders blijft ie staan tot St. J. Bedoelde je niet wie er aan begonnen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden