Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Oh, ik ben per ongeluk grappig Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 22 minuten geleden zei Yana: Wie is er wel aan de beurt dan, ik ben de draad hier kwijt. @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hoe heet de paddenstoel waar kabouter Spillebeen op zat te wippen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Rood met witte stippen, ach hoe heten die dingen ook al weer? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Rood met witte stippen wat eigenlijk best een rare naam is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 (bewerkt) Bospaddenstoel? 3 mei 2021 bewerkt door Bob met een n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Vliegenzwam... oftewel vliegerzwam zoals mijn jongste jaren heeft volgehouden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Great minds @Bob Vliegenzwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 @Yvonne, jij bent aan de beurt en @Reacher ook want jullie gaven (bijna) tegelijk het goede antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Oké dan.... ik stel voor @Reacher: hoeveel kattenkoppen hebben Reacher en Yvonne bij elkaar opgeteld??? Ga je daar mee akkoord? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 3 minuten geleden zei Yvonne: Oké dan.... ik stel voor @Reacher: hoeveel kattenkoppen hebben Reacher en Yvonne bij elkaar opgeteld??? Ga je daar mee akkoord? I’m honoured! Absoluut ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik zit nu op mijn vingers te tellen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 5 echte en twee kattenkoppen/frummers zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Camus, Socrates, Plato (?) en ik schat 2 van Yvonne = 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Ik schat 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Yesssss.... het goede antwoord is gegeven.... 5 van Reacher en 2 van mij, 7 dus. Overigens hadden we 9 ook goed gerekend (zie Jane) Knakker mag de volgende vraag dus stellen... lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Forummer van de week: foto van Knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 samen op herhaling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Zij bijt zijn kop eraf. Doe mij maar een sigaret... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hahahahaha...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Bidden voor nóg meer... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Getsie van die bidsprinkaan bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Schattig hè, dieren? Waar is de religie dudeïsme op gebaseerd? Kudo's voor elk extra detail. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Dat is overduidelijk ontstaan in de surfer religie. Één surfer surfde een andere omver. Die riep met een boos schuddende vuist ‘how rude’. Maar die ander zag in de gebalde vuist een enthousiaste groet en verstond ‘he dude’ Hij vond dat super hartelijk klinken en nam dat over als groet. De ontstaansgeschiedenis van dudeisme. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2021 Hoeveel kudo’s zijn dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden