Spring naar bijdragen

Terug na drie jaar


Tessa1987

Aanbevolen berichten

Op 26-2-2021 om 08:07 zei Yana:

Kop op Tessa, raap jezelf weer bij elkaar en ga door. Het gebeurt veel mensen hoor... tig keer struikelen en dan opeens is daar de dag dat het voor het laatst was. Je weet al hoe fijn het kan zijn om niet te drinken dus... moedig voorwaarts!

@YanaIk heb mezelf vanochtend bij elkaar geraapt hoor en wat zou het fijn zijn als die dag komt dat ik echt voor het laatst gedronken heb! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 08:52 zei Cleo66:

Goedemorgen Tessa , knietjes vegen , kroontje recht en door.  Wat hierboven staat is allemaal waar . Je wil niet weten hoe vaak mijn laatste keer is geweest.  De dag erna waarop je het voortaan allemaal anders zou doen .  Zolang je niet opgeeft , komt er een keer die dag . 

Succes 

@Cleo66Ik geef niet op! :heart: Ik heb mijn figuurlijke bokshandschoenen vanochtend weer aangetrokken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 09:46 zei kruidenthee67:

Tessa, je moet het zelluf doen, niet alleen. Goed dat je het hier uitspreekt. 

Ook ik ken vele laatste keren...tot die ene keer dat het wel lukte. 

 

Wat kun je 'leren' van deze uitglijder? Pak de draad weer op, succes!

 

@kruidenthee67Ik hoop dat die keer bij mij ook komt, dat het blijvend lukt! Wat ik kan leren van deze uitglijder? Goede vraag! Denk toch als ik zucht heb er niet meteen aan toegeven, maar er iets mee doen. Zoals hier ook al werd gezegd hier bijvoorbeeld komen om steun te zoeken. Dat is beter dan achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 10:24 zei bumperjim:

Lol we doen wel een virtuele groephug :) 

Hou maar in gedachten dat het niet zo simpel is om te stoppen dus als het ff niet lukt dan betekent dat niet dat jij zo uitzonderlijk dom bent. Het is wel een hard drug waarvan je probeert af te komen.

Probeer te begrijpen wat jou getriggerd heeft, zodat je dat in de toekomst kan anticiperen. En misschien gaat het nog een keer mis voordat het lukt, dat zij dan maar zo helaas maar daar kan je veel van leren. 

Thanks voor de hug @bumperjim:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-2-2021 om 12:00 zei Lieke7777:

Een dikke  knuffel  voor je ' soms lijkt  mij het heerlijk even mijn hoofd op iemand schouder  te leggen even  geen woorden even  niets... gewoon  even .:heart:

@Lieke7777Dank je wel! :heart:

 

Op 26-2-2021 om 13:40 zei Fabienne1985:

Knuffel meid ik ken het gevecht zo goed, daarom ben ik ook zo blij met de medicatie zodat mijn lichaam en vooral hersens even rust krijgt. Het is zo’n gevecht soms zo moedeloos, maar je hebt het eerder gekund meid  

@Fabienne1985Misschien moet ik idd ook maar weer tijdelijk aan de antabus! 
 

@Cleo66 Dank je voor de lieve hug! :heart:

@RexDat geldt zeker voor mij, geen druppel! En ik drink niet uit verveling, ik heb genoeg om handen!

@PinkmanMoet ik eerder doen idd, het hier van mezelf af schrijven!

@Rosee :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Tessa1987:

@bumperjimja dat is een goeie.. waarom drink ik? Het voelt alsof ik het nodig heb op de momenten dat ik zwicht.. En ja alleen ikzelf kan dit doorbreken. 

deze klopt niet Tessa, in het bericht erboven beschrijf je dat je 's morgens al weet 's avonds te gaan zwichten.
jammer dat je nu iedereen even met een zinnetje netjes beantwoordt, het voelt alsof je ons te vriend wilt houden (voor de volgende keer dat je terug gaat vallen?), maar jijzelf bent de enige die je echt te vriend wilt houden.
Dus maak een plan voor die volgende momneten van verleiding en voer die uit. Ze gaan komen, die momenten.
Als jij hier lessen uit kunt trekken, word je sterker. Hier wegblijven, dat ken je nu wel. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lady janeIk waardeer het dat je zo eerlijk reageert! Dat zet mij zeker weer aan het denken. Ik vind het netjes om iedereen een reactie te geven die moeite heeft gedaan mij te steunen. Wat ik bedoel is dat als ik eenmaal een avond gedronken heb, het er meteen automatisch meer worden. De avond dat ik begin, dat is voor mijn gevoel iets wat er ineens is. Ik ga zeker een plan maken en met mezelf aan de slag! Dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het je al eerder gezegd je doet me heel erg denken aan mezelf ik had en heb eigenlijk natuurlijk nog steeds dezelfde struggels gehad en gekend. Ik weet dat ik nu niet kan drinken dus die deur is nu keihard dicht geslagen. Ik had voor mijn gevoel ook geen andere keus mijn lichaam gaf zo aan dat het klaar was, plus mijn ex die steeds meer begon te klagen over mijn gemoedstoestand en ik had dan niet eens gedronken maar voelde me gewoon zo ontzettend ruk. Ik denk dat je voor jezelf echt moet afvragen of je geheel wil stoppen en misschien is medicatie dan wel de oplossing het is je eerder gelukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...