rapilos Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Nou @Vocatus, dat ging dus even niet goed hè Opkrabbelen vandaag. nieuwe dag , nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Vandaag een nieuwe dag Vocatus. Raap jezelf weer bijeen, en blijf schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Ach wat jammer zeg het is denk ik niet bij 2 wijn gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Met '2 wijn' hebben we het over flessen neem ik aan. Hoe kan dat nou joh, je had toch niks in huis? Ik wens je een geweldige kater (voor je eigen bestwil hè, niet voor míj́n lol) en ik wens vooral dat je vandaag de draad weer oppakt en hier blijft schrijven. Je kan het hoor, ik weet het zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goedemorgen ' belangrijk is als je niet wilt terug vallen is geen alcohol in huis hebben ' Dit is natuurlijk niet nieuw wat ik zeg . Zolang je dit in huis blijft houden is de verleiding te groot en zal je zodra je een reden hebt dit gebruiken om te drinken . Beter had je ' je kunnen melden hier gisteren en hadden we je er doorheen kunnen helpen ipv komen als je gedronken hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 opkrabbelen, knietjes afvegen en dóóóóóóóórrrrrrrr je faalt pas als je blijft liggen Vocatus we kennen het hier dat je leert lopen met vallen en opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 9 uur geleden zei Vocatus: Sorry allemaal,..ik stel jullie teleur ons? dit forum? 'wij' zijn wel wat gewend, hoor. ik hoop dat je gestopt was voor jezelf en niet voor 'ons'.. is het niet zo dat je jezelf teleurgesteld hebt? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 even corrigeren, moet het bij mezelf houden... mij heb je niet teleurgesteld. als ik teleurgesteld zou zijn dan zou dat inhouden dat ik van je verwacht dat je niet meer zal drinken. maar het is niet aan mij om voor jou te bepalen of je wel of niet drinkt. het is jouw beslissing en alleen jij bent verantwoordelijk voor wat je doet en daarnaast voor de gevolgen van wat je doet. verscheidene mensen stoppen met drinken voor iemand anders. in feite maak je jezelf daarmee afhankelijk van die ander omdat die zal bepalen of je 'goed' of 'fout' bent. in dat geval kan de angst om het fout te doen alweer een reden zijn om 'de fout' in te gaan en uiteindelijk zelfs om 'ondergronds' te gaan, dus stiekem, niet meer open en eerlijk.... om die ander maar niet teleur te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 13 uur geleden zei Vocatus: quinn? Yo. Rot dat je de mist in ging vriend, maar het gebeurt. Herpakken en weer doorzetten. Nu wat langer pitten met beer maar, denk ik? Niet blijven hangen in dat het gisteren niet is gelukt nuchter te blijven, bedenk hoe je dat vandaag anderz gaat doen. En spoel je drank direct door de gootsteen. Wat er niet is, kan ook niet op. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Bedankt allemaal. Tja,...balen. Wijn besteld bij pizzeria in de buurt. Zij brengen ook na 20.00 uur Nu enormeeeee kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Vocatus: Wijn besteld bij pizzeria in de buurt Was dat gister of heb je nu alweer wijn besteld? 28 februari 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 9 uur geleden zei Bob: Was dat gister of heb je nu alweer wijn besteld? Dat was gisteren. Vandaag niets gedronken. Nu slapen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Hoe gaat het vandaag ? Wat is je plan voorzie je moeilijke momenten ? Goed eten is een pré ' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lieke7777: Hoe gaat het vandaag ? Wat is je plan voorzie je moeilijke momenten ? Goed eten is een pré ' Dank je. Ik drink overdag nooit dus vooral in avond lastig. Ik zal vanavond echter niets drinken, baal nog teveel van zaterdagavond. Maar sowieso veel wandelen vandaag en vanavond schilderen 1 maart 2021 bewerkt door Vocatus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Doe je dan kunstschilderen of een muurtje witten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 30 minuten geleden zei Quinn: Doe je dan kunstschilderen of een muurtje witten? Haha kunstschilderen. Heet het anders niet "verven" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 (bewerkt) wel voor amateurs. op de schilder mts (schildersbedrijf) was het motto: verven kan iedereen, schilderen is een vak. later op de kunstacademie afdeling autonoom schilderen gold datzelfde. 1 maart 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 3 minuten geleden zei Kohtje: wel voor amateurs. op de schilder mts (schildersbedrijf) was het motto: verven kan iedereen, schilderen is een vak. later op de kunstacademie afdeling autonoom schilderen gold datzelfde. Haha oke, weer iets geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Kwasten zijn jullie Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Voel me echt vreselijk vandaag. Kater duurt al 2 dagen. Kan niets vandaag behalve bankhangen. Ben moe, gespannen, misselijk en duizelig. Drama. Morgen dit maar even teruglezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Wat is het toch verslavend goedje. Echt afgelopen 48 uur alleen maar gedacht hoe zeer ik alcohol haat en dat ik er niet aan moet denken om te drinken. En nu ineens sinds 30 minuten zin in wijn. En af te vragen of ik nog naar ah zal gaan. Ik ga dat niet doen en laat me vanavond niet foppen. Maar het blijft een wonderlijk iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 9 minuten geleden zei Pinkman: Mij helpt het wat te gaan doen anders blijven die gedachten maar terug komen Ja ik ga ook wat doen. Ik ga er niet aan toegeven. Maar raar hoe je in je hoofd kan omslaan van alcohol haten naar er zin in hebben. Ik ga nu lekker schilderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rex Geplaatst 1 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik zie dat je ook net gestopt bent of poging doet. Bij mij helpt het om veel thee te drinken dat sip je ook langzaam net als wijn. Dan om rustig te worden wat Valdispert of CBD olie. en goed eten want alcohol bevat heel veel calorieën waardoor je extra trek krijgt als je het niet drinkt. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Haha dat schilderen was niks. Door licht trillen werd mijn stilleven behoorlink abstract. Dan maar ff lekker douchen. Plus heb massage apparaat gekocht. Straks proberen. Alleen rare is, ik heb de hele handleiding doorgenomen maar kon functie 'happy end' niet vinden Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 Ik voel me ineens laatste 45 minuten enorm droevig. Alsof ik in tranen kan barsten is dat normaal;..veel mood swings? iemand wat leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden