Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 De hoeveelheid alcohol is te vergelijken met een rijpe banaan. Er zit sowieso minder dan 0,5% alcohol in, volgens de wet hoeven we dan niet te vermelden dat er alcohol in zit. Het is wel belangrijk om Kombucha in een koude plek te bewaren, hierdoor wordt de kans zo klein mogelijk dat er nog alcohol kan ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Van rijpe bananen heb ik persoonlijk nu niet echt last!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 (bewerkt) En ik neem ook geen medicatie of zo... likeurpralines lust ik niet tiramisu heb ik al wel gegeten 21 februari 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 1 uur geleden zei Jannigje: Nou lekker hoor Koh! Ik heb de aflevering van gisteren opgenomen en wilde vanavond gaan kijken. oef... dit komt op me over als een 'ik ben niet boos maar teleurgesteld'. sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Gelopen en op het balkon in de zon gezeten. Mijn systeem komt wat tot rust. Waarom heeft een weekend maar 2 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik voel me alsof ik verbrand ben... rozig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 ik gloei ook een beetje in mijn gezicht beetje rozig ook, kan geen alcohol tegenop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ach @Cleo66 wat een rot bericht. En dan net op de valreep van de vaccinatie. Sterkte voor je jongen. @spirit zo serieus als ik zelf wil. En dat is best serieus, juist omdat je net een uitglijder hebt gehad. Even extra goed voor jezelf zorgen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Kopje thee @Yana? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 2 uur geleden zei Musashi: Vroeg gaan slapen is altijd een oplossing Yup daar lig ik nu ook haha. Tegelijk met de dochters gegaan Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Ik ga ook slapen. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2021 Slaap ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden