Johan55 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 zag wat mensen twijfelen dus ik begin vast met een lijstje. Roept u maar. Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 (bewerkt) Lieke7777 Tatum Musashi Zbb JohanBob Ik wil de mensen die iets aan een maandpact hebben graag steunen. Dus doe ik mee. Voor de een werkt het van dag tot dag het beste, voor de ander is een langere tijdshorizon optimaal. Dat kan (voorlopig nog) een week, een maand, drie maanden of een jaar zijn, of wat voor jou ook maar het beste werkt. Zet hem op hè. En het is een iets kortere maand dan de andere maanden van het jaar, dus dat valt dan weer mee. Intussen heb ik in het voorbijgaan ook een manier gevonden om zo'n kleine regelafstand te realiseren op een apparaat waar geen Shift-Enter op zit. Althans als je een lijstje als dit kopieert en aanvult. Ik heb de onderste naam van de lijst nog eens meegekopieerd inclusief de eraan voorafgaande regelovergang, en die naam daarna veranderd in de mijne. Maar dat laatste staat natuurlijk helemaal niet in het juiste draadje en heeft ook niks met alcohol te maken. Foei! 29 januari 2021 bewerkt door Bob Johan55, Maja en Tatum reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 5 minuten geleden zei Bob: Intussen heb ik in het voorbijgaan ook een manier gevonden om zo'n kleine regelafstand te realiseren op een apparaat waar geen Shift-Enter op zit. Althans als je een lijstje als dit kopieert en aanvult. Ik heb de onderste naam van de lijst nog eens meegekopieerd inclusief de eraan voorafgaande regelovergang, en die naam daarna veranderd in de mijne. Maar dat laatste staat natuurlijk helemaal niet in het juiste draadje en heeft ook niks met alcohol te maken. Foei! Top tip ! en dank voor je support Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 Ik erger me ook geregeld aan van alles, en wil dat dan weleens kwijt en overweeg wat te schrijven. Maar het is een vaardigheid, je goed uit drukken. zeggen wat je wil zonder ongewenste bijeffecten, mensen even op hun plaats zetten, maar niet te stevig.. vooral goede bedoelingen niet frustreren, dus houd ik me maar in, en ga een ei bakken. Ik zit ook niet te wachten op een rommelig forum, maar het heeft nu eenmaal zijn eigen dynamiek. omdat ik toch al besloten heb de rest van mijn leven niet te drinken, doe ik tussen de bedrijven door, gewoon mee met dit pact. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 @Bobhet is zelfs zo dat ik de soorten ondersteuning door elkaar gebruik. Als het goed gaat de maand- en jaarpact. Maar als het verlangen naar alcohol weer opduikt, dan meld ik me snel op de dagpact. Inmiddels ben ik 1 jaar, 4 maanden en 8 dagen droog. Rustig van dag tot dag. En van uur tot uur. Bob en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 We vullen de lijst rustig aan. Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 (bewerkt) Op 29-1-2021 om 12:10 zei Cleo66: krijg bobs uitleg niet goed gelezen Ik kopieer met copy/paste , dus niet met de citeerfunctie . Het zal bij Apple, Samsung of andere merken nog wat kunnen verschillen (zelf werk ik met Samsung) maar je kunt zo nodig de gebruiksaanwijzing of helpfunctie van je apparaat er eens op naslaan of op google zoeken naar uitleg. Waar het op neerkomt is: 1. Selecteer de tekst die je wilt kopiëren door er met je vinger lang op te blijven drukken en vervolgens de begin- en eindmarkering naar de juiste plaats te verslepen. 2. Laat het scherm los en kijk wat je met de geselecteerde tekst kunt doen. Als het goed is staat er ergens "Copy" of "Kopiëren" in een menu. Die moet je dus kiezen. 3. Ga naar de plaats waar je de gekopieerde tekst wilt invoegen en houd zo nodig met je vinger die plek langer ingedrukt totdat er een menu verschijnt waarin "Paste" staat, of "Plakken" of "Tekst invoegen" of zo iets. Die moet je dan dus kiezen. Je kunt het uitproberen in de Zandbak van dit forum. Die vind je onder Start | Algemene informatie | Werking forum 30 januari 2021 bewerkt door Bob Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 Lóve ego en hoogdravend, daarnaast ben ik ook een chaoot en dit is lekker overzichtelijk in mijn hoofd . Ergo, ik doe mee! Johan55 en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Von en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 Zet mij er ook maar bij @Johan54 Alle beetjes helpen Johan55 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2021 Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Lieke7777 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Ik doe ook mee! Johan55 en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 30 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Woooop . We gaan ervoor! Tatum en Von reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2021 Hopsakee, ook op de lijst! Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Tatum en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Allemaal op naar morgen start dry februari . Let's do it together .. Musashi en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 We gaan er voor! Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Takeiteasy Musashi, Bob, Von en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 @Johan54 wil je mij ook toevoegen? Lieke7777 en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 1 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Takeiteasy Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Ole! De kop is er af!! Ttz aperotijd heb ik kunnen weerstaan dan gaat de rest van de dag me gewoonlijk wel goed af...routine van water tijdens eten en thee voor erna... Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Bedenk mezelf zoeven: dat ik eigenlijk nog nooit van Dry January had gehoord. Februari kwam me bekender voor en idd: https://www.tourneeminerale.be/nl/over-tournee-minerale Of hoe de Belgen er toch weer in slagen om de regels naar hun hand te zetten en er zowaar de kortste maand van het jaar uitkiezen. maw deze draad heeft echt een officiële reden van bestaan! Hup Holland Hup! Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 @Johan54ik doe graag mee! wil je mij ook toevoegen? Johan55 en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 2 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 De kop is er weer af! Gewoon doorgaan en we hebben weer een mooie aanwas van deelnemers ! Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Takeiteasy Yana Roos33 Isabeau Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 2 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 Ik doe ook mee. We gaan ervoor. Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 2 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2021 (bewerkt) Lieke7777 Tatum Musashi Zbb Johan Bob Brazer Cleo66 Von Rapilos Manou Maja Takeiteasy Yana Roos33 Isabeau Filou 3 februari 2021 bewerkt door Johan54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 3 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2021 Februari alweer 2 dagen oud. Fijne avond allemaal! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden