Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 januari 2021

lady jane

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Bor:

Gebeld. Ik mocht het zo laten omdat hij al gekotst heeft. Tenzij ik denk dat er iets niet aan hem klopt maar dat zie ik niet. Heeft ook wat water gedronken dus valt mee denk ik.

Dan schiet ik helemaal in paniek. Ipv ik direct dierenarts bel maar zit ik hier te vragen..nou ja..komt ik denk gelijk dat het mijn schuld is. Weer een nalatigheid door mijn schuld.

Ik kom daar nooit weer vanaf denk ik.

Dank jullie wel en sorry voor me panisch drama weer om niks.

Jezus wat een situatie joh, blijf maar een beetje met hem bezig vanavond om te checken of hij nog goed bij de les is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei bumperjim:

Ja dat heb ik ook, kan geen journaal meer aanhoren. Te groot, te negatief, te opgeklopt ook vaak. Hebben ze weer een nieuwe variant die nòg... daar kan ik niks meer mee met dat soort nieuws, verandert helemaal niks aan niks wat mij betreft. Hou toch al afstand.

Sterkte allemaal. 

Duzzzzz.....gewoon niet meer naar het journaal kijken. Eigenlijk heel simpel. De aarde draait toch wel door. Ik neem er wel notie van, hoor, maar maar één keer per dag en dat héél kort, dat is genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker @nancy!!! Hou van kippenpootjes zeker met soja, zo lekker die marinade.

Ik maak voor mij en mijn broertje zo lasagna. Op de wijze zoals mijn eigen moeder het altijd maakte. Vind ik juist nu leuk om zo te doen. Hij appte net dat hij om 18 uur thuis is, geeft zo een fijn veilig gevoel. Ik app hem teveel, dat hij er nog niet gek van wordt haha. Hij snapt het wel. Voor nu is dit even helpend voor mij. Ga wel aan de slag nu. Veel verse groente erin het bekende normale bechamelsausje is nu anders. Met melk en bloem en kruiden. Zo deed mijn moeder het altijd. Zijn kids zijn deze week bij zijn ex, zij hebben co ouderschap. Hij mist ze dan heel erg, snap ik. Heb ik ook. 

Fijne avond allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor wat sneu van de wolf, je zult hem missen. Ondanks de afleiding van de pup. Die vast ook fantastisch en lief en grappig is, maar anders. Minderen eerst ja, het loopt volkomen uit de klauwen. Toch ook maar weer hierheen. Knullig of niet.

@Smaragd ja, die is er, maar ik zie ze verder niet.

Tja, iets leuks... ik weet zo niks. Ademen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Yvonne:

Niet leuk @Cleo66, ikzelf heb ook onrustig geslapen... tegen de ochtend nog een paar uurtjes lekker weggezakt. 
Ik denk dat al die ellendige beelden van gisteren daar wat mee te maken hadden. 
Wat een afschuwelijke avond weer in veel steden, ik was er gewoon verdrietig van, het raakte me echt heel erg... 

@Yvonne, ik wil je niet ontmoedigen, maar er komen nog veel meer rellen. Ik woon in een klein provinciestadje, maar hier komt er vanavond ook een protest.. Ik vrees het ergste. Winkeliers zijn al bezig hun puien dicht te timmeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bumperjim:

Moet je als flexer niet juist al die vakanties en feestdagen aan de bak om anderen te vervangen? Volgens mij is er bij het flexen maar weinig willen en vooral veel moeten, maar t hangt natuurlijk ook vanaf in wat voor sector je werkt. 

Juist  in  mijn werk dan niet ' je  kan inschrijven  op de openstaande  diensten  die je wilt werken  en het ligt er aan hoeveel  contract  uren je hebt in mijn geval  heb het niet  uitgezocht  gecheckt  nog  hoe dat zit  0 uren .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy nee, niet echt meer. Ik freelance wat als het zo uitkomt slash nodig is, maar dat is niet zo veel. @Smaragd ook niet meer, ze is weg met wat nu blijkbaar haar kinderen zijn. c is er nog wel, die is een soort van mortel in mijn bestaan ofzo. 

Hoe stom is dat, dat je weet dat de weg dood loopt en dat je toch koppig door gaat? Als ik vannacht een bushokje sloop valt het in elk geval niemand op. Maar misschien ook wel want het is hier hartstikke rustig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo tis al laat  '   ga maar eens lekker slapen .. was een pittig  dagje  ook ..

Gisteren  brijder  vandaag  sponsor  AA .. is toch  best intensief  vind  ik .. daarnaast  wat  perikelen  thuis onder wijs :huh:   kinderen  even flink aangesproken  dat ze geen vakantie  hebben dus werk niet hoeven af te raffelen want dat  leek steeds meer  te gebeuren  . 

Maar hé  we gaan gestaag verder  en we gaan het aan met de jongens  .. we kunnen goed reflecteren ' leve het nuchtere  pad .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...