Smaragd Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goeiemorgen, Koffie en douchen, mijn maag verdraagt de koffie weer gelukkig. Ben uit de binge, nu doorzetten. Fijne dag allen, het stormt hier flink buiten. Na de koffie en douche, waai ik snel naar mijn werk toe. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken @Jopie DAGPACT: Smaragd Yana, nancy en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goeiemorgen allemaal, @Smaragd super, je kan het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen frummers, Het is droog, eventjes Hier in het dorp staan diverse voortuinen helemaal blank, het punt van verzadiging is blijkbaar bereikt.... Afijn, over een paar maanden klagen we weer dat het zo droog is.... Eerst maar even een bakje @smaragd, fijn dat het weer goed gaat... top Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Mooi en sierlijk @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Dankje Ikkanhet, ik vind het altijd wel leuk om wat te 'klooien' met dat soort spul... Hoe is het? ik heb nog niet bijgelezen, werken de pillen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Dankje Ikkanhet, ik vind het altijd wel leuk om wat te 'klooien' met dat soort spul... Hoe is het? ik heb nog niet bijgelezen, werken de pillen?? Ze werken al gelukkig ik zit nu rond de 100 of eronder dus een behoorlijk verschil. Al is het gevoelsmatig wel nog erg onrustig. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Wat fijn dat ze zo snel aanslaan... hopelijk komt het 'rustige' gevoel nu ook wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen. @Smaragdfijne werkdag. Fijn dat je er weer uit bent. @ikkanhetop naar het rustige gevoel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen ' ben weer terug het is geen wortel kanaal geworden .. hij kon goed rond de zenuw boren en het was hard genoeg om er gewoon een vulling op te leggen . Zo blij wat heb ik slecht geslapen .. Ben weer klaar voor half jaar en dan kijken voor een kroon op de kies ernaast .. nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen Lika en Renaldo. Ik hoop dat je vandaag een fijne dag hebt Lika... Renaldo, is alles nu geregeld rondom het overlijden van jouw moeder? Ik las over de wrijving met jouw broer.. kan het zijn dat hij het indertijd heel vervelend heeft gevonden dat jij alles al geregeld had na het overlijden van jouw vader nog voordat hij er was zoals jij schreef?? En dat hij dat dit keer dan doet??? Misschien toch maar proberen echt te praten met elkaar??? Cleo, wat fijn dat het gisteren goed ging, vandaag dus zelfstandig aan de bak, mooi meis. @Lieke7777, ik heb diverse wortelkanaalbehandelingen gehad en echt, het viel mij hartstikke mee elke keer. En dat voor iemand die echt spookbenauwd voor de tandarts is.... (sinds de verhuizing niet meer de moed gehad te gaan)@Rosee, ja, de dagen lijken meer op elkaar... lijken vlakker... verwen jezelf eens lekker met een leuk boek, mooi boeket of noem maar op Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Mooi, het viel dus alles mee gelukkig Lieke, heerlijk.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 @Yvonne je hebt smaragd van het dagpact gegooid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Fijne werkdag @Smaragd goed te lezen dat je zo warm bad om je heen hebt .. @ikkanhet ook voor jou goed te lezen dat je hartslag weer omlaag is gegaan met de medicatie . @Yvonne dus toch ook maar weer tijd om een afspraak te maken . mijn eerste wortel kanaal was tijdens zwangerschap 12 jaar geleden ws is de verdoving enz dan wel verbeterd want die was geen pretje ( was ook bij andere tandarts ) een of andere rare chinees van weinig woorden toen .. maar goed het zit er weer ff op hier mbt de tandarts over half jaar weer .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Smaragd Yvonne ikkanhet Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 @Renaldo61 hoe is het ? Lukt het ook allemaal mbt omgang met drank gedachten ? Weet niet precies hoe lang je eigenlijk droog staat nu .. hopelijk kom je samen met je broer tot gesprek ... Hield jou moeder het contact in stand ? De gezamenlijke verbinding of kan je ook zonder met elkaar hiermee blijven ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 2 minuten geleden zei Yana: @Yvonne je hebt smaragd van het dagpact gegooid... Oei, helemaal over het hoofd gezien, dankjewel Yana.. Tsja, Lieke, ik zal inderdaad tot actie moeten overgaan, maar pffff, even wachten maar tot de lockdown weer voorbij is en zo... Eerste wortelkanaalbehandeling was trouwens bij mij al een jaar of 40 geleden... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen. De eerste meet zit er weer op, nu eerst koffie voordat de volgende meet begint....ik heb als achtergrond een Grieks strand met Griekse huisjes, dan lijkt het net alsof ik op vakantie ben! Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Gelukkig viel het mee @Lieke7777. Ik heb een afgebroken kies, maar vergeet steeds een afspraak te maken... heb er ook geen last van. Heb motivatie-werk probleem. Wil in bed blijven liggen. Maar zo gaat niet niet he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 5 minuten geleden zei Lika: Gelukkig viel het mee @Lieke7777. Ik heb een afgebroken kies, maar vergeet steeds een afspraak te maken... heb er ook geen last van. Heb motivatie-werk probleem. Wil in bed blijven liggen. Maar zo gaat niet niet he... Juist ik had ook geen last van deze afgebroken kies ' maar hij was redelijk ver afgebroken dus dun laagje tot aan de zenuw maar net genoeg nog om er een vulling op te zetten .. Nou enigste voordeel was er op tijd uit vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Goedemorgen Fijn dat het achter de rug is en gelukkig toch geen wortelkanaalbehandeling @Lieke7777. @Smaragd trots op je hoe je het hebt aangepakt, jij kan dit @Renaldo61 sterkte. Herkenbaar @Lika hier ook moeite om uit bed te komen 's ochtends. Vanmiddag persconferentie, benieuwd of/wanneer de avondklok ingaat. @Cleo66 fijne tweede werkdag, je gaat nu alleen toch? Komt vast goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Lees net het voorstel 20.30 tot 4.30 ligt op tafel vanaf vrijdag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 Kleren besteld bij wish dus echte gok. Broek en blouse en warempel, het past ook nog.....blij mee. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2021 1 uur geleden zei Yvonne: Smaragd Yvonne ikkanhet Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden