Spring naar bijdragen

Johan 54


Johan55

Aanbevolen berichten

Een goede boswandeling gemaakt. Zon, koud windje en alle tijd. Was weer mooi! Vanavond eten we uitgebreid en koken een 4 gangen diner. Geen drank. Zal weer een apart verhaal worden, want dergelijke kookacties werden altijd vergezeld door zeker een fles wijn.

Sterkte allemaal.

bewerkt door Johan54
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Johan54:

Een goede boswandeling gemaakt. Zon, koud windje en alle tijd. Was weer mooi! Vanavond eten we uitgebreid en koken een 4 gangen diner. Geen drank. Zal weer een apart verhaal worden, want dergelijke kookacties werden altijd vergezeld door zeker een fles wijn.

Sterkte allemaal.

Zo kookte ik ook altijd..; met een biertje en een heleboel borrels. Maar., als ik gegeten had was mijn ,'dronkenschsp' altijd vrijwel verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek genoeg  vond ik drinken  bij het eten niet echt lekker .. alleen  bij gourmet  dronk ik witte wijn  maar  later  slobberde ik daar liever  Vodca  cola  bij  weg om sneller  drank  effect  te krijgen  .

Wel dronk ik steeds  vaker  stevig  in voor het eten ' om  half  koekkoek  te koken  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Musashi:

Alleen goed bestaat niet, ook slecht hoort er bij he!

Ik zie dat anders, slecht bestaat niet, alles is goed. Je kunt zeggen dat het slecht is om om vier uur wakker te zijn, maar het is gewoon wat het is, niks slechts aan toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nogmaals goedemorgen. In een onrustige slaap gevallen tot 8.30.  @Yana mijn baas denkt daar toch net iets anders over ben ik bang lol.

4 uur geleden zei Musashi:

Je had mss een slaapoverdose opgebouwd van je vorige lange nacht!?

:D

Ik wil meer slaap ! haha .Voel me wel goed. Beetje moe, maar goed. Aan het thuiswerk begonnen. Het is niet heel druk dus kan redelijk rustig mijn ding doen. 

Qua beloning weet ik nog niet. Misschien eens wat veel te dure kleding kopen. Drankgeld staat op de bank dus moet kunnen. De echte beloning voel ik dagelijks. Veel beter dan eerst. Kom alleen behoorlijk verfrommeld uit een slecht nachtje. Even doorsparen voor wat botox :lol:

Februari ga ik ook aan. No way dat ik nu weer ga drinken. 

Mooie dag allemaal en geen alcohol vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flowset

flowmat.nl  (producten) 30,= en je slaapproblemen zijn waarschijnlijk voorbij. ik heb m al een jaar of 10
je kunt m ook als meditatiematje gebruiken, maar de mijne ligt in bed en ik slaap er op in. soms elke week, soms maanden niet meer nodig, maar altijd doet het me goed. een van mijn beste investeringen ooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Johan54:

Ja matje had ik gezien thx @lady jane en zal ik zeker kopen als het niet beter wordt. Vooralsnog slaap ik liever op een gewoon matras. Het lukt soms ook zoals deze week is gebleken. Kijk het even aan. Hoe gaat het verder met jou ? 

het is geen matras Johan, een meditatiematje waarop je (ik dus) ook kunt inslapen. Het heet ook fakermat dus dat
zegt ook wel wat. Hopelijk heb je verder niets nodig en lukt het vanzelf weer, maar anders is dit beter dan slaapmedicatie. En met mij gaat het 80% vd tijd erg goed, en de rest is een beetje verduren dat ik niet kan volleyen, naar de sauna, strand, vrijw.werk enz. Ik snak dus ook naar betrer weer. Dat gewandel vind ik toch een stuk saaier dan fietsen.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...