Spring naar bijdragen

Johan 54


Johan55

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Nel40:

vraag me veel dingen af. Oa hoe het toch kan dat alcohol zo'n rode draad in iemands leven is.

Reken maar dat je jezelf gaat analyseren. Nuchter zie je jezelf veel beter. Maak ook een plan voor je zwakke momenten, dan weet je wat je te doen staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lieke7777:

Mooi  hoor  '  weet  mij nog mijn  eerste 50 dagen  '  vond  het een mooie  mijlpaal al ... 

Gefeliciteerd  .

Nog in de cabrio gereden  het weekend  ? 

Jij mag ook niet klagen Lieke :) cabrio is van stal gehaald en even goed aan het werk gezet. Blijft een heerlijke manier van uitwaaien en het seizoen begint pas. Mooie dag:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-2-2021 om 21:41 zei Johan54:

Je durft niet ? @Nel40 Juist de waarheid zien geeft je uiteindelijk kracht. Alleen al de gedachte aan torenhoge leverwaardes of een kapot vet levertje geeft extra motivatie! Hoe gaat het nu? Lukt het een beetje? 

Ik durf het ook niet. Niet omdat ik bang ben voor slechte waardes,..maar juist voor goede. Dat ik dan denk dat ik gerust door kan drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Lieke7777:

Wat ben je stil @Johan54

Stilte voor de storm ( aankomende donderdag denk ik ) 

Niks aan het handje hier. Na de uitdaging vorige week eigenlijk geen zucht. Nu zelfs dagen dat ik niet eens aan drank denk, behalve als ik op het forum ben :) 

Hoe gaat het met jou ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-3-2021 om 14:57 zei Johan54:

Stilte voor de storm ( aankomende donderdag denk ik ) 

Niks aan het handje hier. Na de uitdaging vorige week eigenlijk geen zucht. Nu zelfs dagen dat ik niet eens aan drank denk, behalve als ik op het forum ben :) 

Hoe gaat het met jou ? 

Met mij ok '  wel druk met  van alles  maar ook weer niets .. 

Het is maar net  hoe druk  ik het  in mijn hoofd maak en dat  gaat de ene keer beter dan de andere keer  .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drukte in je hoofd is moeilijker dan real life drukte. Dan kan je de deur dicht gooien @Lieke7777

Hier alles op zijn gemakkie. Vannacht weer om 4 uur wakker en daarna geslapen van 6 tot 8 uur. Minder gedaan vandaag dan ik mezelf had voorgenomen, maar vind het wel best. Zo lekker uitwaaien met de hond. Het is droog geworden dus kan mooi. Geen enkele zin/zucht naar drank. Water is wat saai, maar heb al helemaal niks met frisdrank. Thee vind ik ook niet echt 100% dus hou ik het maar bij koffie, water en jus. 

Sterkte allemaal voor de moeilijke momenten en een goed weekend!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...