Spring naar bijdragen

Maandag 4 januari 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Ik zie dit verwerpelijke systematische uitsluiten van mensen met een andere wijze van wonen, de nomaden, alleen maar leiden tot meer onthechting.
En dat juist bij een groep mensen die ook alleen maar voorzichtig op een voor hen veilige wijze een plekje zoeken.
Hartbrekend. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen,

Ik lees zoals gewoonlijk mee. Het ging vandaag vooral over een woning enz. Ik heb een paar weken geleden aan San Miguel een woninkje aangeboden die hij onmiddellijk heeft geweigerd. En ik dacht als andere mensen het lezen kunnen ze reageren. Dat heeft niemand gedaan. En Jopie..Ik dacht dat jij naar Zweden of Noorwegen wilde, dus ik heb het jouw verder ook niet verteld. Het huisje is nu net verhuurd aan iemand die het heel hard nodig had. Het was een permanent woninkje met een eigen postbus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kunsie:

Wat ik hier vooral lees is dat iedereen een woning heeft en een man en kinderen. Meestal ook nog kleinkinderen en een baan. Dat is al heel wat voor een alcoholist. Zover ben ik niet gekomen. Achteraf gezien maar beter ook denk ik. 

Ik woon alleen en heb geen kinderen en voel me daar prima bij. Ik had geen behoefte daarover te schrijven in dit forum omdat het voor mij niet alcoholgerelateerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben genoeg kwijtgeraakt door de alcohol

me dochter te kort gedaan

huwelijk,ookal gaan we nog heel goed met elkaar om  

werk

huis 

rijbewijs

schulden

maar gek genoeg weet ik bijna  altijd alles wel weer op te bouwen  

gelukkig zijn de meeste dingen verleden tijd,ook al kan ik sommige dingen helaas niet meer terug draaien  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voelde voor het eerst vorig jaar toen we vanwege een zandstorm niet weg konden van vakantie bestemming hoe het is om ergens niet meer te passen, welkom te zijn. Dit is natuurlijk een  voorbeeld van niets, maar het was beangstigend hoe het opeens kan omslaan. Van vakantie naar persona non grata. Zo maar. BAM. En we werden goed geholpen hoor, maar de basis was weg. Alles moet uit jezelf komen. Niets gaat vanzelf. 

Dat zal ik nooit vergeten. 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...