ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal 20 december 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Herman58 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Herman58 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Mooie foto @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Zojuist zei Herman58: Mooie foto @ikkanhet Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ben je nieuw hier of lang niet geweest @Herman58? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 5 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhetRenaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ook goedemorgen allemaal.. Ik heb lekker geslapen., jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Zojuist zei Adrian: Ook goedemorgen allemaal.. Ik heb lekker geslapen., jullie ook? Slaap meestal lekker maar elke nacht rond 4 uur wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Zojuist zei Renaldo61: Pilletje nemen dan? Trazadone is niet verslavend Ik slaap meteen hoor maar tot een bepaalde tijd dus zal misschien wel weer komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen frummers, Lekker en lang geslapen hier. Nu eerst een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen. Nog niet helemaal goed geslapen in het nieuwe huis. Spannend. Bange hond. Uiteindelijk lag ie ónder ons bed. Buurman die hard praatte op het balkon en vuurwerk knallen ergens. Vond ie eng. Wennen. Wennen, wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 DAGPACT ikkanhetRenaldo61 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen Lika, dus vanavond lekker in de herhaling... Hoop dat dat buurman dan ook op tijd zijn bed in duikt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ja hoor Renaldo, ze is lekker aan het uitbuiken. Rosee, IJsvogel, Lieke7777 en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Lieve foto @niks ..... @Herman58, ben jij @herman0167???? Ik heb zomaar het gevoel dat jij jouw account weer even kwijt was?? En misschien zit ik er ook wel helemaal naast hoor, excuses dan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen. Als er alweer een nieuwe variant is van covid, heeft vaccineren dan wel zin?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Ja, wat een schattige mini- niksy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen ' heb lekker geslapen ... lijkt hier wel een mobiele brigade . Kids op tablet man op de telefoon ' ik op de telefoon .. happy sunday morning . Vandaag nog wat wassen ' laatste dingen opruimen .. en wil vanmiddag weer wat stenen schilderen .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 58 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen. Als er alweer een nieuwe variant is van covid, heeft vaccineren dan wel zin?? Ze zeiden dat er geen redenen zijn om aan te nemen dat het gewone vaccin niet ook tegen dit nieuwe zou werken. Lekker vaag he. Maar goed het is al gearriveerd in Nederland las ik vanmorgen, dus we zullen zien wat er verder gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Zullen wel verder keihard op slot gaan... heb de brief al weer binnen van mijn werkgever . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Nou, we wachten maar weer af dan. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Goedemorgen Wat een leuke foto van onze mini Niks Hoop dat je snel gewend raakt in je nieuwe huis Lika. Gisteren met jongste zoon de oppashond aan t uitlaten, schrok ie zo van vuurwerk dat ie onverwachts uit mn handen glipte met de riem. Wij erachteraan rennen, zo bang dat ie onder een auto kwam. Bleek hij gelukkig ongedeerd naar zijn huis te zijn gelopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 december 2020 Rapport Share Geplaatst 20 december 2020 Idd ' weet je heel erg egoïstisch .. maar de lockdown mbt maart waar ik mijn kinderen niet mocht zien ruim 2 maanden was verschrikkelijk .. nu heb ik mijn jongens bij mij . Dat sluit uiteraard niet uit hoe heftig dit virus is .. met alle gevolgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden