Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Yana ja je hebt gelijk, dat is t eerste dat ik maandag ga doen. En nu ga ik erover ophouden. Sowieso maak ik altijd alles veel te groot, daar moet ik ook eens mee ophouden. Ook met dat googelen naar ziektes midden in de nacht. Als je leest wat je allemaal kan krijgen is het nog een wonder dat iemand nog gezond is. @Lika succes met verhuizen vandaag! Ik ga ervandoor, fijne dag allen:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renaldo61:

heeft er iemand een tover oplossing om video"s kleiner te maken? Ik werk met een Mac. Maar als iemand een makkelijke oplossing heeft op een gewone  PC  goed . Ik krijg een video van mijn moeder niet verzonden naar mijn broer 

We transfer  kan je proberen  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Borrie:

Nou panikeren @Renaldo61? Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik mensen zoals heit in gevaar breng..
Daar mag ik best van gaan panikeren, ja. Er wordt genoeg gewaarschuwd namelijk.
Het is stom dat ik niet gedacht heb aan Corona..heel heel dom.

Mijn vriendin met zich ook laten testen is verkouden buikgriep en overgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag  kaasfondue  gegeten  de echte  zwitserse  op basis van alcohol    tuurlijk  is alle alcohol  er wel bijna  uit ' maar vond het wel  beetje  eng mbt de antabuse  

Kon geen  zonder vinden  normaal  kocht  ik deze bij aldi maar  was er niet.

Het is goed gegaan   .. gelukkig  maar.

Vond eerste keren parfum  op directe  huid  ook spannend en het vele  malen handen  alcohol  gebruiken  .

Heb  gehoord  dat hier ook  reactie  kan gegeven worden  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Renaldo61:

Er wordt me aangeraden om vrijwilligers werk te doen. Ik kan met veel mensen praten. Geen probleem mee. Maar nu? En sorry over sommige problemen die aan vrouwen verbonden zijn kan ik moeilijk over meepraten. Kan ik alleen maar luisteren . 

Zal best goed zijn vrijwilligers  werk voor je .. het gaat geniet  om alleen maar praten  hoor  .. ;)

Je kan op vele manieren  dit  vorm geven even kijken  wat er bij  je past  of wat je echt leuk vind  .

 

En soms  luisterend  oor  ook genoeg  hoor ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Renaldo61:

@Lieke7777 Ik mis voor de moment een broeder. Een broeder is een priester. Een man waar ik over alles kon mee praten. Echt raar want gewoonlijk praat ik veel liever met vrouwen. Maar hij is nu ziek 

Er wordt  voor je aangeraden wordt om vrijwilligers  werk te gaan onder nemen maar je reageert  dat je moeite  hebt  om mee te praten  over  problemen  met vrouwen  ..  vandaar  mijn  reactie ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp  ik  helemaal  maar vrijwilligers werk is niet met  specifiek  met vrouwen  die bv hun kinderen niet meer mogen of kunnen zien dit kan zeer divers zijn ... en hoeft ook helemaal niet  te betekenen over problemen  te praten   .  Gewoon een kopje koffie thee  drinken  .. een spelletje doen  ..  een wandeling  maken  ... een boodschapje  voor iemand  doen ... een  ... een functie  in een bibliotheek  verrichten  .... er  zijn  zoveel mogelijk  heden om iets  voor de medemens te betekenen  .. @Renaldo61

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...