Rosee Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik hoop trouwens niet dat ik mensen kwets met mijn hypochondrische gezeur.(die hier echt mee te maken hebben gehad. Sorry daarvoor, moest t even kwijt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Renaldo61, soms lukt het wel met whatsapp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Sorry Renaldo, daar kan ik niet mee helpen. Ik zou even googelen, maar dat heb je zelf vast ook al bedacht. @Rosee, je zeurt niet. Maar ik hoop dat je kunt stoppen met die zelfkwelling en maandagochtend een afspraak met de dokter maakt. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Yana ja je hebt gelijk, dat is t eerste dat ik maandag ga doen. En nu ga ik erover ophouden. Sowieso maak ik altijd alles veel te groot, daar moet ik ook eens mee ophouden. Ook met dat googelen naar ziektes midden in de nacht. Als je leest wat je allemaal kan krijgen is het nog een wonder dat iemand nog gezond is. @Lika succes met verhuizen vandaag! Ik ga ervandoor, fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 3 minuten geleden zei takeiteasy: De onderbroek met gat blijft niet zitten. Ze heeft een dikkere reet als ik. Even kijken of er nog ergens een dikke buurvrouw is net alsof dit over je zus gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 1 uur geleden zei Renaldo61: heeft er iemand een tover oplossing om video"s kleiner te maken? Ik werk met een Mac. Maar als iemand een makkelijke oplossing heeft op een gewone PC goed . Ik krijg een video van mijn moeder niet verzonden naar mijn broer We transfer kan je proberen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik gebruik ook Wetransfer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 WeTransfer is een Nederlandse down- en uploaddienst waarmee grote bestanden tot twintig gigabyte verstuurd kunnen worden. Met de dienst kunnen documenten, foto’s, muziek, presentaties en video gedeeld worden met maximaal 20 ontvangers. Alle bestanden worden 7 dagen bewaard door de dienst. Wikipedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 So tje kneiters ' zie die spammer weer eens bezig in wie is wie .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Hahahahaha, het zijn er wel héél veel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) www.instagram.com/tv/CI2kXrDAl3E/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading even zelf de regel in een lege tekstbalk copy/pasten graag (en ook even) door de grove taal heenluisteren, grandioze teksten! 19 december 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 hier ook hoofdpijn en nog wat klachten, heb alvast een testafspraak gemaakt voor alle zekerheid, straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 ik weet het niet Bor, maar toen ik belde om te overleggen zei de telefoniste van wel. Ik had het zelf niet zo ingeschat, had me al ingelezen ook. Dus geen risico want ik heb deze week net wat mensen gezien en over de vloer gehad. bahbah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 alleen testen geeft duidelijkheid dus panikeren heeft totaal geen zin als je je verantwoordelijkheid niet neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 16 minuten geleden zei Borrie: Nou panikeren @Renaldo61? Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ik mensen zoals heit in gevaar breng.. Daar mag ik best van gaan panikeren, ja. Er wordt genoeg gewaarschuwd namelijk. Het is stom dat ik niet gedacht heb aan Corona..heel heel dom. Mijn vriendin met zich ook laten testen is verkouden buikgriep en overgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Ik ben al weer terug, helaas nog geen sneltests hier, dus morgenmiddag checken. Toch even lekker 10 km uitgewaaid, mooi meegenomen ook. Lieke7777 en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Sinterklaas overleden, dochtertje van Jan Dulles geheel onverwacht overleden met drie maand... Je moet er toch niet aan denken, zou helemaal gek worden. nancy, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Vreselijk. Heel wat anders dan 86 natuurlijk, hoe erg ook dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 1 uur geleden zei niks: dochtertje van Jan Dulles geheel onverwacht overleden met drie maand... Je moet er toch niet aan denken, zou helemaal gek worden. Aaaaaaahhhhhhhhh.......... wat erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Vandaag kaasfondue gegeten de echte zwitserse op basis van alcohol tuurlijk is alle alcohol er wel bijna uit ' maar vond het wel beetje eng mbt de antabuse Kon geen zonder vinden normaal kocht ik deze bij aldi maar was er niet. Het is goed gegaan .. gelukkig maar. Vond eerste keren parfum op directe huid ook spannend en het vele malen handen alcohol gebruiken . Heb gehoord dat hier ook reactie kan gegeven worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Renaldo61: Er wordt me aangeraden om vrijwilligers werk te doen. Ik kan met veel mensen praten. Geen probleem mee. Maar nu? En sorry over sommige problemen die aan vrouwen verbonden zijn kan ik moeilijk over meepraten. Kan ik alleen maar luisteren . Zal best goed zijn vrijwilligers werk voor je .. het gaat geniet om alleen maar praten hoor .. Je kan op vele manieren dit vorm geven even kijken wat er bij je past of wat je echt leuk vind . En soms luisterend oor ook genoeg hoor .. 19 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 @Lika slaap lekker straks in je nieuwe huisje ' verder alles goed gegaan .? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 Alle verkouden mensen met allerlei klachten sterkte .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 10 minuten geleden zei Renaldo61: @Lieke7777 Ik mis voor de moment een broeder. Een broeder is een priester. Een man waar ik over alles kon mee praten. Echt raar want gewoonlijk praat ik veel liever met vrouwen. Maar hij is nu ziek Er wordt voor je aangeraden wordt om vrijwilligers werk te gaan onder nemen maar je reageert dat je moeite hebt om mee te praten over problemen met vrouwen .. vandaar mijn reactie .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 december 2020 Rapport Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Begrijp ik helemaal maar vrijwilligers werk is niet met specifiek met vrouwen die bv hun kinderen niet meer mogen of kunnen zien dit kan zeer divers zijn ... en hoeft ook helemaal niet te betekenen over problemen te praten . Gewoon een kopje koffie thee drinken .. een spelletje doen .. een wandeling maken ... een boodschapje voor iemand doen ... een ... een functie in een bibliotheek verrichten .... er zijn zoveel mogelijk heden om iets voor de medemens te betekenen .. @Renaldo61 19 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden