Lieke7777 Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Vind het wel heel vreemd dat jullie niet nu samen op bezoek mogen bij jullie moeder ze is ernstig ziek .. daar zijn uitzonderingen voor mbt bezoek ... tenminste bij mij in de instelling waar ik werk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 @Renaldo61 sterkte! Heel naar voor jou en jouw moeder. @Lieke7777 nog 1 nachtje! Wat ben ik blij voor jullie als gezin. Droge afmelding al stond ik niet op het dagpact. Nog bedankt voor de reacties op mijn posting een paar dagen geleden. @lady jane ik weet dat bepaalde dingen die mij gezegd werden destijds(en ook soms verafschuwde en mij tegen heb verzet) dezelfde dingen zijn die ik nu ook ervaar. Vind het ook bijna hypocriet van mezelf dat ik het nu zo ervaar en het mij zo best goed afgaat. Maar je moet er aan toe zijn, zaken die triggeren moeten aangepakt worden. Levens misschien wel omgegooid worden etc. Wat ik bedoel is dat je er aan toe moet zijn anders gaat het niet werken, althans niet, of zeker niet bij mij. Dat tikkende blijf ik elk respect behouden voor forummers die matig, gecontroleerd drinken of nog niet willen stoppen. Dwingen, forceren, boos erop worden, heeft allemaal geen zin. Dan is de basis om te stoppen en gestopt te blijven er niet en misschien is dat ook wel niet het doel van bepaalde mensen. Snap dat heel goed, heb ik zelf ook gehad. En alcohol de baas wil idd niet per se zeggen dat je helemaal moet stoppen. De baas zijn over hetgeen jezelf wil kan ook de baas zijn over. Dat wilde ik nog even verduidelijken. Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Lieke7777, Rosee en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 (bewerkt) voor mij is adb ook de drank (matig gebruikend) de baas zijn en een stopper is niet eens altijd drank de baas, door niet te drinken ik doelde dus niet op de definitie daarvan Smaragd meer de nadruk op de omwenteling die zelf jij hebt gemaakt hier de knop lijkt om, die bedoelde ik houden zo!! 17 december 2020 bewerkt door lady jane Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Ik heb ook wel eens met mijn behandelaar erover gehad waarom ik niet eerder gestopt ben of kon stoppen ... elke keer die voornemens elke keer jezelf beloven mijn behandelaar beloven dat ik zal stoppen .. Maar toch op de terug weg drank kopen de keer daarop glashard liegen niet vertellen dat je gedronken hebt . En jezelf te gek vinden maar de onder buik invloed ..bleef . Ik wist eenvoudig niet hoe ik moest stoppen ' omdat ik niet eerlijk was naar mijzelf. Pas toen ik eerlijk was en rechtvaardiger beseffende dat het echt niet meer zo verder kon is het mij gelukt. De prijs is hoog geweest. Maar nu ik de weg gevonden heb om nuchter te blijven wil en kan ik niet meer terug. Mbt mijzelf ben ik er nog niet maar sinds ik bij mijn behandelaar mij meer kwetsbaar heb kunnen opstellen leerde ze mij dit ook meer in de echte wereld open te zetten en deze staat op een kier. Soms doodeng en wil ik liever mijn vlucht gedrag inzetten maar dat hoeft niet altijd .. op dit punt sta ik nu. Deur zal steeds verder open gaan daar ben ik van overtuigd en drank hoort daar niet meer bij .. getriggerd zal ik zeker blijven in situaties maar blijf lerende deze om te zetten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 @nancy vervelend zeg die eeltpit lijkt mij zeer pijnlijk .. zijn er geen medische pedicure die wel mogen behandelen in situaties zoals waarin je zit en veel pijn hébt ? Anders advies aan je huisarts vragen ? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 @Yvonnezaterdag gaan we. Al 15 dozen ingepakt (al??l en nog eens 10 voor de kringloop. We zullen de komende tijd dus nog wel eens hier zijn om wat te halen. Maar het komt goed. In ieder geval sjouwen we niet alles mee. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Slapen nu. Zo moe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 Ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2020 Rapport Share Geplaatst 17 december 2020 56.000 euro? Dat meen je niet? Te gek voor woorden. Dehogelijkverbaasdehetleedwelziende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 3 uur geleden zei Lika: Al 15 dozen ingepakt (al??l En er komen nog een paar bij? Dan zal ik maar niet zeggen hoeveel dozen ik had. Succes, het gaat jullie lukken, samen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 @Lieke7777, nog één nachtje? Wauw, feest! Jij krijgt toch een nieuwe therapeute, heb je haar al ontmoet? Ik hoop coor je dat ze veilig voelt en dat je een klik met haar hebt/krijgt. Heftig @Jopie, €56.000 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 @Jannigje nee afspraak wordt gepland in het nieuwe jaar.. dus nog even afwachten .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 5 uur geleden zei Jannigje: En er komen nog een paar bij? Dan zal ik maar niet zeggen hoeveel dozen ik had. Succes, het gaat jullie lukken, samen, 15 is ook nog wel weinig. Maar het gaat even niet anders. Werk was te druk. En ik wil niet alles mee. Dus sorteer goed. Kinderen ook. Man ook. We gaan over met wat we mee willen en nodig hebben. De rest is misschien en de volgende weken te bepalen, op te halen, of op te laten halen. Komt ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 18 december 2020 Rapport Share Geplaatst 18 december 2020 (bewerkt) x 19 december 2020 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden