Spring naar bijdragen

Donderdag 17 december


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Blijkbaar wordt jouw broer dan als contactpersoon gezien en is er op de één of andere manier afgesproken dat jij de bezoeker bent... niet erg logisch. 
Maar ik neem aan dat jouw broer dan wél de melding heeft gekregen dat zij een hersenbloeding heeft gehad? 
Overigens is het niet zo vreemd dat er maar met 1 persoon wordt gecommuniceerd vanuit een rust- of verpleeghuis Renaldo. 
Mijn schoonmama heeft 9 kinderen..... het is ondoenlijk voor het verpleeghuis om met alle 9 contact te onderhouden, dus is er inderdaad 1 schoonzus die van alles op de hoogte wordt gehouden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals voor de één kinderen een onuitputbare bron om over te vertellen lijken te zijn, zo is voor een ander
de hond, kat of het konijn dat. En er zijn 'geluksvogels' die over beide 'onderwerpen' dagdraden kunnen vullen.
Ik hou het bij de hond. Maar nu even niet. Straks misschien nog. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Renaldo61:

Logich is daar niets van dat rusthuis. Mensen worden op hoogte gehouden van nieuwe maatregelen in verband met Corona via mail. Ik mag bezoeken maar ik krijg de mails niet. 

@Renaldo61, jouw broer is blijkbaar de contactpersoon voor het huis... en hij zou jou per direct op de hoogte moeten stellen dan Renaldo... 
 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

Goedemorgen

Ik droomde vannacht dat ik een vakantie annuleerde omdat iemand een jong katje buiten had gezet en daar moest voor gezorgd worden. Ik vroeg nog of ze het katje dan nog in de vakantie konden houden maar dat wilden ze ook niet. Zo gemeen:angry:

Maar wel hartstikke lief dat jij jouw vakantie er voor op hebt gegeven Rosee :heart:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Renaldo het lijkt me heel moeilijk om een hond op te voeden. Ik zou het niet kunnen, heb gewoon geen natuurlijk gezag (kijk maar naar mn kinderen haha) Zou zo'n hond ook rustig op bed laten slapen als ie dat zo graag wil:blush: kansloos dus. Ik laat wel de hond uit van mensen in de buurt, dat is beter;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Borrie:

Weet ik niet maar dat is denk ik wel hoog..die van mij gaat gewoonlijk ook keihard tekeer. Compleet met overslaan enzo. Komt door mijn te hoge bloedruk volgens dokter daarom heb ik bloeddrukpilletjes en pilletjes voor m"n hart.

Bij mij is het juist een hele hoge hartslag en een hele lage bloeddruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Rosee:

Renaldo het lijkt me heel moeilijk om een hond op te voeden. Ik zou het niet kunnen, heb gewoon geen natuurlijk gezag (kijk maar naar mn kinderen haha) Zou zo'n hond ook rustig op bed laten slapen als ie dat zo graag wil:blush: kansloos dus. Ik laat wel de hond uit van mensen in de buurt, dat is beter;)

Haha ja dan wordt het lastig. Honden zijn uitstekende manipuleerders, ze voelen haarfijn aan als je een zwak moment hebt en dan springen ze op die bank als ze denken ermee weg te komen. Je moet heel consequent zijn. Je kan er verder gewoon heel vriendelijk bij blijven, maar je moet je heel erg bewust zijn van alle effecten van je eigen gedrag, waarmee je gedrag van de hond beloont - wat gewenst of ongewenst gedrag kan zijn.

En uiteindelijk is het niet zo anders als kinderen opvoeden ;) 

Je moet veel kijken naar mensen die het vreselijk fout doen. Dat is het makkelijkst te begrijpen. Mensen die het perfect in de vingers hebben daar zie je alleen dat de hond perfect gehoorzaamt en alles kan, en je snapt er niks van hoe ze het doen :D 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...