Lieke7777 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 (bewerkt) Ja heb er ook zin in ' nog 1 nachtje slapen.. met de kameel op pad ' is weer wat anders dan met onze villa caravana.. 30 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Gaan we morgen al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Tatum schreef het wel ' haha sloot mij er bij aan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Oohh snel gaan inpakken dan en mijn katten en hamster ergens onderbrengen! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik breng alvast wat bagage, morgen neem ik de rest mee. Lika en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Niksy neemt het ervan @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik zou ook nog graag mee gaan zit op mobiel dus weet niet hoe, wil iemand me erbij zetten? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Weet ook niet hoe je kan mee dien aan de cursus kopiëren en plakken die Bob gaat geven in de trein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Mee doen bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Op 27-11-2020 om 19:59 zei lady jane: Tatum Lika Lieke Bol Niks met mini niks, die slapen niks vindt! Rapilos Roos33 Bob Cleo66 Rapid Kyon Jannigje, leuk, waar gaat de reis deze keernaartoe ? Maaaike Reacher Jane SanMiquel Smaragd Maja Manou Ikkanhet Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Dank je @Lieke7777. Weet dat op de laptop @Manou maar niet op mijn mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Maar op tijd gaan slapen wil morgen wel fit zijn. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 15 uur geleden zei bolletje: Zit jij er dan ook in? Ja dat wil ik wel, lijkt me leuk. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 15 uur geleden zei niks: Ik heb een lekker warm pakje gekocht voor mini Niks. Ik heb ook een outfit voor jou @niks niks en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Matching outfits niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Trusten, droom maar van de eerste keer dat @niksje de kerstman ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Nou ik ga ook slapen ' morgen is de grote dag ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik ga ook slapen. Tot morgen allemaal. Heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Fijn met de trein! Even kijken of ik niet al mijn warme kleren al ingepakt heb....even zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 7 uur geleden zei niks: Ik breng alvast wat bagage, morgen neem ik de rest mee. @Reacher wij kunnen geen bagage meer meenemen hoor, onze coupe ja al helemaal vol. Weet je wat, we lenen gewoon van @niks. Ik gok op die roze koffer met stippen, daar zit vast wel iets in wat mij past. Of is dat je schoenenkoffer @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 Ik neem toch maar wel mijn camouflage pak mee. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 november 2020 Rapport Share Geplaatst 30 november 2020 En mijn pyjama Maar echt, verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 Iedereen zijn onesie gewassen en ingepakt? Onmisbaar op reis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 december 2020 Rapport Share Geplaatst 1 december 2020 (bewerkt) Heb op de valreep nog 1 voor mini Niks gekocht, wat vindt je er van @Jannigje? 1 december 2020 bewerkt door niks Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden