Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
ikkanhet

Dinsdag 17 november

Aanbevolen berichten

Misschien dan toch even die boksbal aaien, Borrie. Gewoon om even te genieten van dat softe. Kan zomaar zijn dat ie terugaait. Weet je veel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik ook doe niks helpt. Het gevoel blijft zo. Zelfs de boksbal "oogt" te vriendelijk om te slaan, ja.
pffft ik hoop niet dat dit zo blijft. Zo ben ik toch helemaal niet..of wel?:huh:

Heb al een flink stuk opgeruimd van de fitnessruimte. Nu moet ik nog iets nieuws vinden waarom ik die apparaten wil afrossen.:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

DAGPACT

zbb
Mathilda123
ikkanhet
Rapilos

Roos33

Takeiteasy 

@Bor, gefeliciteerd met je grote zoon. 18 jaar alweer!

Pfff, wat een dag en wat een spanning heb ik opgebrouwd, wat eigenlijk niet  had gehoeven. 

Zou vanmiddag bezoek krijgen van een hele goede vriend ( de dirigent van mijn koor), waar ik best wel wat voor voel en hij voor mij). 

Appte ik hem net, maar ik had geen duidelijke afspraak gemaakt, maar nu komt hij dus vanavond. 

Net even duidelijk tegen hem gezegd, dat hij geen wijn of bier mee moest nemen. Best moeilijk om te zeggen, want het was soms wel gezellig met hem onder het genot van een drankje.

Het maakte het allemaal wat spannender, wat intenser, maar mijn keuze is nu gemaakt. Geen wijn of bier.

Ik ga lekker gebak halen voor ons bij de banketbakker :P 

Die spanning is er toch wel. Heb ik geen wijn of bier voor nodig :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei takeiteasy:

DAGPACT

zbb
Mathilda123
ikkanhet
Rapilos

Roos33

Takeiteasy 

@Bor, gefeliciteerd met je grote zoon. 18 jaar alweer!

Pfff, wat een dag en wat een spanning heb ik opgebrouwd, wat eigenlijk niet  had gehoeven. 

Zou vanmiddag bezoek krijgen van een hele goede vriend ( de dirigent van mijn koor), waar ik best wel wat voor voel en hij voor mij). 

Appte ik hem net, maar ik had geen duidelijke afspraak gemaakt, maar nu komt hij dus vanavond. 

Net even duidelijk tegen hem gezegd, dat hij geen wijn of bier mee moest nemen. Best moeilijk om te zeggen, want het was soms wel gezellig met hem onder het genot van een drankje.

Het maakte het allemaal wat spannender, wat intenser, maar mijn keuze is nu gemaakt. Geen wijn of bier.

Ik ga lekker gebak halen voor ons bij de banketbakker :P 

Die spanning is er toch wel. Heb ik geen wijn of bier voor nodig :wub:

Heel veel plezier vanavond en wie weet, het nuchter beleven is misschien veel echter en intenser.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekkere moorkoppen gehaald en nog steeds best wel nerveus, maar dat is gezonde spanning :)

De baclofen helpt ook wel om de spanning van het willen drinken, wat weg te halen. 

Ach en eigenlijk zijn er in het verleden al wat spannende dingen gebeurd tussen ons, toen wel allebei onder invloed van wijn. 

Als ik geen drankprobleem had, dan was dit wellicht een optie geweest, maar helaas pindakaas. 

Nu kan ik vanavond, als hij weg is, lekker even wat mijmeren en morgen gezond, zonder kater weer opstaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Bor:

Elkaar moorkoppen voeren ipv drank is eigenlijk veel leuker..

En ook wel sensueel, om die slagroom van de moorkop af te likken :P

Eerst maar eens een lekkere spaghetti bolognese eten. Goed gelukt deze keer! Beetje de vriezer aan het leegeten. Het rundergehakt kwam ik ook nog tegen.

Oowhh, als ik maar geen stomme dingen ga zeggen vanavond. Dingen die nergens op slaan. Whoehahaha :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei takeiteasy:

als ik maar geen stomme dingen ga zeggen vanavond. Dingen die nergens op slaan. Whoehahaha :blush:

... dat kunnen nou juist de meest charmante dingen zijn.

Nou ja, gaat niet altijd helemaal op natuurlijk.
Maar vaak is het wel zo dat de meest charmante dingen die je zegt stomme dingen zijn.

Fijne avond, Teekie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedeavond 

Wat mooi Bor!!

Nog niet echt in vertelmodus

Wellicht als ik hier weer wat vaker kom

Het is weer even wennen

Er staat veel te gebeuren

de komende tijd

Er is ook al veel gebeurd

Pfffffff....

Morgen reparatie kies

Na 11 jaar geen tandarts bezoek

De buurman brengt me 

Ik lees over dromen

hier ook veel, en "raar"

woelige en  korte nachten

Tsja

(Hoge energie updates//nieuwe maan//verschuiving tijdperk)

bewerkt door Mai

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...