Zbb Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Ik meld me droog af van het dagpact fijne avond iedereen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 jammer ja Koh, ze had ze allebei kunnen opeten haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 23 minuten geleden zei Kohtje: Te laat, @lady jane. Die zitten nu natuurlijk al lang allebei onder de slagroom... Hahaha ik ga stuk hier Smaragd, IJsvogel en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Goedeavond Wat mooi Bor!! Nog niet echt in vertelmodus Wellicht als ik hier weer wat vaker kom Het is weer even wennen Er staat veel te gebeuren de komende tijd Er is ook al veel gebeurd Pfffffff.... Morgen reparatie kies Na 11 jaar geen tandarts bezoek De buurman brengt me Ik lees over dromen hier ook veel, en "raar" woelige en korte nachten Tsja (Hoge energie updates//nieuwe maan//verschuiving tijdperk) 17 november 2020 bewerkt door Mai nancy, lady jane en Smaragd reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Ha @Mai Neem je tijd. Sterkte bij de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Dank je wel Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 @Bor @Cleo66solliciteren is keihard werken voor heel weinig geld soms. Echt zwaar meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Een klein verhaaltje voor het slapen gaan dan Ooit toen mijn kinderen nog klein waren, nam ik ze vaak mee Naar een onbekende stad of gebied Zoonlief kon dan altijd uitroepen: Maar mam! Met jou verdwalen we altijd Waarop mij antwoord steevast was Dat is juist leuk, want zo kom je op plekken die je anders nooit zou hebben gezien Bovendien, je komt altijd ergens weer uit, en anders (in een stadje) altijd naar de kerktoren lopen, dan ben je weer in het centrum Inmiddels zijn ze volwassen Een tijdje terug vertelde hij dat hij een boek aan het lezen was (dat moest volgens hem voor het laatst sinds de basisschool zijn) Het boek gaat over een motorrijder die in zijn uppie op een oude motor van de noordpool naar de zuidpool reist Nou is hij de laatste jaren veelal aan het sleutelen geweest aan oude auto's (Mazda MX5) En gaan werken, waar hij niet echt blij van wordt, but hee! Die hij een tijd terug heeft verkocht. De onderdelen leverden nogal wat centjes op En meneer had besloten te sparen voor oa evt een eigen huis (wat moet je daar nou mee) Hij heeft al lange tijd een relatie met een geweldige leuke, stoere meid En ik voelde het al, het zit niet lekker he ? Hoe weet je dat?( tsja daar ben je moeder voor) Dat voel ik en hoor ik aan je stem.. blabla Ondertussen was ie alweer aan een nieuw project begonnen Een oude motor gekocht, helemaal uit elkaar gehaald En nu weer in elkaar zetten (onderdelen vervangen etc) En rijlessen genomen Nee, ik weet het allemaal nog niet zo goed Maar ik wil me denk ik nu nog niet zo binden, te vast (beklemmend?) That's my boy// hear hear In ieder geval Als de motor op tijd klaar is (en ik weet, dat istie) Wil hij van de zomer alleen op zijn oude motor door Frankrijk gaan toeren Ouderwets, op de borden, met een papieren kaart en zien waar ie uit komt (alleen 's avonds even de telefoon aan voor evt wat contact) U begrijpt, mijn hart maakte een sprongetje Dus, ik vertel natuurluck het "verdwaalverhaal" Jaa, zegt ie. Dat weet ik nog heel goed En dat heb ik nog steeds wel een beetje en juist daarom wil ik het gaan doen (Yesssss!!!) Alleen wil ik dan wel van te voren een camping voor de nacht uitzoeken dan zien hoe ik er kom Lekker op zijn eigen manier, dus ik zeg DOEN! Want je komt veel moois tegen onderweg en vooral ook jezelf Als de motor het begeeft, en jij stampvoetend en jankend op zoek gaat naar een oplossing Dat maakt me blij Hij komt tot in-zicht Zelf ontdekken, steeds meer wilde ik wel even delen In grote lijnen wellicht wat onsamenhangend Daar mogen jullie het even mee doen 17 november 2020 bewerkt door Mai lady jane, karin123, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Nu opslomen Morgen op tijd eruit Dochterlief heeft me de afgelopen weken geweldig geholpen Door weer dingen in gang te zetten, die ik allemaal even niet kon over-zien Ook dingen waar ik bang voor ben, en over twijfel But hee Durf voorzichtig weer plannen te maken En maar zien waar het uitkomt Het is voor nu oke Later wellicht meer Trust 17 november 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden