Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Wat is een arreslee pact ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Ik wil ook heeeeeeeeeel graag een arresleepact! Ik had @Bob naar voren geschoven als vrijwillige reisleider, omdat ik heb genoten van zijn vorige georganiseerde reizen maar ik weet niet hoe hij er tegenover staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 @Jopie denk dat ik wel intresse heb mijn elektrische is ingepikt door mijn jongens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Wat is een arreslee pact ? Dan springen we voor de feestdagen op een digitale arreslee. Daar wordt dan een reis verhaal omheen verzonnen. Doel is om met een gevoel van saamhorigheid nuchter de feestdagen door te komen. Temeer omdat december voor heel wat mensen staat voor alcoholische tijden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Reacher: Dan springen we voor de feestdagen op een digitale arreslee. Daar wordt dan een reis verhaal omheen verzonnen. Doel is om met een gevoel van saamhorigheid nuchter de feestdagen door te komen. Temeer omdat december voor heel wat mensen staat voor alcoholische tijden. Leuk ja doe zeker mee wordt ook mijn eerste alcohol vrije feest maand .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Mini @niksje is arreslee mascotte! Dan is ze meteen kerstkindje Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 En alcohol drinken mag ook niet als je de slee moet besturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Gelukkig dat ons @bolletjewolletje zich gisteren gemeld heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Lieke7777: En alcohol drinken mag ook niet als je de slee moet besturen Iedereen moet dan de Bob zijn. Mooi toch! Een Bobslee vol met Bobben. Of Bobs en Bobettes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Leuk dat knopenproject @Zbb! Ook origineel idee vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Reacher: Iedereen moet dan de Bob zijn. Mooi toch! Een Bobslee vol met Bobben. Of Bobs en Bobettes. Ook dat maar ten alle tijde natuurlijk moet ieder beschikbaar zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 minuut geleden zei Lieke7777: Ook dat maar ten alle tijde natuurlijk moet ieder beschikbaar zijn Ik volg je niet @Lieke7777, ben vandaag heel langzaam van begrip. Ik word gek van mezelf Moet ieder ten alle tijden beschikbaar zijn om te reizen met de arreslee bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Zojuist zei Reacher: Ik volg je niet @Lieke7777, ben vandaag heel langzaam van begrip. Ik word gek van mezelf Moet ieder ten alle tijden beschikbaar zijn om te reizen met de arreslee bedoel je? Om te sturen ' om elkaar te helpen als het lastig is '' kan je geen drank bij gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 O ja mooie Lieke! jij hebt alvast de goede kerstgedachte Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Leuk, een arresleepact met de kleine niksie als mascotte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Misschien kunnen we dit jaar een deel van de reis met de trein, de Polar Express Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 1 uur geleden zei Jopie: Goedenavond mijn middagdut ernstig gedroomd dat ik verdwaald was in een ondergronds (donker) busstation met mijn bus. Wist niet hoe laat ik moest vertrekken, waar ik heen moest, en hoe ik er moest komen. En eigenlijk wist ik ook niet meer precies waar mijn bus stond. Niet al te lastig interpreteren, lijkt me Zou de wereld niet al een heel stuk beter worden als enkel 'reclame' niet meer toegestaan zou zijn? Ik wilde net een oral-b tandenborstel kopen, de mijne is vorige maand gestorven. Staat er op: twee voor de prijs van één. Wat moet een mens in vredesnaam met twee elektrische tandenborstels???? Kortom, mocht iemand belang hebben bij een gloednieuw Oral-b PRO2 pb maar, dan stuur ik m tegen verzendkosten door. Als je niemand hebt inmiddels hou ik me aanbevolen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Regel jij de kaartjes? ik bedoelde @Reacher, ( anders denk jij misschien dat ik jou bedoel @ikkanhet) ( wat natuurlijk ook prima is) 16 november 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 Snapte hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 5 minuten geleden zei Jopie: sorry, hij gaat naar lieke777. had ik wel even eerder kunnen melden, excuus. Maakt niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 29 minuten geleden zei Jannigje: Regel jij de kaartjes? ik bedoelde @Reacher, ( anders denk jij misschien dat ik jou bedoel @ikkanhet) ( wat natuurlijk ook prima is) Eggggg wel! Wij gaan alvast in de VIP wagon Jannigje als very important en ik als very irritating Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 2 uur geleden zei Lieke7777: Leuk ja doe zeker mee wordt ook mijn eerste alcohol vrije feest maand .. Voor mij de tweede, wie had dat ooit gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Hoi @Mai welkom op de dagdraad . Weer terug van weggeweest zie ik aan je berichten op je profiel ? 16 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 november 2020 Rapport Share Geplaatst 16 november 2020 (bewerkt) Hoi Lieke Dat is inderdaad een tijd terug Inmiddels weer internet dus, ik dacht. kom hier weer eens een blik werpen 16 november 2020 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden