Spring naar bijdragen

donderdag 12 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

Telkens als ik mijn jas aan getrokken heb gaat het regenen. Dit was nu al de 3de keer.
Misschien betekend dat dat ik thuis moet blijven maar me ouwe schoonvadertje verwacht me toch echt vandaag.

Even doordenken, Bor. Misschien betekent het dat je je jas niet meer aan moet trekken... 't Is hier, verdorie, bijna 15 graden. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha. Ja het is zacht weer. Vanmiddag gaat de zon schijnen, is ons beloofd.

Lekker, muisjes. Ik houd wel van anijs.

Afspraak gemaakt om een nieuwe bril aan te meten. Met alles erop en eraan, dat gaat waarschijnlijk flink in de papieren lopen. Maar de hele dag lenzen in is ook niet alles. Nieuwe lenzen moet ik trouwens ook. Nou ja, doordat ik niet uit eten ga heb ik natuurlijk geld over nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat maakt wel nieuwsgierig naar wat voor soort opleiding. Voor je eigen ontwikkeling Jopie?

En die dramadag, moet ik dat letterlijk zien, iets met drama? Of bedoel je de gevolgen van de dag, die dramatisch waren?

Bor Inderdaad, zo gaat het meestal met de aanbiedingen. Nee mevrouw, dat geldt alleen voor ... (vul in wat jij nu net niet nodig had)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net bij de kapper geweest en de supermarkt en heb mijn sociale contacten voor vandaag weer gehad. Beetje frisse lucht helpt ook tegen hoofdpijn. 

Het meisje achter de kassa riep wat naar me, maar zo achter haar mondkapje was het onverstaanbaar. Vroeg haar vriendelijk wat ze zei, maar toen kreeg  ik een sneer. Nou ja die heeft haar dag niet. Ik gelukkig wel. Heb de kapper het dubbele bedrag gegeven voor de knipbeurt, die heeft het zwaar. En de prijs is heel schappelijk.

Daar word ik dan zelf ook weer blij van, zo'n blije kapper. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Lonster:

 

Het meisje achter de kassa riep wat naar me, maar zo achter haar mondkapje was het onverstaanbaar. Vroeg haar vriendelijk wat ze zei, maar toen kreeg  ik een sneer. Nou ja die heeft haar dag niet. Ik gelukkig wel. 

Sorry @Lonster moest er erg om lachen, hoe weet je dan dat het een sneer was? Misschien zei ze wel dat je haar leuk zat,of zag je het aan de ogen en lichaamshouding? Heb je wel afgerekend?  Verstond jij wel die sneer?:D Mooi gebaar naar de kapper, heb ik ook gedaan gisteren. Ziet er weer tip top uit.

Heel vermoeiend de hele dag met zo een kapje op. Sommige collega's hebben echt hele erge uitslag op hun gezicht rond de mond, neus en achter hun oren. Ik kan wel tegen die maskers, al is het wel erg benauwd soms. Je moet soms echt heel hard praten/schreeuwen om iets duidelijk te maken, ddww.

Fijne avond allemaal en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken :rose:

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu zit het wel heel goed @takeiteasy, staat je echt heel leuk!

Ga straks je filmpje bekijken, ga boodschappen doen nu. Zo geen zin in mensen maar het moet maar even. Met zo een  kapje op hoef je iig niet te glimlachen(nep) alhoewel aan de ogen zie ik zelf ook genoeg, dat terzijde.

Nasi goreng ga ik maken dus hup opschieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster en @Smaragd wat lief van jullie dat jullie de kapper extra hebben betaald. Vanmiddag met vriendin wandeling gemaakt met koffie. Thuisgekomen 2 bloedchagrijnige pubers. Eentje werd boos omdat ik boodschappen opruimde waardoor zijn tosti verbrandde (?) Andere boos omdat ik hem een notenreep aanbood voordat hij ging sporten, maar dat had ik eerder moeten doen volgens hem en als hij nu te laat kwam was t mijn schuld. Geweldige logica die twee! Hond van buren uitgelaten en nu koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee klinkt pittig. Zou hard terug schreeuwen en bloedchaggy zelf worden maar pedagogisch zal dat wel niet juist zijn. Nooit meer een reep halen en tostiapparaat ging weg haha. Heb heel veel respect voor je. 

Morgen weer refusal inname onder begeleiding, ben misselijk bemerk ik door die refusal, andere misselijkheid dan met drank. Zal er wel weer bij horen. Zet door, heb meer rust in mijn hoofd. Heel gek is dat.

2 kratten bier voor de prijs van 1, het zei/doet mij  niets in de winkel, kan ook gewoonweg niet.

 

@Zbb veel respect ook voor jou, snap het verlangen zeker als je niets kunt en zo alleen en rustig aan moet doen, mag ik vragen waar die operatie voor was? Goed dat je die Antabuse inneemt, heb refusal bruistabletten, ze zijn er weer maar het is gewoon hetzelfde natuurlijk. Merk wel dat ik drukker ben, stuiter het huis door, alles moet aangepakt worden. Dat heb ik altijd nuchter, bezig zijn en blijven. Weekend gelukkig weer werken en veilig droog, wat ben ik daar blij mee, niet meer dat logistieke gedoe en uitrekenen wanneer de drank is uitgewerkt. Ben op tijd ontwaakt denk ik, hoe naar het soms ook is, zal een reden hebben gehad. De manager krijgt ook weer meer vertrouwen in mij, dat doet mij goed. doe er niets speciaal voor, ja zoals altijd maar niet drinkend nu. Lijkt makkelijk en dat is het eigenlijk ook wel. Nu zeker, heb een goede stok achter de deur. En ik gebruik dat hulpmiddel, wil dat halfslachtige gezuip niet meer, alles of niets voor mij anders vind ik er niets aan.  2 glazen bier, geeft mij geen roes en rust.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier ooit een keer gelezen dat @Smaragd heel verzorgd en aantrekkelijk is @Lieke7777. Ben ook wel benieuwd. Fotodraadje? Bestaat dat?!Pubers gelukkig weer poeslief nu. Begrepen zelf geloof ik ook wel dat ze tever gingen. Kwamen vrolijk thuis van het sporten. Valt voor hun ook allemaal niet mee met dat rondgierende testosteron op die leeftijd.;)

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Smaragd:

@Rosee klinkt pittig. Zou hard terug schreeuwen en bloedchaggy zelf worden maar pedagogisch zal dat wel niet juist zijn. Nooit meer een reep halen en tostiapparaat ging weg haha. Heb heel veel respect voor je. 

Morgen weer refusal inname onder begeleiding, ben misselijk bemerk ik door die refusal, andere misselijkheid dan met drank. Zal er wel weer bij horen. Zet door, heb meer rust in mijn hoofd. Heel gek is dat.

2 kratten bier voor de prijs van 1, het zei/doet mij  niets in de winkel, kan ook gewoonweg niet.

 

@Zbb veel respect ook voor jou, snap het verlangen zeker als je niets kunt en zo alleen en rustig aan moet doen, mag ik vragen waar die operatie voor was? Goed dat je die Antabuse inneemt, heb refusal bruistabletten, ze zijn er weer maar het is gewoon hetzelfde natuurlijk. Merk wel dat ik drukker ben, stuiter het huis door, alles moet aangepakt worden. Dat heb ik altijd nuchter, bezig zijn en blijven. Weekend gelukkig weer werken en veilig droog, wat ben ik daar blij mee, niet meer dat logistieke gedoe en uitrekenen wanneer de drank is uitgewerkt. Ben op tijd ontwaakt denk ik, hoe naar het soms ook is, zal een reden hebben gehad. De manager krijgt ook weer meer vertrouwen in mij, dat doet mij goed. doe er niets speciaal voor, ja zoals altijd maar niet drinkend nu. Lijkt makkelijk en dat is het eigenlijk ook wel. Nu zeker, heb een goede stok achter de deur. En ik gebruik dat hulpmiddel, wil dat halfslachtige gezuip niet meer, alles of niets voor mij anders vind ik er niets aan.  2 glazen bier, geeft mij geen roes en rust.

Hoi smaragd

ik ben geopareerd aan een liesbreuk,opzich niet zo n hele ingrijpende oparatie maar God wat heb ik een graving. Denk dat het door de ketamine/narcose komt. 
 

heb zo n behoefte om te verdoven,maakt niet uit wat. 
 

ik slik antibus maar nu ik dus niet kan drinken heb ik sterk de neiging om naar  de benzo s of drugs te grijpen. 
 

ga het nuchter niet heel lang meer volhouden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rosee dat fotodraadje hier was een grapje, ging jij/jullie zoeken? :D Zie het al voor mij, dat kan hier niet. Ken een paar mensen middels facebook, denk vandaar die geruchten. Ben ik heel slectief in, gaat ook nooit over alcoholisme daar, zijn vrienden, bekenden en collegas daar.

Goed gerelativeerd met jouw jongens, is ook zo, kunnen ze niks aandoen, tot een bepaalde hoogte dan;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...