ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Zit meteen met mijn gedachten bij jou niks, vindt het zo spannend. Hopelijk gaat alles voorspoedig. 11 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen allemaal, @niks ik hoop dat alles voorspoedig gaat. Denk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Is er al gebigd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Zojuist zei Bor: Wat is dat? Bevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen frummers, Het wordt al een ietsiepietsie licht. Ik ben benieuwd of de nevel straks optrekt, gisteren is het hier de hele dag heiig gebleven, zo mooi. In ieder geval is het binnen licht en warm en staat er een bakje klaar. Gebigd..... komt van biggetjes krijgen Bor En die term wordt ook wel in Friesland gebruikt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hoe gaat het met je dochter @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Ai, ik hoop dat het snel weer de goede kant met haar op gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Hé bah @Bor hopelijk gaat het snel beter met haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen Vonneke zorgt nog steeds voor de cola zie ik . Allez omdat gij t zijt 1 glaasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 hahaha, ja, ik had um afgeschaft, maar er werd toch weer om gevraagd meis. Fijn je trouwens weer te zien hier. En dubbel fijn dat het toch weer beter gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen. @fleurtjeHALLO!! Wat ontzettend leuk dat je even langskomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Bor, hoe gaat het trouwens met Bor nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Ik mis Adrie (A3, A4) trouwens ook al een hele poos... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Wie drinkt er nu cola s morgens? Dank je @Bor Effe binnen en buiten he. Hoe is t met jou @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @fleurtje jaaaa cola rules ' hier ook al een glas op . Mogguh . En ben ook erg benieuwd naar @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Klopt Bor, ik heb ook al gezocht, jammer, echt jammer. En wat betreft Bor.... als hij maar geen pijn heeft. En als hij het maar naar zijn zin heeft... Lekker vertroetelen en zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 De buren hebben een nieuw manier gevonden om van hun spullen af te geraken . T begon met tomaten voor meneer schildpad. Superlief! Die hingen ze in een zakje over de muur. Na een tijdje volgde een aftands broodmandje en vorige week waren t panties en tafellakens. Ontzettend lief..is al een ouder koppeltje. Schattig stel. Op hun manier is t zorgen voor denk ik dan. Zolang ze er geen dode kip over hangen is t ok. Lieke7777 en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Ik ben er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen Even bij gelezen. Fijn dat het met de meesten goed gaat. Hier stiekem wel weer toe aan een paar dagen vrij. Eens kijken wat te regelen valt. @niks sterkte. Het is net alsof ik mijzelf lees. Ik had ook veel eiwitten in mijn urine. Wat uitliep op een zwangerschaps vergiftiging. De bevalling werd met 34 weken ingeleid. Daarna nog op de couveuse afdeling gelegen, maar twee mooie sterke kinderen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Goedemorgen @niks ben zo benieuwd hoe het gaat! Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Tis toch wat met die corona en je naasten die je nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden