niks Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Dan ben je heel oud Renaldo61. Oh wacht 61 jaar of geboren in 61? Dan ben je niet de oudste denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 2 minuten geleden zei Bor: Heee Bollie! @bolletje Ik vroeg me laatst af of je nog steeds kaarten maakt en verkoopt op de markt en zo..? Ja hoor nog steeds Bor. Ga dadelijk weer naar de dagbesteding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tiswa Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen allemaal, ik werd wakker en het eerste waar ik aan dacht was een goulashkroket. Misschien kan ik die combineren met een paar sterke bakken koffie en een blikje golden power na. Tis maar goed dat ik geen frietpan heb. Koffie dronk ik nooit en redbullzooi ook niet, hebben/hadden jullie ook rare eet of drinkgewoontes gekregen na het stoppen met alcohol? Fijne dag en sterkte voor degenen die het nodig hebben. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik voel me super heb in 41 dagen alleen de 16e oktober in de middag iets genomen. Roos33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen frummers, wat een drukte al. En wat een gezelligheid op dit nog redelijk vroege uur... Bakje maar lijkt me Ik ben overigens 65, dus Renaldo, je bent nog een jonkie hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 3 minuten geleden zei Bor: Tsja je kan zuipen of je kan het niet. Wat hem dat betreft doe je je naam geen eer aan. @ikkanhet Hoezo mijn naam geen eer aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dat je niet kunt zuipen he.. hahaha ikkanhet is gebaseerd op niet zuipen maar je kunt het van twee kanten bekijken inderdaad. Maar geloof mij maar kan het TE goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 4 bakken bier van elk 20 halve liters en dat gaat op in een week. En dan nog de nodige bailey enzo erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Niet iets om trots op te zijn. Had 2 maanden geleden een meeting met vriendinnen groep. Was er als eerste en ging als laatste. Was trouwens ook de enigste die rookte en dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen. Ga je nou vandaag weer oppassen @Bor? schilders in de tuin hier. Altijd fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 6 minuten geleden zei Bor: 20 halve liters in een week? nou dat is een makkie niet? Bailey geen idee van..dat spul ken ik niet goed. Dan neem ik na bier liever whisky of zo. Oh x4, ik las niet goed. Maar dat komt meer in mijn buurt ja.. hahaha zou bijna met je gaan doorzakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 daar naast heb ik graag een keer ouzo, appelkorn of feigling erbij. Enige wat ik nuchter merk dat het wel saaier voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 (bewerkt) Dat meen je niet Bor, je bent dronken. Maar ja, dit is ook een manier om binnenkort niet meer op te hoeven passen. Oh, je hebt je bericht aangepast... 2 november 2020 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 en nu moet ik ermee stoppen maak mezelf nog lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Ik had mijn tekst al aangepast @Yana Dit kan zo niet idd, klopt. Heb je gelijk in. ga je afzeggen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 1 minuut geleden zei Bor: Dacht al..ik zeg maar niks meer. Want dan ga je droogdrinken en dat loopt vaak niet goed af. Goed hoor dat je dit van jezelf zo op tijd zag, ik ben er meestal te laat mee. Moet mijn gedachten nog op een rijtje krijgen zit ff zeg maar op de verkeerde golflengte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 4 minuten geleden zei Bor: . Zo kan en wil ik geen kinderen hebben. Goed Bor, , ik zat al te dubben of ik er nou wat van moest zeggen of niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 En ik heb nog een plaats vervangend probleem. Online shoppen.....elke dag komt wel iets. En veel op afterpay en ben het overzicht kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 drinken was goedkoper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Sterkte @Lika met de schilders, lijkt me niet makkelijk als je ook nog thuis moet werken. Videovergaderen zit er sowieso niet in dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Ik moet ook eens aan het werk, het is me gisteren ook al de hele dag gelukt om het voor me uit te schuiven, straks ligt er weer een deadline in m'n nek te hijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goedemorgen allemaal. Ohjee @ikkanhet, even een lijstje maken? Kop op @Bor. Wel een beetje geslapen? Rest van de pilsjes achter slot en grendel en ff lief voor jezelf zijn? Wens jullie allemaal een goeie dag, weg omhoog weer. Ik moet werken, beetje afleiding kan ik wel gebruiken. Lekker herfstweertje hier trouwens, pak bladeren op straat, ik mag het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Goed dat je afzegt @Bor. En denk goed na over het vervolg. Neem jezelf maar wel serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 Waarom kun jij eigenlijk niet een paar dagen oppassen Bor? Het is niet dat je er geen tijd voor hebt toch? Volgens mij heb je er gewoon geen zin in, nou prima toch? Doe het dan ook niet! En dan doe je het tóch, uit schuldgevoel en omdat je bang bent dat je man anders boos op je wordt ofzo? En dan zit je tegen je zin op te passen en gaat de drank trekken, zoiets? Het is niet de schuld van iemand anders hè, je doet het helemaal zelluf. Waar je van in de war raakt is door niet te doen wat je werkelijk wilt, dan wordt het troebel in je hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2020 Rapport Share Geplaatst 2 november 2020 20 minuten geleden zei Bor: Wat ben ik erg he.. of ik denk nu alles helemaal verkeerd. Kan ook zomaar. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. nee, ik vind jou niet erg. maar je zit gewoon klem af en toe... ik zou het je zo anders gunnen Borretje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden