ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Slaap lekker allemaal ga ff Netflixen. Sterkte voor die het nodig hebben Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Sterkte @Lieke7777, heb veel respect hoe jij je staande aan het houden bent en ermee kan dealen. Veel respect voor!! Ga zo lekker slapen, ben doodmoe. Wat tv en dan lekker slapen. Vroege opstaan doet mij goed, krijg meer van de dag mee. Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 @Elton ik lees net pas bij .. vooral benieuwd of jij je nog had gemeld. En ja. Top! Dat je verder gaat met volle overtuiging! Blij om dat te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Meld me droog af, dag 4 alweer, volle moed door maar! Trusten allemaal bumperjim, Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 @Lieke7777 en @Pats bedankt voor jullie steun. Jawel we gaan er weer volop tegenaan!! Pats reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 14 uur geleden zei Cleo66: Ik begrijp niet goed waarom jeugdzorg vind dat ze nog niet terug kunnen ?! Een hele stugge organisatie lijkt mij, zucht Klopt ' ik kan mij helaas niet verder uitwijden op het web hierover .. omdat er heel veel externe factoren mee spelen nog .. niet aan onze kant wijtende maar ik ben er doodmoe van iig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 12 uur geleden zei SanMiquel: Ik zal mij wel niet populair maken met wat ik nu ga zeggen.@Lieke7777 Ik weet helaas uit ervaring dat de over het algemeen laffe kinderrechters zich maar al te graag verschuilen achter allerlei rapportjes van JZ en RvdK. Rapportjes die totaal niet op waarheidsvinding berusten. Hoop oh zo veel dat dat bij jou nu niet eens keer zo zal verlopen. Zal voor je duimen de 23ste. Dank je wel .. iig we hebben een ijzersterke verweer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 11 uur geleden zei Smaragd: Sterkte @Lieke7777, heb veel respect hoe jij je staande aan het houden bent en ermee kan dealen. Veel respect voor!! Trusten Dank je wel 'het kost enorme energie en volhoudings vermogen .. maar nuchter kan ik het aan .. en blijf ik het aangaan .. alcohol is geen oplossing. rapilos en Pats reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 Gun jou zo dat je je kinderen weer terugkrijgt @Lieke7777. Je doet er alles aan, en al zolang. Ook hier heel veel respect voor hoe je hiermee omgaat en de alcohol laat staan Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 @Lieke7777 ook van mij heel vel succes en ik ga duimen! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2020 Dank je wel ' ik wil nu gewoon die rollercoaster uit . Met mijn gezinnetje verder gaan ... het is genoeg geweest zo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden