Spring naar bijdragen

woensdag 30 september


ikkanhet

Aanbevolen berichten

@Smaragd en @Jopie, ik begrijp maar al te goed dat het leven met iemand met een beperking (zoals een ziekte of handicap) niet vanzelfsprekend is. Als iemand op voorhand al ziek of gehandicapt is zou ik zelf ook wel twee keer nadenken. In een relatie die al enige tijd bezig is is dit natuurlijk anders, en dan nog. Zoals je schreef Smaragd kan ik wel begrijpen dan dit soms echt niet meer gaat en er geen andere oplossing meer is dan uit elkaar te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad @Fruitvlieg2019, zoiets klap je niet zo gemakkelijk dicht als een laptop. Ik heb gezien hoe mijn grootvader moest leven met mijn grootmoeder die dement werd. Ik hou er verschrikkelijke herinneringen aan over. Maar ze waren dan ook al 50 jaar samen en konden elkaar niet meer missen. De liefde van mijn grootvaders kant was er nog, maar ik denk dat zijn verdriet de reden was dat hij daarna niet lang meer geleefd heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Etty:

Maar, swipend op een app of fantaserend over de ideale match, waarom niet uitgaan van de meest aantrekkelijke, hoe dan ook.  Ik denk alleen dat de aantrekking plus het verlangen dat het object oproept zich nooit in het rationele afspeelt.  

Ik geloof überhaupt niet da je mensen even weg kan swipen en zo de juiste keuze maakt. Is idd niks rationeels aan.

Als ik dringend iemand wou "hebben" dan ging ik bij een of andere vereniging met een hoop leden en dan gewoon zien wat er gebeurt. Alsjeblieft geen datingsite voor mij. Als ik iets van amazon koop ben ik ook vaak teleurgesteld. 

Als je op een datingsite zit met tienduizenden kandidaten dan wordt je cirkel ook zo krankzinnig groot. Krijg je de neiging om van die massa de allerleukste te vinden. Dan kom je nooit tot een keuze. Met auto's en huizen kan het werken, niet met partners. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lieke7777:

Krijg  de uitslag  via verzuimbeleid  van mijn werk telefonisch  .. vind het wel lang duren zo ' als  leest dat via digid je het sneller  op kan zoeken  24 uur is nu al ruim verstreken.

ik moest rekenen op 48 uur, maar omdat ik in de eerste lichting vd dag zat, raadde die mevr., me aan eerder te proberen,
Ik had geluk dus ermee, nu is het nog drukker dus mag je blij zijn met 48u bij de GGD. Via jouw werk kan sneller, want zij
hebben ook belang bij de snelste uitslag. sterkte, ik weet nog wat een impact die dagen op me hadden, en nog best wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei takeiteasy:

zal toch refusal worden. 

Dan moet dat maar, je bent niet de enige, we staan daar niet alleen in. Goed bezig, maandag zal het al anders gaan voelen en blij dat er dan contact is voor je. Goed dat je je hebt herpakt! Mag je trots op zijn. Al voel je je lichamelijk en mentaal ws heel naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...