bumperjim Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 (bewerkt) Op een gegeven moment moet je idd stoppen met tobben. Ik heb een soortgelijk moment gehad gisteren. Heb eindelijk na jaaaaren het abonnement op le Monde opgezegd en een NL krant genomen. Ik vond dat ik le M moest gaan lezen want het is goed voor mn frans en het is een Goede Krant (lees: zwaar elitair). In werkelijkheid is het kreng eigenlijk gewoon onleesbaar met eindeloos lange zinnen en artikelen. Het was een soort levertraan voor me. Na lange innerlijke strijd (waar je al geen innerlijke strijd over kan voeren, tamelijk onbenullig onderwerp) gewoon gedaan wat ik eigenlijk echt wilde. En hèhè, ventje blij. Dus ja @Lika volg maar gewoon je gevoel 19 september 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 1 uur geleden zei takeiteasy: Hoi AR. Hoe gaat het met jou? 55 minuten geleden zei rapilos: Heej, @AlbertRemmo, dat is leuk zeg, en lang geleden ! Jeetje, hoe gaat het met je ? takeiteasy en rapilos, het gaat goed met me, 2 november 4 jaar clean/nuchter. Echt niet een makkelijke weg vind ik, en ik maak het vaak moeilijker dan het is, maar wel een mooie weg. ik dacht laat ik weer eens even kijken hier ;-) nancy, Lieke7777 en Kyon reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 Lijkt mij lastig als je een twijfelaar bent en veel aan wikken en wegen bent .. nou is verhuizen dan wel niet iets kleins om goed over na te denken. Ik ben zelf nogal van impulsief ' niet tijd even goed maar soms wat beter nadenken kan ook goed zijn . Zo dag werken weer erop zitten ' wachten tot de mannen zo thuiskomen .. morgen weer een nieuwe werkdag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 64 km in totaal gefietst, heerlijk naar het strand! Wat een prachtig weer! rapilos en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 Goed om te horen @AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 Prachtige stranddag gehad. Albert hoihoi!! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 Hoi AlbertRemmo! Goed om je weer te lezen! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 @lady jane, fijn om dat te horen. Altijd leuk om eens naar het strand te gaan. Ik doe het veel te weinig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 19 september 2020 Rapport Share Geplaatst 19 september 2020 Ik ben ook zo'n twijfelaar @Lieke7777, al maanden piekeren we al over het feit of we onze woning nu wel of niet moeten verkopen en of we de stap durven zetten. Voor de hele corona-kwestie doet ons twijfelen. Het zijn onzekere tijden, maar soms moet je gewoon je hart durven volgen. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden