Spring naar bijdragen

Maandag, 17 Augustus 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Pffff, een beetje afkoeling, wat heerlijk. 
En geen zonnetje te bekennen nog, wat een luxe Haha Laugh GIF - Haha Laugh Emoji - Discover & Share GIFs
Heb al lekker op blote voeten door het natte gras gelopen. 
Nu eerst een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        
Gerelateerde afbeelding  

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef hier ook. We hadden het raam bij mijn bureau even opengezet, ik ging even een sigaretje roken op het balkon (een verdieping lager). "Goh, het regent wel hard." Kom ik boven werkelijk een zwembad, laptop drijfnat, de puzzel die ik aan het leggen was... Echt tot midden in de kamer. Wat een blunder hè? Nou goed laten drogen, alles doet het weer. Gelukkig maar, kan ik weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft hier ook even pittig geregend rond een uur of 1, ik werd wakker van het lawaai en ben snel naar boven gegaan om de ramen daar dicht te doen,
uiteindelijk maar zo'n 5 mm ... wel lekker verfrissend inderdaad. 
En jeetje, wat vervelend dat de hele boel nat was geworden Descartes... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Renaldo61:

Goedemorgen. Ik moet van bepaalde kalmeringspillen af, die ik hier neem als ik slapen ga. Ik weet dan soms niet meer wat ik zeg of doe. Dit had ik nooit met te drinken

Hi Ronaldo    ' moet  je van deze pillen  af omdat ze het zeggen  of wil je het zelf ?   Is idd niet  fijn als je zo beïnvloed  wordt door medicatie.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaa, de ouderwetse schoolbel hoor ik weer. 
Tijdens de coronaperiode vóór de vakantie was hij buiten werking. 
Vandaag de eerste schooldag dus en het zó vriendelijk klinkende belletje is weer terug, 
een klein beetje 'normaal'  dus weer.
(Ongeveer het geluid van hieronder, maar dan korter, de bel uit 'Please Sir' dus. (voor de 'oudjes onder ons ;) ) ) 

 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lucia58:

Goedemorgen mensen wens jullie een allemaal een fijne dag toe. Kan iemand me uitleggen wat en hoe een dag-packet werkt? 

Als je jezelf op een dagpact zet dan geef je aan dat je die dag niet zult gaan drinken. 
Een belofte aan je medepacters én een belofte aan jezelf dus. 
Heel simpel dus: als je mee wilt doen kopieer je het dagpact zoals het er al is en zet je je naam er onder, 
is er nog geen dagpact dan kunt je er zelf eentje starten... 
 
DAGPACT:
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze Jan de ijscoman had een ronde vorm, daar legde hij eerst een wafeltje
en smeerde daar royaal ijs op, en topte het af met een 2e wafel. 25 cent.
te duur eigenlijk voor ons, dus wij gingen wel eens bij Jamin zo'n voorverpakte
vierkante kopen. Stukken minder lekker dan de verse, die was echt voor bijzondere
dagen. Of voor de dag na de katers van pa, dan kon hij ook wel eens gul trakteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongetwijfeld Bor... 

Hoi Jane, nou, wij kregen ook zelden ijsjes bij de ijscokar hoor, en trouwens ook helemaal niet bij Jamin over het algemeen. 
En jaaaa, de melkman (met melkkar met hond ervoor, dat was dan weer minder), de schillenboer met kar met paard ervoor, 
en we hadden zelfs een 'Jan' die de poepemmertjes ophaalde (wij hadden gelukkig al een wc), geen idee wat hij voor de kar had staan en de bakker met bakkerskar.

En nu... aan de slag hier,, hoogste tijd om de handen uit de mouwen te steken... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...