Lika Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Goedemorgen, Vervelende nacht hier. En vandaag weer aan het werk, vanaf huis nog steeds grotendeels. Dat is het toch niet echt voor me. Maar goed, wel extra tijd om een beetje aan mezelf te werken. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Pffff, een beetje afkoeling, wat heerlijk. En geen zonnetje te bekennen nog, wat een luxe Heb al lekker op blote voeten door het natte gras gelopen. Nu eerst een bakje. 17 augustus 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Jij ook goedemorgen Bor. Ja, de vakantie is voorbij. Hier gaan de kinders vandaag weer naar school, terug naar een beetje meer 'normaal'... Welkom Descartes, Faveq en Lucia. @Marika??? Hoe is het met jou? Ik mis je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Goeie morgen dappere meid en de rest, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Oef hier ook. We hadden het raam bij mijn bureau even opengezet, ik ging even een sigaretje roken op het balkon (een verdieping lager). "Goh, het regent wel hard." Kom ik boven werkelijk een zwembad, laptop drijfnat, de puzzel die ik aan het leggen was... Echt tot midden in de kamer. Wat een blunder hè? Nou goed laten drogen, alles doet het weer. Gelukkig maar, kan ik weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Het heeft hier ook even pittig geregend rond een uur of 1, ik werd wakker van het lawaai en ben snel naar boven gegaan om de ramen daar dicht te doen, uiteindelijk maar zo'n 5 mm ... wel lekker verfrissend inderdaad. En jeetje, wat vervelend dat de hele boel nat was geworden Descartes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Goeiemorgen dappere mensen wens jullie een hele mooie maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Renaldo61: Goedemorgen. Ik moet van bepaalde kalmeringspillen af, die ik hier neem als ik slapen ga. Ik weet dan soms niet meer wat ik zeg of doe. Dit had ik nooit met te drinken Hi Ronaldo ' moet je van deze pillen af omdat ze het zeggen of wil je het zelf ? Is idd niet fijn als je zo beïnvloed wordt door medicatie. 17 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 goeie frisse morgen frummers wat heerlijk verstild en koel is alles nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucia58 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Goedemorgen mensen wens jullie een allemaal een fijne dag toe. Kan iemand me uitleggen wat en hoe een dag-packet werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 3 minuten geleden zei Lucia58: Goedemorgen mensen wens jullie een allemaal een fijne dag toe. Kan iemand me uitleggen wat en hoe een dag-packet werkt? ik volg, vraag me dat ook af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) Jaaaaa, de ouderwetse schoolbel hoor ik weer. Tijdens de coronaperiode vóór de vakantie was hij buiten werking. Vandaag de eerste schooldag dus en het zó vriendelijk klinkende belletje is weer terug, een klein beetje 'normaal' dus weer. (Ongeveer het geluid van hieronder, maar dan korter, de bel uit 'Please Sir' dus. (voor de 'oudjes onder ons ) ) 17 augustus 2020 bewerkt door Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 8 minuten geleden zei Lucia58: Goedemorgen mensen wens jullie een allemaal een fijne dag toe. Kan iemand me uitleggen wat en hoe een dag-packet werkt? Als je jezelf op een dagpact zet dan geef je aan dat je die dag niet zult gaan drinken. Een belofte aan je medepacters én een belofte aan jezelf dus. Heel simpel dus: als je mee wilt doen kopieer je het dagpact zoals het er al is en zet je je naam er onder, is er nog geen dagpact dan kunt je er zelf eentje starten... DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Zojuist zei Bor: Ah, ik dacht de ijscokar rijdt voorbij maar helaas... Hm, je brengt me op gedachten, heb nog lekkere waterijsjes in de vriezer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Weet ik eigenlijk niet Bor, onze ijscoman had alleen van die hoorntjes. Jamin had dan wel weer van die rechthoekige plakken ijs waar je twee wafeltjes omheen moest doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) 37 minuten geleden zei Bor: Waarom citeer je @Renaldo61 @Lieke7777? Hi ging iets mis met telefoon dacht dat het niet geplaatst was maar heb het nu goed gezet.. 17 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 @Jopie.... vandaag dan eindelijk dé dag.... ik denk aan jou hoor. En @nancy, ik heb gisteren aan jou gedacht, veel aan je gedacht. Ik hoop dat het een mooie dag is geweest, ondanks alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 12 minuten geleden zei Bor: DAGPACT:Yvonne Bor ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Zojuist zei Yvonne: Weet ik eigenlijk niet Bor, onze ijscoman had alleen van die hoorntjes. Jamin had dan wel weer van die rechthoekige plakken ijs waar je twee wafeltjes omheen moest doen. Die kocht ik altijd op de camping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 DAGPACT:Yvonne Bor ikkanhet (zo kom jij er ook op te staan als de volgende kopieert ikkanhet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 (bewerkt) https://www.ad.nl/buitenland/54-5-graden-gemeten-in-californie-mogelijk-hoogste-temperatuur-ooit~a3092245/ Nou Bor, dan mogen wij hier toch nog niet klagen eigenlijk.... Ja, lekker hè Lieke? 17 augustus 2020 bewerkt door Yvonne Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Onze Jan de ijscoman had een ronde vorm, daar legde hij eerst een wafeltje en smeerde daar royaal ijs op, en topte het af met een 2e wafel. 25 cent. te duur eigenlijk voor ons, dus wij gingen wel eens bij Jamin zo'n voorverpakte vierkante kopen. Stukken minder lekker dan de verse, die was echt voor bijzondere dagen. Of voor de dag na de katers van pa, dan kon hij ook wel eens gul trakteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 We hadden ook een Jan de melkman en een Jan de schillenman. maar daar waren we minder dol op☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2020 Ongetwijfeld Bor... Hoi Jane, nou, wij kregen ook zelden ijsjes bij de ijscokar hoor, en trouwens ook helemaal niet bij Jamin over het algemeen. En jaaaa, de melkman (met melkkar met hond ervoor, dat was dan weer minder), de schillenboer met kar met paard ervoor, en we hadden zelfs een 'Jan' die de poepemmertjes ophaalde (wij hadden gelukkig al een wc), geen idee wat hij voor de kar had staan en de bakker met bakkerskar. En nu... aan de slag hier,, hoogste tijd om de handen uit de mouwen te steken... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden