lady jane Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Lieve Nancy, probeer toch maar je terugval weer te stoppen. Verdriet verdwijnt niet door drank, drank geeft je vader niet terug en drank ondermijnt je zelfvertrouwen en maakt je depressie erger. Kom op, lieverd, weg die fles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Nancy, kan ik wat voor je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2020 Ach @nancy, wat akelig. Ik hoop van harte dat je het tij weer kunt keren. Jij weet wat je voelt, wat je aankunt, dat het teveel is geweest, maar je weet ook dat drank je niet helpt. Ik hoop echt dat je snel de moed weer vindt om weer te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Lieve @nancy Het was duidelijk dat je het zwaar had. Dat vind ik heel erg rot voor je. Ik schrik ervan dat je het wel prima vind zo. Wat hoop ik voor je dat je de kracht kunt opbrengen te stoppen. Voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Ach Nancy toch, ik hoop dat je toch jezelf weer kunt herpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Kom op @nancy terug naar de nul. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Beste Nancy, Schrik ervan, [[ sla even een arm om je heen ]] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 @nancy Hoop dat je snel weer de moed vindt om te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden