Maja Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Goedemorgen! De wind meldt zich vandaag nadrukkelijk. Waai niet weg, wees gewaarschuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Even goedemorgen wensen Ik ga werken Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Goede morgen drukke droge dag 38. @knakker en @Cleo66, herken jullie verhalen. Heb de zorg voor een hoogbejaarde kat, die haar eigen gemiauw niet meer hoort en daardoor heeeeel hard loeit. Vooral 's nachts als ze ons even niet kan vinden. Helaas zijn er nog geen gehoorapparaatjes voor katten op de markt gebracht. Ik vind het wel prachtig om te zien hoe zo'n poes in een aantal jaren van een spelende vliegensvlug vliegenvangende lenige kat verandert in een oud dametje. De veroudering, die je vaak bij mensen om je heen niet ziet omdat je gelijk met ze oploopt, in al z'n schoonheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Ben net mijn bed uit @Bor Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Wij hier een jong beestje kater moet nog een jaar worden ... Ben zelf niet een hondenmens Puma reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 @Bor inderdaad 2 vroege diensten gewerkt 7.00 Aantreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Straks naar de bilt mijn oudste heeft daar een afspraak bij de kindertandarts ' hij wordt gebracht maar mag alleen met hem naar binnen toe.. ' 29 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Goedemorgen Wat n leuke beesten @Cleo66. Onze kat is twee jaar geleden overleden, 19 jaar en een krakemikkig oud besje met alle ongemakken. Missen haar nog steeds, maar het s nachts hard mauwen (dementie)en incontinentie vond ik wel lastig. Denk er weleens over om weer een kat te nemen, uit het asiel, maar dit is ook wel even rustig zo. @Pytje lekker al 38 dagen alcoholvrij. Ik heb afgelopen zaterdag champagne gedronken (iemand had iets te vieren) plus een paar gin tonics. Omdat ik het niet meer gewend ben had ik toch een lichte kater en dat voelde niet goed. De rem gaat er weer op. Wat @bumperjim schreef: als je voelt dat t de berghelling afgaat, aan de rem trekken. Dus ik doe met je mee @Pytje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Zojuist zei Bor: Ja kijk, en ik wens weekends niet voor tienen aangesproken te worden. Dat scheelt wekker gaat dan écht om 5.30 hier .. 29 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Leuk beestje @Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Ik weet het @Bor normaal gesproken werkweekend of vrij maandag was natúúrlijk en door de weeks geen optie om te blijven liggen kinderen naar school brengen ging gewoon door. Heb in begin ook gedaan hoor flink wat katers uitgeslapen en weer bij getankt. Maar ja die tijd is over ... maar neemt neem het er wel van als het opstaan even niet hoeft zo vroeg man was om 7.00 er al uit.. @Rosee leuk beestje heeft alleen net flink op die bak gezeten dammmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Lijkt mij erg vervelend achteraf toch weer het gevoel te krijgen van vervelend dat ik toch gedronken heb ook al was het gecontroleerd. Ik moet nog steeds bekennen dat de antabuse mij de ruimte geeft om het glas niet te nemen al heb ik ondertussen al wel duizend excuses gehad om het wel te gaan doen.. en dan sloffen we weer door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Klopt en eigenlijk ben ik mijzelf ook bewust dat ik die fase ook nog wel ga krijgen van ach ik kan het wel weer proberen zeker als de anta gestopt is.. gelukkig zegt de gene die mij ook begeleiding geeft dat ik voorlopig echt de anta jaren kan blijven gebruiken ... nu dan wel onder toezicht nog nemende omdat ik nog niet emotioneel stabiel ben en enorm kwetsbaar en wankel .. eerst maar sterker worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Bor: Mis je het drinken dan? Op sommige momenten wel dan zal ik mij gewoon helemaal lam willen leggen ... maar dan wel in mijn eentje . Dit gevoel gebeurd vooral ik heftige emoties en/of zaken waar ik totaal de controle op kwijt ben ervaar. In de normale dag mis ik het drinken niet vooral omdat ik weet dat 1 of 2 glazen mij niet voldoening geven zoals normaal bij iemand het wel zal geven. En het meer wordt en jezelf niet meer onder controle hebt. Wel blijft het gevoel terugkomen gisteren ook na werken ga ik de auto in en de gedachten zo naar huis en tjakka... terwijl ik weet dat het er niet meer is . 29 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Goed en nu mis ik het ook niet want ik kan zo fris en fruitig de auto in gaan stappen omdat ik gisteren avond niet gedronken heb .. op naar de bilt .. 29 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Ssssssstttt, ik ga even half uurtje plat. Kan mijn ogen niet open houden.... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 uur geleden zei Jopie: mooi voorbeeld van waar we het onder anderen gisteren over hadden: je onderliggende behoeftes kennen. De behoefte (even niet meedoen/lamleggen) is legitiem( bestaat gewoon), of de invulling, het middel dat je daarvoor gebruikt (drank) is wat jij wil is iets anders. Je kent alleen vaak als je drank daarvoor gebruikte geen andere wegen en werken deed het. Heb jij onderhand andere manieren gevonden om met overweldigende situaties om te gaan? Voor mij persoonlijk was slapen in het begin een onschuldig alternatief: domweg kop onder de dekens en letterlijk weg zijn, niets anders. Eenmaal weer wakker was alles al ietsje anders... Is wel een helder bericht jopie ' mooi omschreven . Ik vind douchen heerlijk dat heeft mij veel geholpen bij dit soort situaties. Helaas ben ik wel dit soort situaties weer gaan compenseren met eten ' chippies chocolade enz .. dat is weer anders opvullen. Verder geen directe invullingen nog gegeven meer de situaties uitgezeten en achteraf besproken bij behandelaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 1 uur geleden zei Bor: Verder was m"n nieuwe tent binnen jongens/ meisjes! Ik heb hem opgezet. M.a.w. ik heb nu een tent midden in de woonkamer staan, daar zit ik nu in. Voel me net weer een kind.Thuis in een zelf gemaakte tent op vakantie. Zit ook nog een lichtje in, jazeker! Ben helemaal blij. Foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Grappig, net ook even een half uurtje oogjes dicht gedaan op de bank Vanochtend gewerkt, dus het oude mens moet dan smiddags altijd even een slaap je doen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 (bewerkt) Zit het in de lucht ofzo? Heb de laatste twee uurtjes verlof genomen , mijn accuutje is leeg, ga even op de bank liggen. 29 juni 2020 bewerkt door Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Denk dat je wel eens gelijk kan hebben @JopieDaarnaast was het slapen in de warmte van de vorige dagen nu ook niet je van het. Eet smakelijk voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zo nog ff naar de winkel toe ' dit was altijd mijn flop of top time. Nu kan ik gerust gaan wetende dat ik gewoon voor de boodschapje ga ipv drank en boodschapje. Geen heilzame blik opzij wie er in de gall staat ' wie zit er bij de kassa ' lopen er geen bekenden in de supermarkt .... gewoon relaxed erin in.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Ik kom net van de cryo. Je gaat dan in een cabine waar het min 110 graden is en blijft daar 3 minuten in. De laatste 30 seconden denk je dat je doodgaat maar als je eruit komt voel je je als herboren. Paar maanden geleden voor t laatst gedaan en nu weer 10 sessies geboekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 Zo boodschappen en koken, vriendje van de jongste blijft eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden