Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Aanbevolen berichten

Poes loopt al een uur verontwaardigd te mauwen. Ik heb namelijk zijn waterbakje uit de badkamer weggezet. De ervaring heeft geleerd dat hij daar ‘s ochtends enorm uit gaat lurken en vervolgens aan de achterkant de boel weer laat lopen. Poes namelijk beetje incontinent, last van nieren. Beneden staat ook gewoon een waterbak, maar nee, daar weigert hij uit te drinken. Uiteindelijk heb ik hem maar naar buiten gelaten. Dan stormt hij altijd direct op de vijver af, om alsof zijn leven ervan afhangt het troebele vijverwater naar binnen te slobberen. Rare beesten, die poezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oja, goedemorgen ook. Ik wens u allen die krachtige wind van Maja in de rug. En anders het karakter om er lekker tegenin te stoempen. Voorwaarts!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Hier ongeveer hetzelfde verhaal , met onze oude hond . Die slobbert ook de hele dag water naar binnen en kan vervolgens haar plas niet houden en laat het overal lopen . Ik ben nu een soort mantelzorger voor haar . Bloed en urine onderzocht,  niets gevonden,  ouderdom dus . Ze hijgde ook wat af met dat warme weer. Dus schelp met water in de tuin , haar er een paar keer ingezet maar stapt er net zo snel weer uit . Koelmat ook lekker langs gaan liggen , tja , wat moet je nog meer doen ?! We gaan vaak naar de vijver hier dichtbij om een plonsje te maken . Dan gooi ik een stok in het water en moet alle zeilen bij zetten om de jongste in bedwang te houden , want die verzuipt oudste .  Ik heb er onderhand een dagtaak aan 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk die huisdieren he, @Cleo66? Mantelzorger inderdaad :) Maar ik ruim de pis & kak met liefde. Over een jaar of 40 is het andersom. Hoewel Arie dan wel weer geen poot zal uitsteken. Ook al omdat hij dan al jaren dood is natuurlijk. Maar een hoop lol ook hoor, met die beesten. Als ik me eens een keer wat mismoedig voel ga ik gewoon een tijd naar dieren kijken. Daar kikker ik altijd enorm van op.

bewerkt door knakker

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja veel plezier van , zeker , al is dat plezier soms ver te zoeken en kun je ze wel achter het behang plakken.  Dat hebben we echter niet . 

Heel wat mee te stellen , maar ook hilarische taferelen.  Je raakt zo gehechtaan die beesten 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Diep geslapen en fris wakker. Loopje in de duinen zo, het zal er niet druk zijn, vermoed ik. 

Mijn nest is schoon, dan is het prettig uitgaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede morgen drukke droge dag 38. 

@knakker en @Cleo66, herken jullie verhalen. Heb de zorg voor een hoogbejaarde kat, die haar eigen gemiauw niet meer hoort en daardoor heeeeel hard loeit. Vooral 's nachts als ze ons even niet kan vinden. Helaas zijn er nog geen gehoorapparaatjes voor katten op de markt gebracht. Ik vind het wel prachtig om te zien hoe zo'n poes in een aantal jaren van een spelende vliegensvlug vliegenvangende lenige kat verandert in een oud dametje. De veroudering, die je vaak bij mensen om je heen niet ziet omdat je gelijk met ze oploopt, in al z'n schoonheid. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet wat ik heb maar ik heb alles wat ik voor vandaag in de planning had voor vandaag al gedaan.
Zelfs het avondeten staat al klaar en de draadjesvlees suddert.

En het is nog maar net 10 uur, straks ga ik me nog vervelen:huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wel alles gedaan in nog steeds pyjamabroek trouwens hoor, maar dat "huishoudt" juist zo lekker vind ik.

Jij hebt gewerkt het weekend toch @Lieke7777? Dan mag dat toch gewoon..Goedemorgen

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks  naar de bilt  mijn  oudste  heeft  daar een afspraak bij de kindertandarts  ' hij wordt  gebracht maar mag alleen met hem naar binnen toe.. '  

bewerkt door Lieke7777

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat n leuke beesten @Cleo66. Onze kat is twee jaar geleden overleden, 19 jaar en een krakemikkig oud besje met alle ongemakken. Missen haar nog steeds, maar het s nachts hard mauwen (dementie)en incontinentie vond ik wel lastig. Denk er weleens over om weer een kat te nemen, uit het asiel, maar dit is ook wel even rustig zo. @Pytje lekker al 38 dagen alcoholvrij. Ik heb afgelopen zaterdag champagne gedronken (iemand had iets te vieren) plus een paar gin tonics. Omdat ik het niet meer gewend ben had ik toch een lichte kater en dat voelde niet goed. De rem gaat er weer op. Wat @bumperjim schreef: als je voelt dat t de berghelling afgaat, aan de rem trekken. Dus ik doe met je mee @Pytje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bor:

Ja kijk, en ik wens weekends niet voor tienen aangesproken te worden.;)

Dat scheelt  :lol:   wekker gaat dan écht  om 5.30 hier ..   

bewerkt door Lieke7777

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk niet he. Nu zou ik doordeweeks ook kunnen blijven liggen maar de ervaring heeft me geleerd dat dat erg slecht voor me is.
(ik heb het een poos gedaan toen me jongste pas UHP was en ik voor mezelf geen reden meer had om op te staan en toen zomaar bestond m"n dag alleen nog uit uit bed en drank)

Daarom ga ik nu altijd mee in het werk- ritme van m"n man.

bewerkt door Bor
spatie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...