Bob Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 ... en bied op een behoorlijke manier je excuses aan. Niet in een tussenzin met nieuwe verwijten of uitvluchten erbij, maar gemeend en rechtstreeks aan degene die je geraakt hebt. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 1 minuut geleden zei Jopie: (jemig, moet aanvaard met een d of t????) Met een a Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 de d idd en als je heel ouderwets het volk op wilt roepen mag het Aanvaardt ook als gebiedende wijs Koh? klopt toch he. zooo lang geleden die Nederlandse taal Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 Tja, soms kun je het spoor ineens helemaal bijster zijn. Doe je het honderd keer gewoon vanzelf goed en dan ineens weet je 't niet meer... gelukkig dat anderen dat dus ook wel eens hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 Ja @lady jane, dat klopt.. Of, zoals Jopie zegt: krek. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 het volk gaat koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Nou ik lees wel degelijk weer nieuwe verwijten en uitvluchten in het Jammer dat het weer zo opgevat wordt. Jaja, het ligt weer aan alles en iedereen. Ja dat woord "jammer" in die zin is echt een jeukwoord. "Weer" ook trouwens. "Dat", "het", "zo", "opgevat" en "wordt" eigenlijk ook een beetje. Nog een heel klein stapje van jammer naar zielig en dan ben je alweer een getriggerd slachtoffer. 10 juni 2020 bewerkt door bumperjim niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 1 uur geleden zei Bor: Ik leef als mens niet als geprogrammeerd robot met een meneer met z'n eigen theorie. Smaragd idem, is ook geen robot, hij is ook een mens van vlees en bloed en gevoelens. Ik zal je eens wat vertellen, Bor. Niet alleen jij en Smaragd zijn mensen van vlees en bloed, de rest is dat allemaal ook. Dat jij geen boeken leest moet je zelf weten, maar doe dan niet net alsof jij en Smaragd één van de weinige echte mensen zijn en de rest robots. Niet elke keer "ons" tegen "hunnie". Het liedje wordt oud. bumperjim, lady jane, elisa72 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 (bewerkt) 8 uur geleden zei Bor: Ik weet niet of het ooit tot je doorgedrongen is maar ik ben bijna 30 jaar met een man, smaragd had bijna hetzelfde als er geen breuk in was gekomen. Daarbij is hij gay. We hebben geen liefdesrelatie als je dat bedoeld. Kan niet slapen, wat een goede opmerking van je djw. De rest weg, gaat ze niks aan. 11 juni 2020 bewerkt door Smaragd privacy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden