Spring naar bijdragen

Donderdag 16 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Snap jouw zoon en jou @Penny, heftig.

Wees er maar voor hem, forceer niets, hij mag verdriet hebben over het bericht dat jullie over die zelfmoord heeft gehad van die vriend.

Laat het er maar zijn, weet niet of hij kan praten erover. Hou je bijeen, als moeder/vader is dit natuurlijk en en heftig. Hou je koppie erbij:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien laf om uit te loggen, zelfbescherming en hetgeen ik doorga, kan het er niet bij hebben, egoistisch ja..

@Penny weet dat ik hetzelfde heb mee gemaakt destijds. Als je je zoon wil gaan behouden, zit er NIET te dicht bovenop, versmoor/te dicht op hem nu niet. Heeft natuurlijk niets met jouw onmacht/gevoel te maken, want dat is er gewoon. Mijn vader heeft destijds 1 van de daders gesloopt, mijn mam haarzelf. Het gaat je zoon niet helpen. Er is nooit genoeg genoegdoening/recht te behalen.

Hou je goed lieverd, ik snap jou maar ook jouw zoon. Geloof mij maar. Hou je arm verder heel aub, sterkte!!!!:rose:

Knuffel, praat erover met je man, als dat lukt/kan.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Penny:

 

Mijn wraak zal er echter wel komen.

En zo is het! Maar geen wraak op je arm :lips:

Straks kun je geen arm om jouw zoon heen leggen, daardoor. Wil je echt niet, je wil er dan zijn. Juist dan.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...