nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Inderdaad afwachten. Moeilijk hoor. En zwaar. Maar fijn dat je in ieder geval straks drie dagen vrij kunt zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 10 minuten geleden zei nancy: Ja zeker, elk jaar weer. Ik heb het opgenomen, kan ik het nog eens terug kijken. Maar dan in mijn eentje, met een doos tissues..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Wat mooi Bor, samen kijken via beeldbellen. Goh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Weltrusten allen,net klaar met de arbeid nu aan een glas fris,weer een nuchtere dag erbij Smaragd, rapilos en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Tjee, ik heb het nog nooit gekeken. Denk ook niet dat het zou 'pakken' bij mij. Wel mooi om jullie berichtgeving over The Passion te lezen. Dat vind ik dan weer fijn. Het was mijn week niet deze week. Maar dat geeft niet. Ik kom er wel weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 11 minuten geleden zei Lika: Tjee, ik heb het nog nooit gekeken. Denk ook niet dat het zou 'pakken' bij mij. Dat idee had ik ook jarenlang. Ik heb zelf niet veel met het geloof. Maar heb er wel weet van. Bij toeval had ik er een paar jaar geleden naar gekeken en het verraste en pakte me totaal! Misschien volgend jaar toch eens kijken? Laaaaat je verrassen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik zeg het niet goed, ik heb er wél veel mee, maar ben niet gelovig. Zit een heel verhaal achter, maar nu even niet. Slasp lekker allen . Smaragd en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik was altijd al verwoed fan van Jesus Christ Superstar. Kon alle liedjes mee zingen. Slaapwel Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Jaaaaaaaa Jane, ik ook! Ik had die lp en ken ook alle liedjes, heb die musical via tv zeker al 40 keer gekeken! Wat leuk, jij dus ook. Achhhh....Yvonne Elliman, wat zong zij prachtig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 godsallemachtig! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Nou, dat valt nog te bezien, Haddock. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Net thuis, goed gewerkt. Ga the passion morgen kijken. 1 dagje vrij. Lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Ja Bor. ik word dan toch onzeker omdat het bij mij niet ging om Myle pijn te doen, absoluut niet, Daarom heb ik het berichtje weg gehaald. Soms merk ik zelf niet dat een berichtje heel anders over komt dan word bedoeld. Lonster in het begin toen ik hier kwam ging het er echt hard aan toe. Geen flauwe kul, geen smoezen, geen gezeur maar aanpakken. Dat wat ik af en toe doe is rechtstreeks zijn, geen doekjes er om winden, niet te voorzichtig zijn. Dat dat lomp over kan komen realiseer ik me, maar soms is dat goed, zeker als ik van een afstand bekijk hoe de forummers af en toe reageren. En ik denk dat het vele thuis zitten en toch last hebben van eenzaamheid me opbreekt. Hé kijk nou zeg Haddie ook weer hier. Wat tof kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 (bewerkt) Lomp is goed als het helpt Doekjes zijn goed als ze helpen Soms moet je proberen om te zien wat werkt want iedereen is verschillend. Als iemand vraagt om een trap onder de kont, ja dan denk je laat ik maar eens lomp proberen, dat lijkt logisch. Zo lang iedereen maar bedenkt dat het goed bedoeld is. 10 april 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Bolletje wat ik zag is geschreeuw en iemand uitschelden. Ik zie daar geen stimulering in. Geen zgn liefdevolle schop. Ik zie het er niet in. Dat heeft waarschijnlijk gewoon iets met mij te maken. Ik ben dan weer direct in dat zeggen. En dat vind jij dan weer niet prettig. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Ik heb ons forum niet zo ervaren. Wel konfronterend soms, maar meestal niet. Gewoon net als nu, soms akelige ruzies, veel projecties en invullen. Net mensen. Maar op een enkeling na (trollen?) Goed bedoeld en soms naar. Niets nieuws onder de zon, maar wel heel andere omstandigheden nu. Wat ik zelf merk is wel dat mensen die ik heb ontmoet in het echt wat meer in mijn hart blijven. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Nou wat mij betreft stop ik met de discussie. Het was in ieder geval goed bedoeld. Misschien voelde ik me machteloos. Het gevoel geen echte respons te krijgen. Maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 16 uur geleden zei nancy: Jaaaaaaaa Jane, ik ook! Ik had die lp en ken ook alle liedjes, heb die musical via tv zeker al 40 keer gekeken! Wat leuk, jij dus ook. Achhhh....Yvonne Elliman, wat zong zij prachtig... Ik ook!!!! (Beetje verliefd op Ted Neeley ook) lady jane en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Hahahaha! Ja, ik ook! Ik kwam er helaas vorig jaar achter dat die Ted maar een klein mannetje is . Wat een tegenvaller was dat..... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 T gaat niet om lengte toch? nancy en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Dagpact geslaagd tot morgen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 @rapilos goed gedaan, maar het is in het draadje van gisteren. Dit is de schuld van @nancy En natuurlijk gaat het wel om lengte!!!!!!! nancy en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden