Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Ik heb gedronken, waarom weet ik niet. Wel dat het veel was, veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Geen idee waarom. Het is hier vrolijk om het huis etc. Ik weet echt niet waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Ik was aan de telefoon met mijn moeder, nu geen bezoek ivm corona. Dat vind ik fijn, want ze is naar. Maar toch een uur aan de telefoon. Toen mijn broer, die ligt slecht ivm gezondheid, dialyse etc, ca 1.5 uur aan de telefoon. En toen had ik twee flessen leeg. Help! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Nee Adri, we hebben hier alles in huis. Zelfs een bar. Het is ook mijn eigen verantwoording. Het spul hoeft niet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Is er nog iemand om te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 15 minuten geleden zei Penny: Nee Adri, we hebben hier alles in huis. Zelfs een bar. Het is ook mijn eigen verantwoording. Het spul hoeft niet weg. Wat wil je dan wel? Ik lees je maar ik weet niet hoe ik moet helpen, misschien moet dat ook juist niet. Ook dat kan en mag. Hou je bijeen Goed dat je het uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Je bent net als ik heel gevoelig en wil je staande houden. Maar dit spul helpt even, niet op de lange termijn natuurlijk. Wie ben ik om advies te geven maar snap het wel een beetje denk ik @Penny. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Dank je voor je reactie @Smaragd, ik weet het ook even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Steunt me wel enorm een reactie te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Natuurlijk daar is dit forum ook voor. Altijd wel iemand die reageert. Al weet ik niet wat ik moet zeggen. Wel dat ik je snap/begrijp. Sterkte lieverd. Niet helemaal compleet door gaan. Probeer iets te eten/drinken(water, thee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 14 minuten geleden zei Penny: Steunt me wel enorm een reactie te krijgen. Gaat ff lekker liggen Penny, ff niks nu. Morgen weer droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Sterkte @Penny Vervelend dat je hebt laten verleiden tot drinken .. ga even rusten een warme douche en stop met verder drinken.. succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 @Penny, weet ook niet waarom. Werd je gebeld of heb je zelf gebeld en zag je tegen de gesprekken op of vond je de gesprekken fijn? Ergens daar zal denk ik het antwoord op je 'waarom drinken' liggen. 2 Flessen is nog best een 'prestatie' tijdens 2,5 uur telefoneren... Hoop dat je snel weer wat nuchter bent en wat kunt leren voor jezelf uit deze 'misser'.. Sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 @Smaragd, leef je nu op de paracetamol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Heb het trouwens niet. Is wat anders. Weet niet of ik er nu wel of niet blij mee moet zijn maar goed. Wel de tijd om dit uit te zieken tot het weekend. Even rust en dan hop weer door. Voel mij zo nutteloos thuis maar goed ook echt te beroerd. Bijna nooit koorts, als kind wel. Gister was ik aan het ijlen, dat is nu niet meer zo. Ik neem paracetamol en dan vliegt de koorts naar beneden. Maar na 4 uur tikt hij bijna de 40 weer aan. Bij mij kwam net de hele geniepige gedachte. Kun je ook wel wat bier bestellen. Dan slaap ik wel en voel ik mij iets beter. Ga het echt niet doen natuurlijk. Ga mijn bed weer in, niks voor mij maar ik voel me te beroerd achter die laptop. Fijne avond en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Het was vanmiddag nog drukker dan gisteren op mijn anders zo rustig fitness eilandje. Op het fietspad erheen overal wandelende mensen, fietsers, joggers, rolschaatsers en buurtbewoners die hun hond uitlieten. Alleen de vissers van gisteren heb ik niet gezien. Op het fitness eilandje zelf waren vaders en moeders met hun kinderen die al mijn toestellen bezet hielden. Het lijkt hier wel vakantietijd i.p.v. crisistijd. De voorjaarsbloemen staan ook al in bloei. Da's toch nie normaal, da's abnormaal! Da's toch gewoon nie te geleuven!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 (bewerkt) Ja dus... (dit slaat op smaragd en paracetamol..)En laat het daar dan ook bij, ja? Idioot, met je bier bestellen. Je ijlt nog wat na, denk ik.. Beterschap trouwens.. hoe dan ook, maar zónder bier. 17 maart 2020 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Djw @Kohtje ga het ook echt niet doen natuurlijk. Hou het niet eens binnen denk ik en dan kan ik niet beter worden/herstellen. Als ik het had gedaan, had ik juist niks gezegd. Veel gevaarlijker als ik stil/stiekem ben. Al die plannetjes dan. Je snapt het, ik ga het droog houden. Belofte aan dit forum en aan mezelf. Djw btw. Nu echt uitloggen. Para gaat werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Ik werd gebeld @Kohtje, met het einde der tijden verhaal. Ik ben gelovig, ging toch de discussi aan. Tja... idd beter niet te veel praten nu, in deze toestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Net met de trein, paar uur gewandeld met wandel vriendin Om half vijf met de trein terug Heb nog een foto gemaakt van het perron en de binnenkant van de trein Compleet leeg, midden in de spits Echt bizar ! Penny, Sterkte ! die nare triggers ook he Goh, Smaragt, Ik dacht, dat is vast corona, vooral omdat je zo intens contact hebt met patienten dus niet.. Nou ja, lekker uitzieken dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Sterkte @Penny probeer als je weer nuchter bent nog maar eens te verzinnen waarom je gedronken hebt. Gewoon nu even liggen en niks, morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen, laat je niet uit het veld slaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 @Cleo66, denk niet dat je zo bang hoeft te zijn, wel voorzichtig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Ik had zojuist familie in Rijswijk aan de telefoon en luisterde mee met het enorme applaus, zo mooi, ik heb met tranen in mijn ogen meegeklapt voor @Smaragd en @niks en al die andere helden. lady jane, Smaragd en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 @Cleo houd vol lieve meid. Is moeilijk voor je dat dingen niet meer zijn zoals normaal, en dat het beangstigend is, dat snap ik. Wil je alsjeblieft niet gaan drinken??! Niet doen hoor moppie, het gaat heus weer beter worden allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 17 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2020 Djw voor het delen @Jopie woon er 5 minuten vanaf. Mooi en je mag best huilen, heel sterk en echt heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden