Spring naar bijdragen

Donderdag 27 februari 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Het klinkt waarschijnlijk rottig, maar zo bedoel ik het niet: ik heb medelijden met je man, Smaragd. Hoe lang houdt híj dit nog vol?? Wil hij dit nog wel langer? Net zo goed als jij je keuze maakt om te drinken, kan hij ook zijn keuzes maken. Dit is toch niet te doen voor hem?? En wéér naar het ziekenhuis.....arme man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Lijkt mij dat ze je niet snel naar huis laten gaan nog ?     Hoop dat je hartslag zakt ..

Nee moet een paar dagen blijven,  net ook ziek gemeld op mijn werk, is niet anders.

Snap dat jullie boos op mij zijn en ja natuurlijk komt manlief. Hij  moet wel! Kleren ondergoed etc  nodig. Zou het ook voor hem doen. Dormicum werkt niet, weer een nieuw probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei Smaragd, wat kun jij ongelofelijke domme dingen doen:angry:

het hoeft maar één keer te lukken he, en je bent er niet meer.
Alcohol is gevaarlijker dan Corona, alhoewel jij er nu geen
besmetting bovenop moet krijgen:mellow:
En dan vanaf de intensive care liggen posten op je foon?
het is geen groot avontuur hoor, het is jouw leven en je hebt er maar één.
ik weet me geen raad van wat nu wijsheid is om te zeggen, maar elke keer
als ik je lees over gecontroleerd drinken idealiseren, denk ik hoezo controle?
Ook die heb je al losgelaten ooit, toch? Wat zou wel kunnen helpen Smaragd, en dan echt?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik bedoel dat toen je stopte met gecontroleerd drinken
dat was ver voor de refusal, toen liet je dat los
ik heb geen idee meer waarom of wat toen de aanleiding was
maar waarschijnlijk een binge? weet jij het nog zelf?
in elk geval speelt er zich veel af in jouw hoofd en af en toe luister
je daar naar en gaat het mis. geen idee of dat depressie heet of
verslaving, maar het is iets wat sterker is dan jij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Bor geen tranen, ik doe dit mezelf aan. Was niet de bedoeling, doe dit nooit meer refu en alcoho. Moet 3 dagen blijven, dacht dat ik vandaag weg kon. Leg mij er bij neer mijn hartslag blijft well hoog en tensie heel laag, dat is gevaarlijk en raar. Ga nou maar met jullie dag door. Red me wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Partner komt zo, moet even rusten voel me zo beroerd sorry. Vanavond zeg ik wel hoe het gaat. Viel net bijna flauw in bed. No worries!!!!!!! En als het zo is ben ik ook blij. Ga met jullie daaag door, log uit, moet slapen zegt de hoofdzuster, bepaall ik zel wel maar snap haar wel.

Doeiii

bewerkt door Smaragd
Naam prive
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gecontroleerde drinken van jou @Smaragd eindigde óók in het ziekenhuis. Daarom ben je nu aan de refusal. Als jij van je alcoholprobleem af wilt, zul je moeten accepteren dat je nooit meer kan drinken. En dat hoeft helemaal niet erg te zijn, blijmoedig thee drinken is heus mogelijk.

Maar ik vermoed dat je liever blijft ploeteren met de drank met op gezette tijden een groot drama. Dat kan ook natuurlijk.

Ik vind je lief:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn 2 schoonzusjes zijn er al Bor en mijn broertjes wil ik er niet bij hebben, die moeten werken en kunnen dit niet aan.. Op zich is het een kleine ingreep al vind ik het heel eng. Ga nu zo afsluiten. Partner komt zo, heb al ja gezegd. We gaan het zien Bor X iig bedankt voor veel. Komt vast goed. Nu uitloggen, mijn kop erbij houden.

bewerkt door Smaragd
Echte naam van Partner verandert in Partner
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...