bumperjim Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 39 minuten geleden zei Smaragd: Ja nu weet ik het wel okay. Hou van je. Je kan beter eens van jezelf gaan houden Smaragd. En van manlief. Sorry maar je weet alles zo goed, ik kan nou alleen nog maar kwaad worden. Als je een alcoholische beginner was dan had ik met je meegebaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Het klinkt waarschijnlijk rottig, maar zo bedoel ik het niet: ik heb medelijden met je man, Smaragd. Hoe lang houdt híj dit nog vol?? Wil hij dit nog wel langer? Net zo goed als jij je keuze maakt om te drinken, kan hij ook zijn keuzes maken. Dit is toch niet te doen voor hem?? En wéér naar het ziekenhuis.....arme man. Vol, lady jane en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 1 uur geleden zei Lieke7777: Lijkt mij dat ze je niet snel naar huis laten gaan nog ? Hoop dat je hartslag zakt .. Nee moet een paar dagen blijven, net ook ziek gemeld op mijn werk, is niet anders. Snap dat jullie boos op mij zijn en ja natuurlijk komt manlief. Hij moet wel! Kleren ondergoed etc nodig. Zou het ook voor hem doen. Dormicum werkt niet, weer een nieuw probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Gelukkig daar ben je weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Enige positieve is dat de hartslag weer is gezakt naar 190. Cardioloog weet het ook niet meer denk ik Hij wist niet eens wat refusal was. Verschrikkelijke man Dit had ik nooit moeten doen, weet ik nu wel. Refusal werkt iig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Sorry Bor maar deed het niet expres. Moet idd geen refusal meer slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Niet te boos zijn op jezelf hoor, daar heeft niemand wat aan. Wat wordt nu de volgende stap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 3 minuten geleden zei Smaragd: Sorry Bor maar deed het niet expres. Moet idd geen refusal meer slikken. Je moet geen bier meer slikken, drol. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Moet 3 dagen blijven Ties, zo een onzin maar ik luister naar ze. Ga een keer onderdanig doen bah maar goed. Snak naar een peuk, sorry weet het heeeeeeeeel slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 oei Smaragd, wat kun jij ongelofelijke domme dingen doen het hoeft maar één keer te lukken he, en je bent er niet meer. Alcohol is gevaarlijker dan Corona, alhoewel jij er nu geen besmetting bovenop moet krijgen En dan vanaf de intensive care liggen posten op je foon? het is geen groot avontuur hoor, het is jouw leven en je hebt er maar één. ik weet me geen raad van wat nu wijsheid is om te zeggen, maar elke keer als ik je lees over gecontroleerd drinken idealiseren, denk ik hoezo controle? Ook die heb je al losgelaten ooit, toch? Wat zou wel kunnen helpen Smaragd, en dan echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 1 minuut geleden zei lady jane: Ook die heb je al losgelaten ooit, toch? Wat zou wel kunnen helpen Smaragd, en dan echt? Gecontroleerd drinken zonder refusal natuurlijk. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 nee ik bedoel dat toen je stopte met gecontroleerd drinken dat was ver voor de refusal, toen liet je dat los ik heb geen idee meer waarom of wat toen de aanleiding was maar waarschijnlijk een binge? weet jij het nog zelf? in elk geval speelt er zich veel af in jouw hoofd en af en toe luister je daar naar en gaat het mis. geen idee of dat depressie heet of verslaving, maar het is iets wat sterker is dan jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 (bewerkt) Ja Smaragd, dat lijkt mij inderdaad ook het veiligste, dat gecontroleerde drinken. Ik hoop dat je hartslag zo naar beneden gaat, hopelijk voel je je dan ook wat beter. 28 februari 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Kom op Bor geen tranen, ik doe dit mezelf aan. Was niet de bedoeling, doe dit nooit meer refu en alcoho. Moet 3 dagen blijven, dacht dat ik vandaag weg kon. Leg mij er bij neer mijn hartslag blijft well hoog en tensie heel laag, dat is gevaarlijk en raar. Ga nou maar met jullie dag door. Red me wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Ben je nu alleen of is er iemand bij je om je te steunen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 (bewerkt) Partner komt zo, moet even rusten voel me zo beroerd sorry. Vanavond zeg ik wel hoe het gaat. Viel net bijna flauw in bed. No worries!!!!!!! En als het zo is ben ik ook blij. Ga met jullie daaag door, log uit, moet slapen zegt de hoofdzuster, bepaall ik zel wel maar snap haar wel. Doeiii 2 maart 2020 bewerkt door Smaragd Naam prive Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 eigenwijze patient ben je eigenwijze man ook maar we willen je niet missen hoor dus zorg alsjeblieft goed voorjezelf en een knuff voor jouw man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Dat gecontroleerde drinken van jou @Smaragd eindigde óók in het ziekenhuis. Daarom ben je nu aan de refusal. Als jij van je alcoholprobleem af wilt, zul je moeten accepteren dat je nooit meer kan drinken. En dat hoeft helemaal niet erg te zijn, blijmoedig thee drinken is heus mogelijk. Maar ik vermoed dat je liever blijft ploeteren met de drank met op gezette tijden een groot drama. Dat kan ook natuurlijk. Ik vind je lief bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Heb dus een hartritmestoornis, door de combi van refu en alcohol. Ze kunnen dat herstellen door mijn hart eerst stil te zetten en dan weer activeren. Ken deze techniek natuurlijk, maar zo eng. Moet binnen 30 minuten beslissen. Echt hield mijn mond maar dicht, Wat moet dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 heftige beslissing @smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 (bewerkt) Mijn 2 schoonzusjes zijn er al Bor en mijn broertjes wil ik er niet bij hebben, die moeten werken en kunnen dit niet aan.. Op zich is het een kleine ingreep al vind ik het heel eng. Ga nu zo afsluiten. Partner komt zo, heb al ja gezegd. We gaan het zien Bor X iig bedankt voor veel. Komt vast goed. Nu uitloggen, mijn kop erbij houden. 2 maart 2020 bewerkt door Smaragd Echte naam van Partner verandert in Partner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Al geconverteerd @Smaragd, ik weet dat het heel eng klinkt maar het is een relatief veilige procedure, daar ik nu maar aanneem dat je atrium fibrilleren hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 28 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2020 Oh man @Smaragd Hou je een beetje bij elkaar en pas goed op jezelf ! Denk ook aan je lieve vriendin die er niet meer is.. Haar heb je beloofd om goed voor haar katten te zorgen. Zorg ook goed voor jezelf. Ziek gemeld, top! Gezondheid eerst. Sterkte, en ook voor je vriend. Het moet vast een schat zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden