Spring naar bijdragen

Maandag 24 februari 2020

Roberto

Aanbevolen berichten

Oké. Kleinzoon naar bed, ik ook, voel me ziek. Moet morgen extra werken, duo-collega namelijk ook ziek. Ik ben al 7  dagen ziek. Zo jammer van mijn vakantiedagen. Maar het gaat me wel lukken, denk ik. 

Ik háát af en toe de maatschappij waarin we leven, voorál doorgaan...

Ik ga er niet langer over nadenken, trusten voor nu. 

En ik sla ff een arm om mezelf heen, zó nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand is een hopeloos geval. 

Zo de kilokiller is even op vakantie, we nemen lekker een gebakje. Dank je wel Yvonne.

Ik ben gisteren aan de Kennemer Duinen gaan wandelen, in de storm en (maar een klein beetje) regen. Heerlijk vond ik het, het geraas van de wind. Door het natte zand werden we gelukkig niet gezandstraald. Er waren wat hardlopers, de wandelaars bleven thuis. Een heerlijke middag, 18 km in de benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door mijn overmatig alcohol had ik de neiging om regelmatig (lees: altijd) afspraken af te zeggen.
Zo ook voor een oogcontrole bij de poli afgelopen najaar.
ik voelde mij niet goed en met eerst een fles wijn op durfde ik daar niet heen.

Vandaag heb ik eindelijk gebeld om een nieuwe afspraak te maken.
Wat bleek: wachttijd vier maanden.

Ik had weleens gehoord van wachttijd bemiddeling dus heb ik dat nagezocht.
Op hun website stond dat de wachttijd norm voor poli oogheelkunde vier weken is, dat is nogal een verschil.
Dus heb ik die wachttijd bemiddeling gebeld om te vragen wat zij voor mij konden doen.
Na tien minuten wachten heb ik de hoorn op de haak gegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Miezeren hier flink regenval lonster  succes met shoppen boodschappen of ga je wat leuks kopen ?

Roberto , idd ook niet handig met een fles wijn op , ik heb daarom wel eens de tandarts af gebeld omdat ik aan de zuip gegaan was.

Balen die wachttijd en  irritant dat je zo lang ook weer aan de telefoon zit  voor wachttijdsbemiddeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook geen miezer, maar stromende regen !

Al uren lang, met hevige storm erbij

Vanavond weer werken en dan op de fiets

Vreselijk, de zoveelste keer dat mijn regenpak aan moet, en niets zien bij terug komst omdat ik al slecht zie, het dan donker is, en bril beslagen en vol regendruppels

Zucht..waarom moest ik toch zo nodig weer gaan werken ??

Verlang naar, met licht terug komen

Nog een hele maand geduld helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Lonster:

10 minuten in de wacht bij de wachttijdbemiddeling. Sorry Roberto maar dat klinkt wel komisch. ;)

Vier maanden wachten is voor jou dus niet goed begrijp ik. 

@Lonster, Ik had de hoorn nog niet op de haak gegooid of ze belden al terug, ik was net iets te ongeduldig.
Vier maanden wachten vind ik op zich geen probleem, als er een noodsituatie is kan ik er gelijk terecht.
Dat was de vorige keer ook zo.

Maar als de landelijke Treeknorm vier weken noemt dan vind ik dat verschil wel erg groot.
Er schijnt een tekort aan oogartsen te zijn in NL.
Wachttijd bemiddeling kan hier ook niets aan doen.

ps ik vond het zelf ook wel komisch, vandaar dat ik het hier even meld

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Lieke7777:

Roberto , idd ook niet handig met een fles wijn op , ik heb daarom wel eens de tandarts af gebeld omdat ik aan de zuip gegaan was.

@Lieke7777, ik heb wel eens een kies laten trekken bij de avond tandarts, met al behoorlijk wat drank op.
Met enige aarzeling heeft die man mijn kies getrokken. Wel met extra verdoving.

De laatste 5 a 6 afspraken bij de tandarts heb ik allemaal afgezegd.
Dat was nadat ik zonder fles wijn op bij de mondhygiëniste geweest was, om o.a. wat bruine vlekjes te laten witten.
Ik mocht twee uur lang niets eten en drinken.
Ben gelijk naar de buurtsuper gefietst voor een fles rode wijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Roberto:

@Lieke7777, ik heb wel eens een kies laten trekken bij de avond tandarts, met al behoorlijk wat drank op.
Met enige aarzeling heeft die man mijn kies getrokken. Wel met extra verdoving.

De laatste 5 a 6 afspraken bij de tandarts heb ik allemaal afgezegd.
Dat was nadat ik zonder fles wijn op bij de mondhygiëniste geweest was, om o.a. wat bruine vlekjes te laten witten.
Ik mocht twee uur lang niets eten en drinken.
Ben gelijk naar de buurtsuper gefietst voor een fles rode wijn.

Wat doet drank toch allemaal met ons.  maken gewoon monsters van ons die gewoon geen vrees hebben.

Alhoewel durfde ook niet alles met drank op hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen naar huis. Dat is.fijn. vandaag was ook nog prima. Raar hoe je hoofd werkt. Vandaag voelt als spijbelen. Zelfde appartement, zelfde plaats. Gisteren was het nog vakantie. 'De knop omzetten doe je dus puur in gedachten. En niet in alle gevallen gemakkelijk. Want dan zou ik de knop zo weer 'in vakantiemodus' hebben gezet. Zo werkt het hierbij niet en bij heel veel andere dingen ook niet.

Interessante periode wat dit betreft. Ook hoe een paradijselijk oord kan omslaan in iets anders. 

We hebben het goed. Lekker in zee gezwommen nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-2-2020 om 21:49 zei Ietje:

De dag doorgekomen. Was wel een geploeter. 
Morgen wat meer afleiding, dan ga ik mijn vader opzoeken in het verpleeghuis en daarna naar mijn moeder.
'S avonds uit eten. Met een colaatje of Spa rood.

Goedemorgen Ietje,ja ik ben ook druk druk met afleiding zoeken .Ik heb gelukkig veel dingen de afgelopen tijd laten liggen dus het lukt wel.Vandaag begint dag 6 heel veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...