nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Werk ze, Jopie! Hopelijk een rustige dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) Dat lijkt me wijs Bor. Om het los te laten dan. Hier nasi met van die bloemkoolrijst en sperziebonen. Arme Rosee, uren lang gewacht in de wind naast die container. En dan is die armband nog niet te vinden. Misschien inderdaad net achter de prullenbak gevallen, ergens thuis nog. 21 februari 2020 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Pasta, spekjes, rode peper, champignons, spinazie, roomkaas en knoflookkaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Kip met patat. Spanning is hoog in huis: carnaval! Ik heb er nooit iets mee gehad. Zuipfeest.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) Ik krijg net bericht dat de 26-jarige zoon van een collega van mij zeer onverwacht is overleden, aan de gevolgen van drankmisbruik. Hij was net bezig om zich er bovenuit te werken ....zo dodelijk is het dus... 21 februari 2020 bewerkt door nancy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 een oud recept van vóór mijn Actifry; spekjes en baconreepjes in een grote wokpan aanbakken, intussen aardappels in blokjes snijden en meebakken allerlei groenten: ui, paprika, prei, champignos en knoflook erbij bakken en tot slot een paar schappen Ras El Hanout erbij, even laten garen en ik kan weer een paar keer makkelijk eten zonder al te veel vaat vuil te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) @#$$^^&^ drank! 22 februari 2020 bewerkt door nancy lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 ohjee wat erg, 26. zo oud is mijn zoon ook moet er niet aan denken een kind te verliezen aan drank of drugs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 dat dacht ik precies zo Nancy maar het is wat we er mee doen he al mogen ze het van mij verbieden hoor maar ja ik ben echt een bekeerde bekeerling aan het worden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 6 uur geleden zei lady jane: ik denk dat ze in die kliniek toch als laatsen hebben gelachen Bor je kwam daar voor jezelf en met pubergedrag heb je jezelf niet bepaald vd drank afgekregen. Beetje verbaasd dat je daar nu nog schik om hebt. Psychodrama kan een heel krachtig therapeutisch middel zijn, maar jij was daar nog niet aan toe. jammer. En dat komt van iemand die zelf nog NOOIT in een kliniek heeft gezeten. Echt waar en dan zo oordelen, bah. Maar goed dat soort mensen bestaan, net als jehova's. Ik doe wel altijd open en zeg gewoon dat ik gay ben, gaan ze meteen al weg, als ik zeg dat ik niet meer te bekeren ben. Ga trouwens wel 1 keer per maand naar een kerk. In de bijbel staat heb u naasten lief. Dat blijf ik mooi vinden. Hou van de katholieke kerk, pracht en praal. Sorry Jane, soms zijn je opmerkingen rakend en voor mij tenenkrommend. Dat mag he? 2 uurtjes op de bank en hou mijn mond wel. @Bor @fleurtje Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) Zo erg. Ik heb het gezien aan * .. * weggehaald, te persoonlijk 21 februari 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Sterkte @nancy hoe weten ze dat het alleen drank was? Sectie gedaan? Blijft erg natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 voor mij mag je Smaragd maar je vult weer lekker in wat weet jij van mij en mijn verhaal? en voor mijn gevoel oordeel ik niet ik denk zelfs dat Bor wel aanvoelt hoe ik het bedoel en daar had ik het tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Van mij mag het net zo verboden worden als roken, wég ermee!!! Er vallen veel meer doden door alcohol dan door vuurwerk, gewoon verbieden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Nou, had de vuilnismannen zover gekregen de bak te openen en alles doorzocht, maar niks. Hele zak cm voor cm doorzocht, wat een vieze troep. Misschien duikt ie door een wonder ooit nog op. In ieder geval alles aan gedaan. Een lesje leren loslaten nu de draad van vandaag ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 3 minuten geleden zei Smaragd: Sterkte @nancy hoe weten ze dat het alleen drank was? Sectie gedaan? Blijft erg natuurlijk. Geen idee, kreeg net het bericht. Zal later wel duidelijker worden. Nee, sectie kan het niet geweest zijn, hij.is nog maar net overleden. Pfffff....ik ga even wat anders doen. Ik ben er kapot van. Laterssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Verbieden heeft geen zin. Dan wordt er wel iets anders gevonden om je mee te verdoven. Lachgas, blowen, snuiven, spuiten, slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Pfff had al eerder een zelfde update over de vuilniszakkengate gepost zag ik wat lief jullie medeleven, dank. @nancy wat naar idd die klotedrank, machteloos word je er soms van. En zo jong nog. sterkte. @CoconutWoman wat goed om te lezen en ook al 5 weken rookvrij, top!!! Herkenbaar het snoepen s avonds. Maar misschien moet je het jezelf gewoon even gunnen. Wat betreft verkopers en/of jehovagetuigen aan de deur, doet me denken aan die keer dat ik aangeschoten thuiskwam van een borrel rond half 6 s middags. Belt er een man aan van een of ander energiebedrijf. Ik vond dat wel gezellig want aangeschoten en vroeg of hij ook wat wilde drinken. Dat eindigde zoenend in de tuin en een nieuw energiecontract! Alweer jaren geleden maar dit soort dingen overkomen me nuchter nooit godzijdank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 O, @nancy wat erg. Wat erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 (bewerkt) Ik ben in de afgelopen jaren drie keer geweest voor knobbels, ze blijken bij mij ook goedaardige dingen te zijn. Over twee weken ga ik voor het bevolkingsonderzoek. (1e keer) Toch weer spannend. 21 februari 2020 bewerkt door Penny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Klopt @Bor, maar toch weer een andere arts die ernaar gaat kijken. Ik pak het gewoon even mee. Voor jou duurt dat nog wel even, je bent idd nog echt een puppy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 14 uur geleden zei Bor: Het voelt voor mij niet zo lekker. Ik ga terug naar een iets wat ik juist los wil laten. Ik ben daar geweest, mijn kind is daar geweest... en nu is nu. Nu gaat het goed. @Jopie Hey ik begon er niet over. Jij refereert er steeds naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 14 uur geleden zei Jopie: Ik kan en zal je antwoorden, fleurtje. Wel even later, ben nu aan t werk. Dit mag met zorg (en t werk ook, trouwens) Ik ben t ondertussen al gepasseerd. Ik heb t gevoel dat jij je eigen ervaring projecteert. Dit aan de manier waarop je schrijft. Dat maakt je niet echt objectief. Vandaar ook de ruimte die je krijgt van bor. Bovendien ligt voor mij niet t zwaartepunt bij wat zij anders hadden kunnen doen maar wat bor anders had kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 Dacht ik al. Als t gaat om je eigen ervaring had je t misschien anders moeten formileren. Ik heb niet t idee dat bor helemaal inziet waar zij t anders/beter had kunnen doen maar nog steeds de schuld afschuift. Dat jij vanuit je ervaring beaamt dat ze niet anders kon maakt t heel gemakkelijk voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2020 16 minuten geleden zei Jopie: Mijn antwoord/posting zou dan ook niet voor jou zijn, maar voor mezelf. Altijd. Aha klinkt als een monoloog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden