Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ik ben er achter, denk ik. Als ik nl het schuifje, waar het spoeltje onder zit, open laat, naait hij een perfecte steek. Kan een spoeltje de verkeerde maat hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Das bizar..geen idee @Penny. Alleen de heeeel oude spoeltjes passen niet in mijn machine. Ik moet de draad van mijn spoeltje ook door een gleufje naar buiten leiden. Maar dat kan t probleem niet zijn bij je als t zonder dekseltje wel werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Gelukkig doet mijn ding niet zo lastig. Ik heb niet zo veel geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Het spoeltje is idd te hoog. Ik had nog een kleinere liggen en de machine loopt weer als een trein! Blij . Bedankt voor het meedenken! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Cleo Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Helemaal goed @Bor. Het heeft me iig van de straat gehouden vandaag! En tuurlijk krijg jij dan ook je welverdiende boterham en thee. Geen hagelslag bij mij, dat gesmeer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Vandaag was een vrije dag @Ietje? Er zit maar één ding op. Gewoon die eerste niet. Spannende gesprekken kom je door. Trots zijn mag je ook. Belonen ook. Ontspannen na gedane arbeid ook. Maar dan zonder wijn. Ik herken het gevoel en kan het bijna navoelen. Zo lang hetzelfde gedaan. Zou er bij één ook weer zo in doorgaan denk ik. Zet 'm op! 20 februari 2020 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ik.lig weer voor Pampus. Lees in het nieuwe boek van Bart Chabot. Niet vrolijk, maar hij maakt je toch aan het lachen en schrijft prachtig. Een eye-opener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Ik kan wel janken. Per ongeluk een dure armband die ik had geerfd van mijn oma in vuilniszak in vuilcontainer gegooid. Morgenochtend wordt vuulcontainer geleegd. Hoop dat die mannen me kunnen helpen. Gemeente kan/wil niks doen. Mn moeder is omvoorstelbaar kwaad op me, ikzelf ook. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 Gefeliciteerd lieve @Cleo66 Kan nog net op de valreep. Hier alles okay. Vanaf morgen 4 nachtdiensten dus even schakelen wb ritme. Zin in. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 @Ietje sterkte! Herkenbaar, de ontspanning en het ontladen op een vrije dag/dagen. Maar na een tijdje droog kan het ook in de andere dingen. @Rosee balen zeg. Dan idd die mannen maar vragen en samen die vuilnis doorspitten. Zie het al voor mij. Hoop dat je het gaat terug vinden! Denk wel dat ze het gaan doen, althans willen helpen. Snap dat je boos en verdrietig bent. Zou ik ook hebben maar is mij ook ooit eens overkomen. Hou ons op de hoogte. Ga nu echt aftaaien. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2020 (bewerkt) Laat maar. 20 februari 2020 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 @Rosee Ik denk dat ons allemaal wel eens zoiets gebeurt. Houd het roer recht. Ga voor je duimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Tis maar materie. De waarde zit m in het idee dat je eraan geeft. Stom maar niet met opzet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 nondedju Rosee wat erg duim dat jullie hem alsnog vinden♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden