Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 februari 2020


nancy

Aanbevolen berichten

Hahaha, oh Bor, wat een gehaast... maar hoop dat je een fijne oppasdag hebt... 
Goedemorgen overigens frummers. 
Eerst maar een bakje en dan de boel weekendklaar maken in huis. 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan er ook niet tegen me te moeten haasten Bor. 
Liever een uur eerder opstaan en op mijn gemak van alles doen
dan me te moeten haasten om nog op tijd te komen... 
En wat dat virus betreft.... ik heb zomaar het gevoel dat het hier wel mee zal vallen,
en al helemaal waar jij woont, en nóg meer in het dorp waar ik woon: daarvan zei men 
toen wij verhuisplannen hadden dat je hier nog niet dood gevonden wilt worden... daar houd ik het dan maar op ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit had ik ook al bij 2029 gezet, hier nog maar een keer.

Gisteravond om 1 uur naar bed gegaan, duurt even voor ik inslaap. Ben net wakker en heb lichte hoofdpijn.
Ik kan niet goed tegen korter dan 8 a 9 uur slapen. Ik twijfel nu over paracetamol te slikken of niet.

Inmiddels is mijn hoofdpijn zonder paracetamol weggezakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Wat een stralend weer vandaag
Zo, even naar de markt, en fietsenmaker, want zadel helt ineens helemaal naar achteren
(zeker niet goed vast gezet)
Daarna, naar de tuin, want weekeinde wordt weer but

Roberto,

Fijn dat je hoofdpijn alweer weg gezakt is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geprobeerd wat rust te nemen en dacht dat even hier, het forum, links laten liggen zou helpen. Dus niet.. De onrust zit toch in mezelf. Ik wil graag weer (dagelijks) deelnemen. Ik zal idd moeten leren me niet alles aan te trekken en te veel gehecht raken aan mensen. Virtueel of real life. Ik heb genoeg aan mijn gezin en werk, er gaat geen week voorbij of er gebeurt weer iets. En nooit iets kleins, altijd heftige dingen, dat kan ws ook niet anders met zoveel kinderen die allemaal het karakter van hun moeder hebben. Hoe gekker hoe beter.. ik word ouder, maar hun leven tot het randje, doen het goed, maar toch; regelmatig een van de vangrail af moeten halen na weer een race, het maakt mij gek van ongerustheid. En dat moet ik los leren laten, en dat lukt NIET! Ik heb kinderen die geheelonthouders zijn en kinderen die partydrug en alcohol niet uit de weg gaan, maar iig alleen op party’s. (Zover ik mag geloven). Het is of ik verscheurd ben en alle kinderen een deel van mij hebben, zonder dat ik controle heb. Knettergek maakt mij dit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...