Lonster Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Ah, daar rijd ik ook in de buurt. Tot zo! Nee hoor, ik zit thuis en heb net een Cupasoup op, Pho. Dat is een nieuwe. Lekker! Ik heb er zelf wat lente-ui in gedaan. Daarbij geroosterde boterhammen met gerookte sprot uit een blikje. Soep en brood in alle varianten eet ik de laatste tijd vaak. Ik denk dat ik tegen zevenen nog even wat ovenfrietjes eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Gebakken krieltjes met Provençaalse kruiden, kipfilet en broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Aan toetjes doen we niet in huize Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Na het macdonaldverhaal kreeg ik toch wel trek in lekkere patatjes, dus de airfryer aan. Sperzieboontjes erbij en een vegaschnitzel... En aan toetjes doen wij ook nooit, alleen met kerst en pasen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 (bewerkt) saté + beetje saus, veel chinese kool erbij opgebakken en Actyfrieten 22 januari 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Sorry @Bor ik ben er nu pas. McKroket, nuggets en een McFlurry. Zoveel mis mee :O Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Gebakken aardappeltjes (ik gekookt....), sperziebonen, kabeljauw uit de oven (jongste vissticks....) en gebakken witte bonen met Italiaanse kruiden. (Laatste is probeersel...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 2 uur geleden zei Bor: Hoi @Sjeng Ik ben helemaal niet tegen antabus/ refusal of wat voor methode dan ook die men probeert of die werkt voor iemand. Maar ik bedoelde hier dat @Smaragd zo getriggert en wiebelig op mij overkomt door die gekregen en (Godzijdank) weg gegooide fles whisky, dat ik vroeg asjeblieft niet alsnog te gaan drinken op de refusal die hij slikt. Ah ik snap nu wat je bedoelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Werd Smaragd getriggerd door de fles? Het kwam meer door de emoties die hem doen denken aan een 50 jarige vrouw volgens mij. Het zou jammer zijn als hij nu gelooft dat Refusal een zwakte is, in plaats van een kracht, om te slikken. Sorry Smaragd, terwijl jij ligt te slapen zitten wij hier te bedenken wat jouw bedoelingen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Ik ga te bedde. Slaap lekker allen . lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 slaapwel allen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Vandaag 12 kilometer gelopen met vriend Gisterenavond naar een bijeenkomst geweest over archeologische vondsten hier in de buurt Ook samen Nog steeds erg gelukkig met hem Vol en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Jopie, Jaloers op jouw zon Hier de hele dag mistig miezerweer Maar ik gun het je wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Zo af en toe is er ook wat zon hier, maar vandaag niet. Ik heb vanmiddag in de tuin een kuil gegraven. mijn kat loopt op haar laatste poten. Of eigenlijk loopt ze helemaal niet meer, mauwt wat, slaapt, eet en drinkt een pietsje... oude dame, droomt wat en mauwt wat... lijkt geen pijn te hebben maar lang zal ze niet meer leven denk ik. Ik heb de neiging om de dierenarts te bellen om haar een spuitje te komen geven. Maar wie doe je er een plezier mee. Dat is dan de vraag. Even afwachten maar hoe het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Lekker weer naar bed..electrisch dekentje heeft het vast voor me opgewarmd. morgen lijkt een rustige werkdag te worden, tussendoor ga ik uurtje sporten als er geen onvoorziene situaties zijn, heerlijk! mijn bloeddruk was net 119/77...gaat de goede kant op geloof ik nu stiekem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2020 Was met het (werk)dagje wel. Lekker gekookt en ipv bankhangen lange wandeling met de vrolijke hond gemaakt. Was fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 10 uur geleden zei Lonster: Zo af en toe is er ook wat zon hier, maar vandaag niet. Ik heb vanmiddag in de tuin een kuil gegraven. mijn kat loopt op haar laatste poten. Of eigenlijk loopt ze helemaal niet meer, mauwt wat, slaapt, eet en drinkt een pietsje... oude dame, droomt wat en mauwt wat... lijkt geen pijn te hebben maar lang zal ze niet meer leven denk ik. Ik heb de neiging om de dierenarts te bellen om haar een spuitje te komen geven. Maar wie doe je er een plezier mee. Dat is dan de vraag. Even afwachten maar hoe het gaat. Lieve Lonster, als ze alleen mauwt, slaapt, een pietsie eet en drinkt en droomt maar geen pijn lijkt te hebben dan gun je haar toch wel nog die soezelige oude dag, hoop ik? Of heb je die kuil alvast gegraven omdat je zware vorst verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 de dierenarts die mijn poes een spuitje kwam geven zei tot mijn schrik dat je zelden merkt aan katten of ze pijn hebben de mijne had tumoren in de nieren, waarvan ik niets gemerkt had. Dat spuitje kwam dus geen dag te vroeg en ik voel me nog steeds een beetje rot, dat ikzelf er zo lang over heb gedaan die arts te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden