Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen, nou, bijna niet geslapen.... dus lekker vroeg op en de douche opgezocht. Nu fris en fruitig aan een bakje. Buiten is het natuurlijk nog stikdonker. Het waait/stormt en het regent... Blij dat ik binnen zit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Ik neem graag een bakje koffie. Ook nauwelijks geslapen. Buiten is het inderdaad nog hartstikke donker. Eerst maar eens douchen. Daarna ontbijten. Voor het eerst in (?) weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Oei, dat klinkt niet echt goed Myle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Ik droomde trouwens dat er een pak sneeuw lag. Zo werd ik wakker. Bang dat ik iets gemist had deed ik snel mijn gordijnen open om te kijken. Geen sneeuw maar veel regen. Bah. In mijn droom of dromen zag de wereld er toch zo mooi uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Yvonne het gaat ook niet zo goed als ik zou willen. Probeer me wel vandaag te herpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Niet proberen maar dóen Myle... gewoon dóen, dan gaat het vast lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Goeiemorgen. Sterkte Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Goedemorgen Jim en GD . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Goedemorgen @GewoonDoen. Water drinken doe ik genoeg maar eten is nu wel even een punt van aandacht. Ik ga dat nu dus ook -gewoon doen-. Het worden broodjes met kaas en ei(en beetje mayo) Met daarbij coolbest. Een smaak die ik niet lekker vind maar het is gezond?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Thanks @bumperjim, en @GewoonDoen. @Yvonne ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 5 minuten geleden zei Rusteloos: Vanmorgen ga ik maar eens kijken hoe Frits dankzij veel poen van de drank af is gebleven. Goedemorgen Lika en Rusteloos. Lika, wat fijn dat je de opleiding op kosten van de zaak mag doen, mooi meis. Rusteloos, voor zover ik weet wordt het afkicken in het buitenland (Afrika) gewoon vergoed hoor. Klinkt ongeloofwaardig maar schijnt echt zo te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Ik drink ook elke ochtend een glas warm water met citroen er in Moosje. En na de laatste slok spoel ik mijn mond even met gewoon water. Hoop dat dat de slechte uitwerking van citroen dan weer teniet doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Warm water met citroen is goed voor de spijsvertering ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 2 uur geleden zei Myle: Dagpact: Myle Bolletje Ik kom even bij je staan Myle om je te ondersteunen goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Inderdaad met rietje. Schijnt beter te zijn. Goedemorgen! Hier ook niet zo top geslapen. Zal dadelijk maar es opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 (ik heb heerlijk geslapen) fluisterde ze heul zachtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Ik heb je gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 (bewerkt) De kalender voor vandaag zegt: 'De menselijke ziel kan altijd triomferen, ook als ze wordt neergeslagen door complete mislukking en ondraagelijke tegenslag' (Harold Russel - Canadees acteur) Tip/opdracht: wat is jouw kleine of grote triomf in je leven? (Gelukspijler: veerkracht) 14 januari 2020 bewerkt door fleurtje Vol, Rosee en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 ik ook Bol, niet verder vertellen hoor goeiemorgen frummers straks de regen trotseren, anders kom ik niet in de sauna en ik ben weer eens door mijn rug gegaan, dat stomme poetsen ook. Met volley ga ik nooit door mn rug, zou dat toeval zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 das een heftige Fleur vandaag maar eens op broeden wie weet wat eruit komt nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 33 minuten geleden zei fleurtje: Ik heb je gehoord Wel potverdikkeme nog an toe. Jane lekker rustigan hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 Holy F* Ik ben een beetje overmoedig geweest. Nu heb ik niet alleen een afspraak bij de arbeidsgeneesheer en een lunchdate met collega maar ben ik net uitgenodigd door mijn voormalige baas om een theetje op zijn bureau te drinken. Ik wil wel maar t is veel. Dit is zo stom! Ok ik ga t proberen. Mijn kleine triomf voor vandaag. F* Shit Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2020 F*** Laters F*** Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden