Myle Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Vind dat ook een goede. Ben nu alleen even nieuwsgierig hoe je dat op z'n Vlaams zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Wel een goede om op een briefje te schrijven ook trouwens. Moet ik alleen nog even een potje zoeken. Maar is een mooie eerste uitspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Ik ging net ff de kamer van dochter binnen. Aziatische toestanden daar Ze is aan t studeren voor haar examen. Ik zie de laptop uitgeklapt. Op t scherm haar vriendin die ook aan t studeren is. Geluid staat uit. Beide heel geconcentreerd. Vriendin studeert rechten laatste jaar dus vree serieuze toestanden. Ik vraag haar waarom ze dat doet. Ze vinden t beiden motiverend. In de ellende maar niet alleen. Grappig nancy en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Mooi @fleurtje 'Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.' fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Myle: Vind dat ook een goede. Ben nu alleen even nieuwsgierig hoe je dat op z'n Vlaams zegt Komt van t engels Maar ik kan t proberen een Antwerpse twist te geven. Iets in den aard van. Vasthouwe on collere is gelijk vergif zuipen en er van uit gon dat den andere zijne kees lot 7 januari 2020 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Ik ben na de dood van die collega vorige week een dankbaarheidsboekje begonnen. Daar schrijf ik de mooie dingen van die dag in. Zoals hier:Life on Mars van Bowie gespeeld door een beiaard in Amsterdam. Ik liep toevallig langs. Het maakte me blij. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 13 minuten geleden zei fleurtje: Komt van t engels Maar ik kan t proberen een Antwerpse twist te geven. Iets in den aard van. Vasthouwe on collere is gelijk vergif zuipen en er van uit gon dat den andere zijne kees lot Hahaha Ik schrijf 'm zo op. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 19 minuten geleden zei Lika: Ik ben na de dood van die collega vorige week een dankbaarheidsboekje begonnen. Daar schrijf ik de mooie dingen van die dag in. Zoals hier:Life on Mars van Bowie gespeeld door een beiaard in Amsterdam. Ik liep toevallig langs. Het maakte me blij. Wow dat zou me denk ik ook blij maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Doemme ik moet gaan plassen. Dan nog ff filmpje zien. Mijn dingentjes opschrijven en hopelijk fijn slapen. Morgen vroeg op. T was fijn even bij jullie te zijn en t daar ff over te hebben lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 8 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2020 Welterusten, lekker gewerkt, wel heftig.Maar ben opgesloomd. Morgen 1 dagje vrij en ga ik van genieten, leuke dingen. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2020 (bewerkt) Op 7-1-2020 om 20:18 zei Lonster: Kweet het ook niet? Dat heb ik even nagezocht. Aanwijzing: Pekesstoemp met beuling = Hutspot met bloedworst 9 januari 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden