NickyLJ80 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen allemaal en natuurlijk de allerbeste wensen voor 2020! Het is heerlijk stil op straat. Katten zijn ook weer bijgekomen en heerlijk relaxed. En ik zit stilletjes te genieten. Kop koffie erbij. Fijne dag iedereen En @Rosee: schouders eronder vandaag weer? Las je berichten van gisteren... extra knuffel voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Hier was de kater van nog geen jaar oud in alle staten aan het begin van de avond. Van het stoere kereltje was weinig meer over. Trok later wel wat bij gelukkig. Een nuchtere jaarwisseling is fijn hè. Alhoewel ik wel vals gespeeld heb, ben gewoon op tijd naar bed gegaan Vind vooral het fit opstaan op 1 januari een feest. Maar eigenlijk vind ik dat op elke dag van het jaar fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Moet mn dochter ophalen om 9 uur >£#%$$& Leuke lui, organiseren ze oudjaar voor de vriendinnen, willen ze op 1 jan vroeg weg naar familie. Half 3 in bed, 8 uur er weer uit ... Geloof dat er straks een flinke siesta in zit... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Oh ja gelukkig nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen. Beste wensen allemaal! Heerlijk als je niet moet feesten.Sliep om 10 uur met oordoppen in.12 uur even wakker geweest. Dappact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goeiemorgen, ik heb het volgehouden. Wel mega laat naar bed, dus amper geslapen maar wel nuchter. Hoe fijn is dat? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Gelukkig nieuuuuuwjjjaaaaaaarrrr!!!! Mogen al onze wensen uitkomen! Verder heb ik honger. En roken zou ik ook wel willen. Zo een vieze stinkstok. Maar niet alles wat je wil, is verstandig. Blah blah blah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 (bewerkt) Iedereen een heel gelukkig en vooral alc. vrij-arm 2020. YES WE CAN. 1 januari 2020 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Oud en nieuw is geen bal aan. Ik ben ook vroeg naar bed gegaan en heb met oordoppen naar de radio geluisterd. Saaie avond. Maar inderdaad vandaag lekker fris op en zin om dingen te doen. Blij met de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Zo, wakker, koffie. En de beste wensen allemaal voor het komende jaar. Nuchter het nieuwe jaar in. Lekker. En wie had dat ooit gedacht! Iedereen hier (zo'n 15 mannen, vrouwen en pubers) slaapt nog. Ik niet, fijn om weer wakker te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen frummers. Zo, oudejaarsavond zit er weer op gelukkig. Pffff, wat is dat een lange zit. Poezen hartstikke bang, hond gelukkig iets minder bang dan voorgaande jaren. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het knallen hier de voorgaande dagen bijna nihil was en gisteren overdag ook redelijk binnen de marges bleef. In onze straat zelfs helemaal niets tot 6 uur. Wel het carbidschieten in de weilanden verderop, dat lijkt wel oorlog. Maar op de één of andere manier is hondje daar redelijk ongevoelig voor, gelukkig. Mooi. Luitjes, ik wens iedereen heel veel goeds en tevredenheid toe voor het nieuwe jaar. (wens ik jullie trouwens ook door het jaar heen hoor ) Nu eerst maar een bakje. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Dagpact dry January 1st Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Hier nog zo een die fris aan het nieuwe jaar begint, heerlijk! Ik wens jullie een mooi jaar met vooral veel warmte voor jezelf, dan komt de rest ook wel goed. En veel liefs voor @Rosee ik hoop dat je een verhelderende kater hebt, komt goed hoor met jou, ik heb alle vertrouwen in je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 2 minuten geleden zei Lonster: Dagpact dry January 1st Lonster Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 He ik was eerder ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 11 minuten geleden zei Manou: He ik was eerder ! Wat bedoel je Manou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Dagpact dry January 1st Lonster Yana Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Ahhhhh, ik zie het al, maar jouw 'dappact' viel niet echt op dus DAGPACT Manou Lonster Yana Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Oeps, nu is het helemaal dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Deze is mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Een nieuwjaar voelt altijd als een blanco wit vel papier, Die ik zelf heel mooi ga inkleuren. Iedereen een heel kleurlijk en de beste wensen voor 2020 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen allemaal, Pfff, brak Niets gedronken gisteren ( moeilijk, de enige ), maar veel te laat naar bed, nauwelijks geslapen, en was toch wel druk gisterenavond Bij dochter geweest, waar plotseling andere dochter ook aan kwam waaien Die waren onderweg naar het noorden, maar door de dichte mist weer huiswaarts gekeerd Gelukkig, zijn nu alle rare dagen weer voorbij Kan heel slecht tegen dit onregelmatige ritme, drukte, en late naar bed Ik wordt een kneusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Van mij wel een schouderklopje hoor Cleo Top, 3 jaar ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2020 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden