Spring naar bijdragen

woensdag 25 december 2019


lady jane

Aanbevolen berichten

Hier geen kerstdiner vandaag, maar morgen misschien gourmetten wat hier wordt georganiseerd. Wel voel ik me inmiddels vrij sterk (dat was vanmorgen/vanmiddag anders) maar niet gedronken vandaag. Wel trek maar eigenlijk ook een soort berusting. 

Ik ben kerstfilms gaan kijken en nu Matilda. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Yana ja het gaat wel. Fysiek bedoel ik dan, mentaal heb ik echt een opdonder gehad. Onder invloed kan dat gevoel mij natuurlijk niets schelen, nadien als ik ontnuchter natuurlijk des te meer.

Heb gewerkt vanavond, weer, morgen ook. Gedij ik het beste op. Maar dat is dus niet voldoende, wel gebleken. Dus voor het slapen gaan zo neem ik mijn eerste refusal weer in. Ik ga het elke avond doen voor het slapen. Voorgaande keer dat ik het gebruikte, werd ik er ook heel erg moe van. 2 vliegen in 1 klap, ga ik nog beter slapen. En ik weet dat ik de volgende dag/dagen niets kan drinken.Heb het gewoon nodig want ik wil dit niet meer. Achteraf heel vernederend en niet goed voor mijn zelfvertrouwen.

Bedankt voor het vragen, hoop dat je een leuke dag/avond hebt gehad. Je klinkt/leest fijn, djw!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En natuurlijk heb ik over de discussie na gedacht. Zie het voor nu niet als zwakte om het te moeten innemen/gebruiken. Vereist ook moed en kracht om het voor nu elke avond dan te gaan innemen. Weken kan het goed gaan, maar 1 vrije dag en ik kan mezelf bijna letterlijk dood drinken. Dus ja als ik dan moet kiezen. Dan zeker refusal.

Mijn bloeddruk opmerkelijk goed nu weer gewoon 120/80(kun je nagaan wat drank idd doet). En mijn leverwaardes waren ondanks deze uitglijder ook heel erg goed. Nog nooit zo goed geweest. Dus mijn ingeslagen weg is de goede en ik wil dat voortzetten. Dan maar met refusal. 

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Ik vind het stoer van je om refusal te gaan gebruiken en hoop van harte dat het goed voor je werkt zonder vervelende bijwerkingen. Geen idee wat het met een 'klein kind' te maken heeft. Mensen die er commentaar op hebben omdat zij het zonder refusal doen die staan niet in jouw schoenen hè, wat weten zij ervan? Ieder zijn weg.

Sterkte man, wees trots op jezelf!

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Mijn eerste complete alcoholvrije Kerst en elke dag met hoofdpijn opgestaan hahahahha…...maar ik heb het toch maar mooi gedaan. Gisteren had ik er best veel moeite mee maar gelukkig heeft mijn man me goed gesteund en me toch een andere richting ingepraat. Maar het blijft moeilijk dus bekijk het dag voor dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...