nancy Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemorgen allen, op deze druilerige maandag. Wat zal de dag ons brengen... Vandaag oppasdagje, hup, in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Mogge! Een werkdag... en auto naar de garage voor grote beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Mogguh. Nacht vol nachtmerries. Nieuwe werkweek voor de boeg. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 1 minuut geleden zei Waldorff: Nacht vol nachtmerries. YES! Je leeft nog! Tis niet echt gebeurd Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemorgen, vandaag 1 dag weekend na een bewogen paar diensten. Gisteravond mijn campral vergeten, nu net geslikt maar wel gelijk bang dat ik trek ga krijgen vandaag... Maar niet doen, dag 15 vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemorgen frummers, Heerlijk en lang geslapen. Droog hier, maar wel een donkere lucht, dus er gaat absoluut het één en ander vallen. Maar binnen zitten we lekker warm en nemen we een bakje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemorgen. Dagpact: Moosje Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Autumn Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemorgen allemaal, Zo eerst koffie. Heel goed geslapen, maar wel naar wakker geworden. Gelukkig helpt het dan wel als ik eruit ga. Vanmiddag ga ik een heel stuk lopen naar mijn lieve zusje. Kost wel een uurtje om daar te komen en ga hier een beetje huishouden (blurgh). Ik kom me even aanmelden voor weer een droge dag Dagpact Moosje Manou Autumn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 2 uur geleden zei Ties: Goedemorgen, vandaag 1 dag weekend na een bewogen paar diensten. Gisteravond mijn campral vergeten, nu net geslikt maar wel gelijk bang dat ik trek ga krijgen vandaag... Maar niet doen, dag 15 vandaag Je gaat trek krijgen. En de trek gaat ook weer weg. Adem in adem uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Hond vanmorgen naar pension gebracht. Leeg huis, ondanks de kerstboorm. Vrouw vanmiddag vrij. Straks naar Amsterdam. Morgenochtend hond weer ophalen. Verheug ik me nu al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ik verheug me meer op morgen, hond weer ophalen. Heb het niet zo op 'grote' steden, of liever gezegd, drukke plekken. Maar ja... Maar fijn te weten dat het dáár in elk geval goed geregeld is. Of de muziek daar goed klinkt hangt natuurlijk erg af van de muziek zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemiddag Ik ben moeeeeee. Dochter was gisterenavond iets gaan drinken met vriendinnen en kwam maar pas tegen drie uur binnen. Ik heel boos want ze moest om acht uur in de les zijn. Dus ik heb wakker gelegen tot vier uur. Ben gisteren mijn AD vergeten nemen dus hoop niet dat dat er ook mee te maken heeft want anders wordt het afbouwproces nog een lachertje. Gisteren nog nr ikea geweest met vriendin. Druk daar joh! Vandaag wil broer ook gaan maar ik ben echt te moe. Moe moe moe moe moee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ach arme Fleur Zou je niet eens naar de huisarts gaan Ik lees zo vaak, dat je zo moe bent sterkte 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemiddag trouwens allemaal Vandaag niet werken gelukkig, dus maar een beetje ruimen en rommelen in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Jij was toch met pensioen @rapilos? Hoezo werken . Of sla ik nu iedereen door elkaar? Denk dat t eigen is aan de depressie/burnout. Bloedresultaten waren goed laatste keer. Mijn energiepeil/veerkracht staan gewoon op een laag pitje. Merk ook dat mijn slaapritme verandert na zo lang thuis te zitten. Waarom zou je om zeven uur opstaan, als tien uur ook kan? Niet goed met t oog op terug beginnen werken volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Maar inderdaad es wat actie ondernemen. Morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Goedemiddag Ik droomde vannacht dat ik door mijn eigen onvermogen (angsten ed) mensen zichtbaar vreselijk teleurgesteld had en ik kon er niets aan doen. Akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Ja Fleur, ik ben wel een soort van met pensioen, maar heb nog twee particuliere adresjes, waarvan een op de maandagochtend om de veertien dagen Dus vandaag toevallig niet Sterkte met je burn out Rustig aan, maar niet TE rustig, anders knap je ook weer niet op he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 4 minuten geleden zei Jannigje: Goedemiddag Ik droomde vannacht dat ik door mijn eigen onvermogen (angsten ed) mensen zichtbaar vreselijk teleurgesteld had en ik kon er niets aan doen. Akelig. Waarschijnlijk een onbewuste angst, dat dat in werkelijkheid ook zo is !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Die angst is niet alleen maar onbewust @rapilos, ik vrees dat het ook daadwerkelijk gebeurd is. Angst en somberheid zijn heel slechte raadgevers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Na 5 dagen binnen wil ik heel graag even naar buiten, maar het regent hier hard en volgens de buienradar langdurig, geen goede timing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 Wil ook naar buiten, moet de vuilnis weggooien en het plastic en glazen potten, en oud papier Allemaal in aparte vakken en de bakken staan ver uit elkaar Ik loop me rot om al dat afval fatsoenlijk te scheiden Snap niet dat ze die bakken niet allemaal bij elkaar zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 december 2019 Rapport Share Geplaatst 9 december 2019 En ook hier, plensbuien dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden