bumperjim Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 19 minuten geleden zei Smaragd: Ja was Bj maar irriteer mij ook aan hem, maar toch ook weer niet. Better shut my mouth now haha Ik irriteer me ook vaak aan jou Dat houdt het levendig hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 4 minuten geleden zei bumperjim: Ik irriteer me ook vaak aan jou Dat houdt het levendig hè Zeker weten maar je bent te klein voor mij, ga het toch maar bij mijn eigen man houden en jij bij jouw vrouw. Je bent wel een heerlijke man, kom er wel overheen hoor ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 haha @Bor sorry, Ga wel ophouden, @bumperjim krijgt er van langs in een ander draadje nu, Hou mijn mond nu wel hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goedemorgen Haha wat gebeurt er allemaal hier? Flirten, verliefd en ander vertier Onee, Sinterklaas is voorbij Ga zo sporten, werken en hoop vandaag de kerstboom te halen. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Nog steeds ziek @Bor ??????? Zeker dan naar de dokter weer ja! Daar zijn ze voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goedemorgen allemaal, Met een glimlach het draadje door gelezen Ga wandelen straks en dan naar museum met wandelvriendin die ik allang niet meer gezien heb Helaas het regent Hoop, dat het nog droog wordt Eerst met de trein, plu maar mee Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Beterschap @Bor. En hoera, @knakker is er ook weer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Bor, Mijn vriend is ook al 4 weken verkouden en hoesten Toen het een beetje over leek te gaan, begon het weer opnieuw virus op virus denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Nou dit gaat irl worden maar goed, destination zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 1 minuut geleden zei knakker: Ik mag helaas niet dansen van mijn geloof @Smaragd, anders had ik het wel geweten. Hoewel, zelfs voor hollandse begrippen ben ik een behoorlijk houten klaas. Je kan best een beetje wiebelen/slijpen. Kan zelfs stilstaand. Mag ook wel van @Paardenbloem lief mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ah schattig, mijn man kan/kon ook niet dansen, echt een boer op klompen, maar daardoor ook zo schattig. Loop ook wat te grappen he anders lijk ik wel een wanhopige slet. Bij bj voel ik iets, maar ik hoef er niets mee. Wil op hem passen, slaat nergens op. Hij is ouder dan ik, big grown man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Djw @knakker is ook waanzin, op een ander draadje zit ik het voor hem op te nemen, terwijl ik veel eerder daar op dat draadje ook boos op hem was. Ga uitloggen, fijn dat je er even was dikke Hou je goed vent. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) 6 uur geleden zei knakker: Ik geloof dat ik door mijn gebrek aan danstalent destijds overmatig aan het roken en bier drinken ben geraakt. Om tenminste iets te doen te hebben tijdens het uitgaan zeg maar T... 6 december 2019 bewerkt door Kohtje oninteressant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik heb het al eerder aangekaart maar weinig reacties mogen ontvangen. HELP. Ik slaap niet of nauwelijks en dit bijna vier maanden later. Heb het idee overal de grip op te verliezen, kan nog niet eens mijn eigen veters meer strikken bij wijze van spreken. Wie kan mij bijpraten in deze??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Goedemiddag Wat een chaotisch draadje. Ben niet helemaal mee. Ik heb gelukkig voor niemand een boon hier. Stel je voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Inderdaad niet meer laten aanslepen @peppashooter en miss toch laten onderzoeken. Geen of weinig slaap is moordend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 3 minuten geleden zei fleurtje: Ik heb gelukkig voor niemand een boon hier Hahaha, mijn dag kan niet meer stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 @peppashooter, ik neem aan dat je al bij je huisarts geweest bent met deze vraag? Bij mij werkt het volgende; ik ga optijd naar bed (tegen 22 uur). Ik kijk dan op youtube naar filmpjes van urban exploring. Ik vind dit erg leuk en het ontspant erg omdat je eigenlijk alleen maar suf in een verlaten pand rondkijkt. Je hebt dus niet veel (hersen) activiteit of iets en het is erg slaapverwekkend. Verder sta ik altijd rond 6:15 op. Geen dutjes overdag hoe moe je ook bent. Misschien een wandeling voor het slapen? Of een osteopaat of natuurlijke arts om hulp vragen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Das Antwerps ezel Of gewoon Vlaams..kzen ni zeker 6 december 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ik heb geen idee hoe ik vandaag droog door kan komen. (behalve natuurlijk niks in huis halen) Dit voelt zo beklemmend. Zelfs voordat ik drank in huis heb. Dit is een gevangenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 De pinguïn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Bedoel je de discussie op de draad van Harald @Myle? Kun je proberen dat bij de ander te laten? Iets positiefs te gaan doen, even wat anders? Even naar de ontmoetingsruimte of begeleiding opzoeken desnoods? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 december 2019 Rapport Share Geplaatst 6 december 2019 Ja kom je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden