Spring naar bijdragen

Maandag 28 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen hier, maar had ook wel een half uurtje langer gemogen... 
Buiten is het 4 graden, binnen is het lekker warm. 
(Kees heeft vergeten de verwarming laag te zetten :huh:)
Eerst maar een bakje

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                   Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding    


@Antoinnette, heel veel sterkte voor vandaag. 
Odie heeft het hartstikke goed bij jou gehad en omgekeerd. 
Wat verschrikkelijk verdrietig zul je zijn.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen vroege vogels.

Hier is het al weer een beetje licht. O o wat heb ik toch weer vannacht een mooie kerstkaart liggen maken in bed. En dan heb ik zo'n zin om naar de dagbesteding te gaan hé? Nu willen ze series gaan maken van de kaarten die ik heb ontworpen, leuk hé? Wat een eer voor zo'n huppeltrut.

Verder neem ik m'n nieuw gekochte parfum mee en ga de hele dag spuiten omdat ie zo lekker ruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Kan nergens teruglezen wie Odie is, maar neem aan dat het een hond is? Iig sterkte @Antoinnette.  Herfstvakantie voorbij, weer in de vroegopstaanmodus. Gelukkig klok uurtje terug dit weekend. Nog ff over die foto van de wijnflessenkerstboom in de dagdraad van gisteren: heeft voor mij associatie met kerst=zuipen. Heeft niks met de kerstgedachte te maken toch? Misschien leuk voor in een restaurant ja. Kan me voorstellen dat de kunstenaar dit cynisch bedoelt trouwens, om aan te geven wat kerst voor veel mensen betekent: overvloedig zuipen en vreten. Maar goed dat is wat er in mijn hoofd opkomt. Fijne dag, ik ga aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgeuh

Grappig, bij jullie is de vakantie voorbij en hier is ze net begonnen.

Ik moet es checken wat t weer voor de volgende dagen zegt. Meneer schildpad is niet meer zo actief en denk dat het bijna tijd wordt om zijn winterplekje om te spitten en hem er voor te zetten. Hij wordt al wat ouder

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Manou, ik probeer r niet meer zo veel aandacht aan te schenken maar t blijft wel altijd wat in t achterhoofd hangen. Dus kan me voorstellen dat het ook bij jou doorweegt. 

Ik zeg altijd tegen haar dat ze moet gaan jammeren bij haar lief maar ze zegt dat zij als dochter zijnde t recht heeft te zeuren tegen mij...duh 

Misschien als we wisselen dat ze er beide mee stoppen :D. En t is een echte antwerpse dus jij verstaat ze vast niet en ik doe alsof ik de jouwe niet versta

Ben je alleen met je dochter? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...