nancy Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goedemorgen allen. Vanaf vandaag weer 4 dagen vroeg op. Valt eventjes tegen, ik had nog wel graag wat langer blijven liggen, haha! Maar ik moet naar de kleinkinderen, oppasdagje, dus hup in de benen. Eerst nog even koffie, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 @Antoinnette fijn je weer even te lezen hier, hoewel de reden minder is . Heel veel sterkte vandaag! Wat verdrietig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goedemorgen. Ik wil ook nog wat blijven liggen, maar nee, vakantie is voorbij. Tijd voor het (andere) echte leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier, maar had ook wel een half uurtje langer gemogen... Buiten is het 4 graden, binnen is het lekker warm. (Kees heeft vergeten de verwarming laag te zetten ) Eerst maar een bakje @Antoinnette, heel veel sterkte voor vandaag. Odie heeft het hartstikke goed bij jou gehad en omgekeerd. Wat verschrikkelijk verdrietig zul je zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goeiemorgen Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goeie morgen vroege vogels. Hier is het al weer een beetje licht. O o wat heb ik toch weer vannacht een mooie kerstkaart liggen maken in bed. En dan heb ik zo'n zin om naar de dagbesteding te gaan hé? Nu willen ze series gaan maken van de kaarten die ik heb ontworpen, leuk hé? Wat een eer voor zo'n huppeltrut. Verder neem ik m'n nieuw gekochte parfum mee en ga de hele dag spuiten omdat ie zo lekker ruikt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goedemorgen @Antoinnette... Heel veel sterkte vandaag en de dagen erop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 goeiemorgen frummers Antoinnette, heel veel sterkte vandaag; Odie heeft nog heel veel mooie jaren bij jou mogen doorbrengen. Maar toch lijkt de dood vaak nog te vroeg te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goeiemorgen Kan nergens teruglezen wie Odie is, maar neem aan dat het een hond is? Iig sterkte @Antoinnette. Herfstvakantie voorbij, weer in de vroegopstaanmodus. Gelukkig klok uurtje terug dit weekend. Nog ff over die foto van de wijnflessenkerstboom in de dagdraad van gisteren: heeft voor mij associatie met kerst=zuipen. Heeft niks met de kerstgedachte te maken toch? Misschien leuk voor in een restaurant ja. Kan me voorstellen dat de kunstenaar dit cynisch bedoelt trouwens, om aan te geven wat kerst voor veel mensen betekent: overvloedig zuipen en vreten. Maar goed dat is wat er in mijn hoofd opkomt. Fijne dag, ik ga aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Misschien in een pb, Adri. Of persoonlijk via telefoon of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact:Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Niet al te best. @Bor Maar niet gedronken. Mijn dochter schiet weer totaal in de ik kan het niet en weet het niet modus en is gisteren naar vriendje gerent in de hoop dat hij daar zin in heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ze wil constant aandacht voor haar problemen.Als ik het niet meer trek gaat ze naar hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 (bewerkt) Goedemorgeuh Grappig, bij jullie is de vakantie voorbij en hier is ze net begonnen. Ik moet es checken wat t weer voor de volgende dagen zegt. Meneer schildpad is niet meer zo actief en denk dat het bijna tijd wordt om zijn winterplekje om te spitten en hem er voor te zetten. Hij wordt al wat ouder 28 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 10 minuten geleden zei Manou: Ze wil constant aandacht voor haar problemen.Als ik het niet meer trek gaat ze naar hem. Wisselen? Die van mij was er gisteren weer van overtuigd dat ze leukemie had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 @Bor dank je @fleurtje lijkt me ook niet best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 @Manou, ik probeer r niet meer zo veel aandacht aan te schenken maar t blijft wel altijd wat in t achterhoofd hangen. Dus kan me voorstellen dat het ook bij jou doorweegt. Ik zeg altijd tegen haar dat ze moet gaan jammeren bij haar lief maar ze zegt dat zij als dochter zijnde t recht heeft te zeuren tegen mij...duh Misschien als we wisselen dat ze er beide mee stoppen . En t is een echte antwerpse dus jij verstaat ze vast niet en ik doe alsof ik de jouwe niet versta Ben je alleen met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ik ga es wat eten. Laat uit mijn bed vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ik heb gedronken, 2 glazen wijn de rest heb ik weg gegooid... Ik moet een andere baan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Maar ik ben goed in wat ik doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Alle drank is nu weg, maar ik wil heel graag meer halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Odie, mijn hondje is vanmorgen om half 10 naast me op de bank overleden. Ze was alles voor me. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ga ik niet doen toch... Helpppp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Ach Antoinnette toch, wat enorm verdrietig voor je! Ik leef met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Nee, Ties heeft nachtdiensten, Bor. En Ties, iets gaan eten nu of tandenpoetsen helpt om de trek te verdrijven. Het gaat écht over. En zoek afleiding, gá iets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden